Start motoru až na podruhé.
Moderátor: Blue Lanos
Start motoru až na podruhé.
Možná to už bylo na starém foru, ale objevilo se mi to nyní.
Při prvním startu vyběhnou otáčky motoru nahoru, zakolísájí, škytne to...
a motor stojí. Druhý start je v pořádku.
Stává se to, při prvním startování po nočním odpočinku Matízka.
Děkuji
Při prvním startu vyběhnou otáčky motoru nahoru, zakolísájí, škytne to...
a motor stojí. Druhý start je v pořádku.
Stává se to, při prvním startování po nočním odpočinku Matízka.
Děkuji
New Spark LS 2011 oranž.metla 1000km :-))[
- Reklama
Start motoru až na podruhé
Ten samý problém mám i já. Několik vteřin po studeném startu klesnou otáčky motoru natolik, že se motor otřese (doslova). Někdy to znovu roztočí, většinou zhasne. ZbB.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
U otcova Matizu II 0.8 jsem to pozoroval taky - hlavně v zimě. Oproti jedničce se řídící jednotka pokouší snížit volnoběžné otáčky (přivřením klapy volnoběhu a ochuzením směsi) příliš brzy a studený motor to nezvládne. Tohle by patrně mohlo vyřešit jedině přeprogramování ŘJ. Schválně zkuste po nastartování maličko přidat na chvíli plyn, nemělo by to chcípnout.
Možná, ale to už jen hádám, by to mohlo být nízkým tlakem ve vstřikovací liště. Zkuste po otočení klíčku do polohy II asi 3s počkat než se natlakuje a startovat až pak.
Možná, ale to už jen hádám, by to mohlo být nízkým tlakem ve vstřikovací liště. Zkuste po otočení klíčku do polohy II asi 3s počkat než se natlakuje a startovat až pak.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Zatím něco
S tím prošlápnutím plynu to funguje ,ale to natlakování benzinovou pumpou ne
New Spark LS 2011 oranž.metla 1000km :-))[
Kamarád má SE 2000 model a měnili sme teplotní čidlo (byla načtená chyba v jednotce ) ale pak mu to zase udělalo a prý funguje nejspolehlivěji to přidání plynu . Já mám Lanose a mě zase chce zdechnout při prvním rozjezdu musím si trochu pohrát se spojkou ale už sem se to naučil (nerozjíždím se hned jak se dotočí startér )
Nevim, nevim...muj Matizek obcas taky dela takovy psi kusy....poprve nastartuji, Matizek se zatrepe a nekdy zdechne a nekdy to trepani prezije. Kdyz zdechne, tak na podruhe naskoci uplne bez problemu a jede se! Samozrejme, ze to nedela vzdycky (to trepani), jen tak jednou za 50 nastartovani a to si myslim, ze je v norme.
Ja mel pred Matizkem Ford Sierra a ta nesla nastartovat hned...Musel jsem otocit klicek do polohy II., bylo slyset cerpadlo a az to natahlo benzin, tak na brnknuti to chytlo bez problemu, tak si myslim, ze s Matizkem to bude obdobne...
Ja mel pred Matizkem Ford Sierra a ta nesla nastartovat hned...Musel jsem otocit klicek do polohy II., bylo slyset cerpadlo a az to natahlo benzin, tak na brnknuti to chytlo bez problemu, tak si myslim, ze s Matizkem to bude obdobne...
Mne matiz tiež nie vždy naskoči na šup. Potom stlačím plyn a na druhý to naskoči vždy. Už si to ani nevšímam. Neviem čím to je, ale zjavne mu to pri prevádzke nevadí, tak sa nad tým nevzrušujem. Ale je interesantné, že jeho staršia sestra nexia naskoči vždy na prvý krát a presne po rovnakom počte otáčok už od novoty.
startování na podruhé
Také se mi to občas dříve stávalo,že nastartoval až na podruhé,ale to se mi stávalo když jsem měl auto nové.Teď už ho mám druhým rokem a ani si nepamatuji kdy se mi to stalo naposledy.Ale musím chvíli počkat,než se rozjedu,jinak mi padají otáčky a škube to při jízdě,ale jen chvilinku.