Tažení na laně
Moderátor: Blue Lanos
Tažení na laně
Táhli jste někdo Kalose na laně? Já jsem to včera potřeboval a narazil jsem. Dle návodu má Kalos pod předním nárazníkem dvě oka a při tažení se prý musí použít obě dvě. Kromě toho, že se mi lano vůbec nepodařilo těmi oky provléci (je moc tlusté nebo jsou oka moc malá), mi není jasné, jak by se to za dvě oka táhlo.
Nakonec jsem ho musel nechat tam, kde byl a volat asistenční službu - někdy v téhle chvíli by ho měli odtahovat do servisu
Nakonec jsem ho musel nechat tam, kde byl a volat asistenční službu - někdy v téhle chvíli by ho měli odtahovat do servisu
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
- Reklama
K tomu lanu: ja som k autu žiadne nemala. Len teraz nedávno som si kúpila, keďže sa stalo povinnou výbavou. A kupovala som ho podla hmotnosti vozidla, tak neviem, či prejde okom alebo nie.
Keď už táto téma vznikla, tak sa chcem popýtať vôbec na nejaké múdre zásady pri ťahaní na lane. V knižke ku Kalosu som o tom čítala čosi v takom zmysle akože to vôbec to nie je vhodné pre to vozidlo. A ked už, tak len minimum. Odporúčajú auto naložiť a odviezť.
Ešte nikdy ma nemusel nikto ťahať, tak si to ani neviem predstaviť.
Keď už táto téma vznikla, tak sa chcem popýtať vôbec na nejaké múdre zásady pri ťahaní na lane. V knižke ku Kalosu som o tom čítala čosi v takom zmysle akože to vôbec to nie je vhodné pre to vozidlo. A ked už, tak len minimum. Odporúčajú auto naložiť a odviezť.
Ešte nikdy ma nemusel nikto ťahať, tak si to ani neviem predstaviť.
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
Pri tom tahani muze byt docela problem, kdyz nejde nastartovat motor. Pak Ti totiz nefunguje posilovac rizeni, ale hlavne brzd a bez nej je to temer sebevrazda...Muzes si vyzkouset na miste, jak se Ti bude slapat pedal...LIFELIKE píše:K tomu lanu: ja som k autu žiadne nemala. Len teraz nedávno som si kúpila, keďže sa stalo povinnou výbavou. A kupovala som ho podla hmotnosti vozidla, tak neviem, či prejde okom alebo nie.
Keď už táto téma vznikla, tak sa chcem popýtať vôbec na nejaké múdre zásady pri ťahaní na lane. V knižke ku Kalosu som o tom čítala čosi v takom zmysle akože to vôbec to nie je vhodné pre to vozidlo. A ked už, tak len minimum. Odporúčajú auto naložiť a odviezť.
Ešte nikdy ma nemusel nikto ťahať, tak si to ani neviem predstaviť.
2x Škoda Felicia, Seat Cordoba, Škoda 105L, Škoda Favorit a konečně Lanos 1,6 SX r.v.98, 195/50 R15, na zimu 185/60 R14
vaculcime nestraš, auto se většinou táhne proto, že nejde motor Lifelike ničeho se neboj, musí tě táhnout rozumný člověk a nesmí moc blbnout!!!! Teda hlavně brzdit V zásadě platí, že brzdí to auto co se táhne, takže pomalu a hodně předvídat!!! Je třeba domluvit se před tažením nějaké signály jak se dorozumět, snížení rychlosti, zastavení. A jinak hlavní je aby ten co se táhne udržoval lano vždy napnuté, hlavě na křižovatkácha a s kopce. Totiž povolené lano se při rozjezdu přeškubne jako nic Musí se počítat i s tím, že nejde posilovač brzd, ale brzdy fungují i bez něj, akorát si člověk myslí, že urve opěradlo, jak se hamtá na pedál
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 315
- Registrován: úte říj 24, 2006 19:21
- Bydliště: Nové Zámky - SK
Ahojte ! Richard celkom presne popísal spôsob vlečenia. Naozaj treba dávať pozor pri brzdení. Posilovač je mimo a treba väčšou silou zošliapnuť pedál brzdy - ako na škodovke 100. Ja osobne mám ťažné lano s hákmi. Preto som kúpil tento druh , lebo je jednoduchšie zaháknuť do oka na vozidle v prípade nečasu. Menej sa zašpiním a netreba prevliekať.To je moja skúsenoť .
Miki
______________________________
Škoda 110 - červená
Daewoo Nexia GLE , 1,5 SOHC, 8V , 1996 - zlatá metalíza
______________________________
Škoda 110 - červená
Daewoo Nexia GLE , 1,5 SOHC, 8V , 1996 - zlatá metalíza
Já jsem taky k autu žádné lano nedostal. Ale měl jsem jedno - nové, nerozbalené, které jsem "zdědil" při stěhování po předchozím majiteli našeho domu. Včera jsem ho chtěl použít, ale bylo tak silné, že neprošlo těmi oky. Podle toho, co píšeš, budu muset koupit nějaké jiné Kalos-kompatibilní.pik píše:Já jsem si vyzkoušel nanečisto a nebyl s tím žádnej problém.Lano jsem protáhnul v pohodě(bylo to lano co jsem dostal k autu) a když to protáhneš skrz obě oka tak provlečeš druhý konec okem lana a je to.Samozřejmě když bude na silnici sajrajt tak to bude trochu problém že se zamažeš.
