Ako radite rychlosti
Moderátor: Blue Lanos
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Myslis, ze to zarucene menej zerie? Ja terza skusobne jazdim jednu nadrz ako dochodca max. speed do 80km no a dalsiu uz asi v pondelok musim tanken budem jazdit podla tvojho receptu teda okrem jednotky budem radit povedzme pri 3200ot. dobre hovorim? No a jazdim skoro furt trat 9,8km tam a pobede zase spat takze by to malo byt objetivne
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Reklama
ono motor nexie (neviem ako je na tom lanos) ma najvacsi krutiak pri 3200 otackach, takze tam je najlepsie radit, kvoli tomu, ze v tych otackach najlepsie taha, ale na druhej strane aj zacina hucat. Ja som zisitil, ze pri jazde mierne pod otacky 1900 - 2000 mi to viac zere ako ked jazdim v rozmedzi 2500-3500
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Lanos ma max. krutak pri 3400ot/min takze je to podobne! No uvidime ako to bude v pondelok pojdem tanken a budem radit pri 3000-3400ot. a skusim chodit teda okolo 90-100km/h a hadam sa to bude dat rozoznat. Ako spravne podotkol mrk rano je uz chladnejsie ale aj tak to skusim
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Radmont ma pravdu s tou vyssou spotrebou pri nizsich otackach. Riadiaca jednotka vtedy zrejme dava pokyny k vstreku asi na take hodnoty,ako ked idete napr. do kopca a pod. Auto sice taha,ale papa aj bohatsiu zmes a teda viacej zerie. Pri otvorenom okne dokonca na mojej 16V pocut klepanie ventilov ked radim skor ako pri 3.000 ot/min.
Blue tak tankni zajtra a prid na zraz!
Blue tak tankni zajtra a prid na zraz!
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Rado velmi rad ale uz aj v pondelok si budem musiet na tank pozicat do vyplaty Ak by som isiel, tak polka nadrze by bola v cudu a mne to musi vydrzat skoro 1 mesiac. Ja viem mozno sa vam to zda smiesne ale mne nie ale je to tak Fuck employers
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
q
to je dobre, ze vy sa tu bavite o otackach a krutakoch, u mna su otacky asi take (kedze ziaden otackomer nemam) , ze sa nahnem dopredu, aby som pocul "rev" motora
Radoslav Hološka píše:Radmont ma pravdu s tou vyssou spotrebou pri nizsich otackach. Riadiaca jednotka vtedy zrejme dava pokyny k vstreku asi na take hodnoty,ako ked idete napr. do kopca a pod. Auto sice taha,ale papa aj bohatsiu zmes a teda viacej zerie.
Podla mna riadiaca jednotka okrem vyhodnotenia otacok a momentalnej rychlosti vozidla berie do uvahy aj stlacenie plynoveho pedala a az na zaklade toho "usudi" ci auto ide do kopca alebo nie... Ale kedze som laik hadat sa o tom nebudem, len tak nahlas premyslam
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ja jazdim vaecsinou po BA, kratke jazdy - do 15 km dva krat denne. Radim okolo 3000 smerom hore, okolo 2000 dole, pri "utekoch" z krizovatky tocim aj do 4500-5000. Spotreba po meste pri kludnom style v lete ~7.6 - 7.8, v zime ~10. Mimo mesta ~7.0, ale to musim ist "dochodcovsky". Ak jazdim sportovo, otacky nikdy neklesnu pod 3500. To iste aj pri predbiehani. Ale spotreba ide okolo 8. Pri vysokych rychlostiach to aj viac papa - z Francuzka do Ciech cez Nemecku som isiel takmer v kuse 150-190, spapal ~9.5
Mala otazka - na kolko otacok je nastaveny obmedzovac a ako sa prejavuje jeho zasah ? Ja som este jeho zasah nepocitil, alebo neviem, o nom.
Mala otazka - na kolko otacok je nastaveny obmedzovac a ako sa prejavuje jeho zasah ? Ja som este jeho zasah nepocitil, alebo neviem, o nom.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
- richiprofi
- Příspěvky: 760
- Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
- richiprofi
- Příspěvky: 760
- Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele: