Mates do kopce netahá
Moderátor: Blue Lanos
Mates do kopce netahá
Zdravím, před nedávnem mi odešel výfuk nebo přesněji spoj mezi 1. a 2. dílem. Také se zhoršil výkon motoru, což jsem připisoval právě děravému výfuku. Ten jsem nechal ve spoji zavařit natvrdo. Mates se sice ztišil, ale o víkend jsem ho vytáhnul na Karlovy Vary a do kopce nechtěl roztáhnout ani na čtyřku, o pětce ani nemluvim. Na čtyřku vytáhl na 80 km a pak jsem mohl s pedálem dělat co jsem chtěl a víc to nejelo. Čím to tak může být? Mám z toho docela divný pocit, zvlášť po shlédnutí zpráv v TV, kde bylo, jak si pár lidí natankovalo benzín s řepkovým olejem z špatně vypláchnuté cisterny. Příznaky byly stejné.
Modročerný Mates 0,8 S, r.v. 2000 spotřeba město 5,8l
- Reklama
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
On jinak jezdi vic...??? Ja myslel ze pro O,8L je 80km/h maximalka...??? Beru to podle sebe 2.0L a max je 205km/h nebo se pletu...??? Jeee ted me asi matyzkari daji....
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Vojto ty muzes 100km/h nebot mas 1.0L a jeste ti vlastne dali 10km/h za chip takze si na celych 110km/h maximalce... Blahopreji k takovemu fofru....
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Může to být ucpaný vstřik, tohle mně to dělalo taky, až cca po 14 dnech přestal jít jeden válec úplně. Pomohla výměna vstřiku, i s prací za pouhých 2.470,- Kč , ale hoši v GolcCaru prý vyčistili i ty dva zbývající . Teď to zas jezdí normálně.
BTW buď Matýzkovi vysloveně sedí horské prostředí, nebo na Moravě prodávají nepančovaný benzin - předloni jsem bral u Shellu ve Zlíně a spotřeba při ježdění po Malé Fatře 4,94 l/100 km, letos u Shellu ve Vsetíně a spotřeba po Beskydech 4,92 l/100 km... A to se vydrápal až na Pustevny .
BTW buď Matýzkovi vysloveně sedí horské prostředí, nebo na Moravě prodávají nepančovaný benzin - předloni jsem bral u Shellu ve Zlíně a spotřeba při ježdění po Malé Fatře 4,94 l/100 km, letos u Shellu ve Vsetíně a spotřeba po Beskydech 4,92 l/100 km... A to se vydrápal až na Pustevny .
To se pleteš - záleží na řidiči jak se nebojí šlápnout na ten pedál co je vpravo!A pak řidiči co si hlídaj spotřebu tak těm to jede i 80km/h.Já jsem něco napůl,ale z Matesa se podařilo vymáčknout 170 km/h!!To už bylo o strach...a to je 1,0!!Hanzy píše:On jinak jezdi vic...??? Ja myslel ze pro O,8L je 80km/h maximalka...??? Beru to podle sebe 2.0L a max je 205km/h nebo se pletu...??? Jeee ted me asi matyzkari daji....
Matizek modrej - jak jinak 5/2003 najeto 120 000 defend lock,radio Pioneer 2x airbag,posilovač,ABS,tónovaný skla,elektrika,central a navíc od 8/2010 čipnuté na 51KW!! - člen Matiz clubu č.27
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Matiz netáhne
Možná že si to jen namlouvám , vážení kolegové a majitelé 3 válcových
motůrků, ale při pravidelné roční kontrole došlo mimo jiné - také k výměně svíček. Jedná se o údajně/ orig.zap.svíčky na Tico/Matiz za 101.-Kč za kus. Od té doby, jako by můj Matízek už nebyl tak živý jako předtím. Poznal jsem to hlavně při jízdě do táhlejšího kopce, kde jsem v
minulosti vyjel na čtyřku suvereně, nyní v půli přeřazuji na trojáka. Nebo
snad se na mne žene pohroma jiná, ve formě opotřebení spojkové oblohy.
Nějak se mi to nelíbí zajímá mne názor našich techniků na foru,ale i ostatních Matízkářů. Vždyt ještě nemám po pěti letech najeto ani 38.000.
Mudrujte a pište / to " Václave " ten kopec je ŠÉBR z Jiřetína na Č.Lípu/
Zdravím všechny na foru a přeji hezký den Vazoun
motůrků, ale při pravidelné roční kontrole došlo mimo jiné - také k výměně svíček. Jedná se o údajně/ orig.zap.svíčky na Tico/Matiz za 101.-Kč za kus. Od té doby, jako by můj Matízek už nebyl tak živý jako předtím. Poznal jsem to hlavně při jízdě do táhlejšího kopce, kde jsem v
minulosti vyjel na čtyřku suvereně, nyní v půli přeřazuji na trojáka. Nebo
snad se na mne žene pohroma jiná, ve formě opotřebení spojkové oblohy.
Nějak se mi to nelíbí zajímá mne názor našich techniků na foru,ale i ostatních Matízkářů. Vždyt ještě nemám po pěti letech najeto ani 38.000.
Mudrujte a pište / to " Václave " ten kopec je ŠÉBR z Jiřetína na Č.Lípu/
Zdravím všechny na foru a přeji hezký den Vazoun
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Mohlo by to byť aj sviečkami,na Matize som ešte nerobil nič s nimi,ale na IBIZE som nahradil pôvodné BOSchky NGK-čkami a ten motor úplne inak reagoval na zošliapnutie plynu,povedal by som že pomalšie,ale citlivejšie a výarzne poklesla spotreba, cca o 0,5 l na 100,Odvtedy kupujem len NGK-čky,vôbec mám skusenosti,že dosť záleží na sviečkach,teda aj výrobcovi aj vyhotovení,ale môže byť aj ine niečo vo veci,nemyslim si,že by to mohlo byť spojkou,tá musí vydržať najmenej 120.000,teda prikláňam sa k názoru,že by to mohlo byť jednoznačne sviečkami.
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Zdravím Vazoune:
tak nevím jak by tam jel můj Matíz, ale odhaduji že bych tam tu trojku dával také, tak v třetí třetině kopce, aby neklesla rychlost pod 80 km/hod. Vždyť je to tahák. Tam stačí aby jsi se trochu přejedl i s bábinkou, plná nádrž k tomu a je to v háji.
tak nevím jak by tam jel můj Matíz, ale odhaduji že bych tam tu trojku dával také, tak v třetí třetině kopce, aby neklesla rychlost pod 80 km/hod. Vždyť je to tahák. Tam stačí aby jsi se trochu přejedl i s bábinkou, plná nádrž k tomu a je to v háji.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
---------------------------V.Brousek píše:Zdravím Vazoune:
tak nevím jak by tam jel můj Matíz, ale odhaduji že bych tam tu trojku dával také, tak v třetí třetině kopce, aby neklesla rychlost pod 80 km/hod. Vždyť je to tahák. Tam stačí aby jsi se trochu přejedl i s bábinkou, plná nádrž k tomu a je to v háji.
Díky " Václave " za uklidnění,zřejmě si něco namlouvám jinak totiž jezdí
jako drak a nemám problémů. zdraví " Vazoun "