Včera navečer jsme vyjeli nakoupit a po nákupu už se mi nepodařilo nastartovat - startér se ani neotočil, všechny kontrolky zhasly, přestal fungovat centrál atd. Zkoušel jsem potom nastartovat pomocí kabelů připojených k baterii auta rodičů, ale Kalos se choval úplně stejně - tj. nestartoval. Tak jsem volal Chevrolet Euro Service (což byla taky docela síla) a objednal odtah.
Podle servisu byl problém v úplně vybité baterii. Dnes mi v rámci záruky baterii vyměnili a už zase jezdím. Jen mě dost překvapilo, že baterka tak brzo odešla. Kalose mám 2 roky a 2 měsíce a jezdím prakticky denně cca 40 km. Navíc zdechla tak nějak nečekaně - předtím jsem nepozoroval žádné problémy, auto startovalo na první otočení klíčkem.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Ked nam na dovolenke rozbli okno na zadných dverách, tak sme sa od Chevrolet assistance chceli dozvedieť telefon na servis v KE. Dali nám číslo tuším na mercedes, čo nám bolo k ničomu a kedže sme boli aj naštvaní, tak sme to vyriešili tak, že sme okno zalepili, zbalili si veci a išli domov cez cele Slovensko.
Asi sme aj dobre urobili, lebo to okno by aj tak bolo treba objednať a bolo treba aj vyrovnať rám okna, pretože to sklo čímsi vypáčili.
Ale len jedinú drobnosť me chceli (telefonne číslo) a aj to sklamali. Tak neviem ako by to celé frčalo, keby sme mali vážny problém tak daleko od domova. Ktovie či by to naozaj fungovalo tak, ako sa zaväzujú v podmienkach.
Máte s nimi už niekto nejakú skúsenosť??? A ako to funguje (či nnefunguje) po záruke??
Asi sme aj dobre urobili, lebo to okno by aj tak bolo treba objednať a bolo treba aj vyrovnať rám okna, pretože to sklo čímsi vypáčili.
Ale len jedinú drobnosť me chceli (telefonne číslo) a aj to sklamali. Tak neviem ako by to celé frčalo, keby sme mali vážny problém tak daleko od domova. Ktovie či by to naozaj fungovalo tak, ako sa zaväzujú v podmienkach.
Máte s nimi už niekto nejakú skúsenosť??? A ako to funguje (či nnefunguje) po záruke??
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
Baterka může odejít kdykoli a zcela nenadále, tím bych se moc nezabýval, Mirku, nenechals třeba přes noc svítit světla? Nebo nezavřel jsi v garáži dveře u auta? Baterka většinou po úplném vybití odejde v krátké době. Nechal jsem týden v garáži hrát radio. Po znovu nabití vydržela baterka cca měsíc a odešla Jinak jsem zde již někde psal, že jsem normálně přijel na přejezd, přejel vlak já chtěl nastartovat a NIC!!!! Tak že odešla baterka je celkem normální zjevMirek píše: Podle servisu byl problém v úplně vybité baterii. Dnes mi v rámci záruky baterii vyměnili a už zase jezdím. Jen mě dost překvapilo, že baterka tak brzo odešla. Kalose mám 2 roky a 2 měsíce a jezdím prakticky denně cca 40 km. Navíc zdechla tak nějak nečekaně - předtím jsem nepozoroval žádné problémy, auto startovalo na první otočení klíčkem.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Jo, že odejde baterka z ničeho nic, je celkem normální, ale ne po 2 letech... Mně tam původní vydržela 6,5 roku... Ale odešla popisovaným způsobem, tj. odpoledne jsem normálně přijel z práce, pak jsem chtěl jet nakoupit, a už jsem nenastartoval.
Žádné předchozí varování jako u Š100, kdy už měsíc před zdechnutím otáčela líně startérem.
Žádné předchozí varování jako u Š100, kdy už měsíc před zdechnutím otáčela líně startérem.
I kdybych zapomněl na světla, tak Kalos je zhasíná automaticky. V garáži nemám okna a při odchodu zhasínám světlo (nástěnné). Takže kdybych nechal špatně zavřené dveře nebo kufr, tak bych si asi všiml.Richard píše:Baterka může odejít kdykoli a zcela nenadále, tím bych se moc nezabýval, Mirku, nenechals třeba přes noc svítit světla? Nebo nezavřel jsi v garáži dveře u auta? Baterka většinou po úplném vybití odejde v krátké době. Nechal jsem týden v garáži hrát radio. Po znovu nabití vydržela baterka cca měsíc a odešla Jinak jsem zde již někde psal, že jsem normálně přijel na přejezd, přejel vlak já chtěl nastartovat a NIC!!!! Tak že odešla baterka je celkem normální zjev
Nikdy jsem neslyšel ani nezažil, že by baterka odešla tak nenadále, čekal jsem, že se bude postupně horšit. Tobě se stalo prakticky to samé, takže to asi nic tak neobvyklého nebude. Já jsem měl štěstí v neštěstí, že se mi to stalo na parkovišti a navíc v místě bydliště, u vlakového přejezdu to muselo být výživnější
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
V servisu jim asi taky životnost baterky 2 roky připadala divná, protože mi ji celkem bez problémů vyměnili.Docent píše:Jo, že odejde baterka z ničeho nic, je celkem normální, ale ne po 2 letech... Mně tam původní vydržela 6,5 roku... Ale odešla popisovaným způsobem, tj. odpoledne jsem normálně přijel z práce, pak jsem chtěl jet nakoupit, a už jsem nenastartoval.
Žádné předchozí varování jako u Š100, kdy už měsíc před zdechnutím otáčela líně startérem.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005