Zase žárovky, možná jsem na stopě

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vado »

No, neviem, na lanose mam zatial len druhe "obycajne" H4-ky. Prve som vymenil za "modre halogenove" - ale tie svietili len na okrasu. Terajsie normalne mam asi 50-tisic km, svietim stale. Napatie pri beziacom motore mam ~14.3V. Vaecsinu km najazdim po meste, v zapchach a tak podobne.
Zeby to bolo znackou ? Nemyslim. Ja som tie sucasne kupoval v hypermarkete, stali asi 80Sk/kus ....
Je pravda, ze ked som dal namiesto parkovaciek modre LED-ky, vydrzali iba chvilu. Ale problem nebol v aute, ale v tom ze tam boli velmi nizke odpory zapojene do serie s LED.
Inak, zatial som nemusel menit ziadnu ziarovku okrem tych H4-iek. Vsetky ostatne su este koerjske originaly a ziadna z nich zatial neodisla a auto ma za sebou 90 tkm ...
Skuor by som sa zamerakl na nejake napatove spicky v elektrike, najskuor regulator.
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Reklama
 

Mikewone
Příspěvky: 88
Registrován: sob čer 03, 2006 14:58
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikewone »

Zdar všickni hele ja nevím ale asi bych opravdu reklamoval regulátor napětí 14.7 V je víc než by bylo zdrávo zlášť dneska kdy se jezdí s rozsvíceými světly a jsou takové hyca. odporové kabely jsou ok ale jinak bych se zaměřil na světla pro denní svícení alespoň v tvém případě. čau ať nám jezdí a tobě i svítí
Mike :twisted:
Nubira I. Wagon 1.6 16v stříbrná ful výbava
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Ak neviete kolko môže byť výška napätia dobíjania tak radšej nereklamujte,lebo zažijete trapas.Regulátory sa robia bud presné na stotiny volta alebo len obyčajné -lacnejšie ,kde je tolerancia niekolko desatín volta.Tie presnejšie sa robia až na 14,8V a stretol som sa dokonca u jedného typu až s hodnotou 14,9V. Tak 14,7V je úplne v norme tak čo chcete reklamovať.Obrázek
Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Příspěvek od Hanzy »

Muzu vam tyhle doporucit co se tyce zivotnosti i svitivosti,jsou naplnene xenonovym plynem a sviti opravdu bohovsky.Dal jsem je do Fabie ktere maji taky problem s zivotnosti zarovek a od ledna sviti na aute denne a bez problemu pisou tam 100% vetsi svitivost a to mohu jen potvrdit.Ja mam podobne rovnez s xenon plynem ale jen 50% vetsi svitivost ale i tak dobry.Zatim sviti az dosviti tak jdu do tech 100% :lol: Obrázek Obrázek
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Tych 14.7V u korejcoch bude asi kvoli lacnym regulatorom. Neviem ci je v esperackom altiku pomocny uzmernovac alebo nie, ale predpokladam ze ano, pretoze chovanie alternatora so zabudovanym reglerom tomu napoveda. Bez zataze za chladu dava 14.7V, pri zatazi za chladu 14.3V za zataze za tepla 13.8V. Pomaly ako u skodovky akurat s usmernovacou diodou za pomocnym usmernovacom (to kvoli zdvihnutiu napatia o 0.6V). Vo felde napatie za tepla klesne asi o 0.15V a zataz (az na svetla + vetrak + zadne sklo pri volnobehu, tam to uz nevladze) na napatie nema bud ziaden vplyv alebo to regulator ureguluje na o 0.05V vyssie.
Mikewone
Příspěvky: 88
Registrován: sob čer 03, 2006 14:58
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikewone »

Hele dedo ja dělal pár let elektrikáře ve škodovce pár let a vím že pro daewáře jsou škodárny podřadné vozy,:lol: ale ty měly dané 13.8 - 14.2 ani víc ani míň takže 14.9 se mi jeví jako dost mimochodem už si nabíjel baterku tolika voltama?
Apokud má krtek nové auto v záruce, tak ať to ten servis řeší prože pak záruka padne a on si koupí třeba nový altík za svoje, znám i takové případy
Nubira I. Wagon 1.6 16v stříbrná ful výbava
Uživatelský avatar
Vlasta
Příspěvky: 623
Registrován: čtv lis 17, 2005 16:25
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasta »

Mám v autě teploměr kombinovaný s voltmetrem. Ten jsem porovnával s digitálem, který mám na domácí měření a ukazují za chodu motoru oba stejně 14.2 až 14,4V. Při delší jízdě se to usadí na 14.2V a nijak se to nehýbe. Žárovku jsem za dva roky zatím měnil jen ve třetím brzdovém světle. Při 14.4V začíná akumulátor plynovat a je prakticky nabitý na plnou kapacitu. To znamená, že v ideálním případě by regulátor neměl dávat víc. Těch 14.9V je podle mě už hodně. Možná to ale mají takhle schválně kvůli svítivosti, na žárovkách je každá desetina voltu dost znát. Bohužel i na jejich životnosti.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL

Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

No ja nemôžem spraviť menšie dobíjacie napätie ak výrobca spraví regulátor až na 14,9V.To nereklamujte tu na fore ale u výrobcu.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Mikewone: auto už je půl roku po záruce. To víš,že jsem to zkušel reklamovat (hned první půlrok asi po 5. žárovce). Bylo mi řečeno, že to je vlastnost a praskaj jim u všech předváděček. Už sem se o tom narozepisoval myslim dost.
Tak nějak doufam, že dojde k únavě a zhoršení altíku. U Feldy mi omylem udělal autoelektrikář repasi altíku v 70 tis. km a rozdíl pak byl šílenej. Takže u Soptíka repasi dělat nebudu :)
Ještě 1 Volt a lepil bych si na kufr ono slavný 16V :shock:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Krtek píše:Ještě 1 Volt a lepil bych si na kufr ono slavný 16V :shock:
:lol: :lol: :lol:
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Môžem všetkých ubezpečiť ,že H7 odchádzajú často na všetkých vozoch.Pravdepodobne je to od výroby už také poruchové.
Mikewone
Příspěvky: 88
Registrován: sob čer 03, 2006 14:58
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikewone »

hm tak tak až budeš mít na kufru 16 V tak si budeš ve světlech zapaovat svíčky hahav :lol:
Nubira I. Wagon 1.6 16v stříbrná ful výbava
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“