Cukanie motora poradte prosim
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
...ale sak nehaj ho ...nech skuusaaaa....PeterMI_SK píše:a ti to poviem rovno chyba je v tej cievke v rozdelovaci vymen ju a mas pokoj.......mal som ten isty problem, po vymene je to OK..................problem s cukanim, skakanim otackomera je aj v Oploch s tymto zapalovanim a stale je to ta cievka
..ked si nexe dat poradit...
To ferino28
..no uz tu bol tento problem 100x vysvetlovany..popisovany..atd.
..ale pre teba aj 101. kraat..
v rozdelovaci je magnet, ktory je na rotore..
tym ze sa toci, indukuje napetie na cievke v rozdelovaci (v pulzoch)
v rozdelovaci sa dalej nachadza Modul rozdelovaca,..ktory ma dve hlavne funkcie..(casti)
jedna cast spracuvava "hodnoty naindukovane ciekou", a druha spina VN cievku (prerusovac)..
..cize ...ak je zla ta mala cievka, tak modul bud dava "zle informacie" ECU jednotke
(ECU jednotka je ale natolko chytra, ze otacky si vie aj dopocitat z rychlosti vozu, prip. "vytiahnut z pety")
..co sa prejavy "chybou na diagnostike" a zlym chodom motora..
..a kedze aj budik otackomeru, je zavisly od tejto cievky v rozdelovaci..
..tak bude blbnut aj on..presne tak ako popisujesh..
..no a tu cievku treba vymenit "len preto" ..ze je "stara"..
..a tie vykyvy teplot v motorovm priestore..
sposobia to ze sa v rozdelovaci vyzraza voda..
a teda nezelanou vlhkostou, cievka vo vnutry zvlhne..
..(a indukcia je het)..
a prestava mat vlastosti, ake su potrebne na bezproblemovy chod motoru..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
cívka
.....to JRD McLaren máš s námi trpělivost...i ten magnet se může taky pos... ( můj případ - diagnostikoval palikx ) a nic na něm není vidět - to je to co jsem nechápal, ale je to tak...měj s námi dál trpělivost....tvůj výklad a názor je exaktní....
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
kdyz seda za volant tvoje pulka tak musis sundavat zpetny zrcatko, jinak to bude porad to stejny, vis jak se podivaj do zpetnyho zrcatka tak videj nekde rozmazanou rtenku, ocni stiny maj nekde jinde, no a zacinaji se malovat a bum
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
cukanie motora
No mam ten isty problem idem kupit tu cievku a uvidime,dufam ze mate pravdu. Dik za vase rady
Daewoo Nexia GLX 1.5 16V 66kW ala nesi
cievka,kable,hlava rozdelovaca
No takze kazdy z vas mal pravdu.
Najprv som kupil tu cievku,vymenil ale nepomohlo to islo to ako trabant hruza.
Potom som sa uz fakt nastval a kupil som rovno celu sadu kablov a hlavu rozdelovaca,vymenil som to a vyzera to dobre,rucicka na otackomeri netrsa stoji pekne na 900ot a nie 900/1200.
Pojdem ju pekne zahriat a uvidime ale myslim ze to bude o.k.
Takze cievka........ 390.-sk
kable..........1080.-sk
hlava roz. ...430.-sk
A tiez asi by sa hodila aj vymena palivoveho filtra. Asi este nebol meneny a ma uz najazdene 145000 km.
Najprv som kupil tu cievku,vymenil ale nepomohlo to islo to ako trabant hruza.
Potom som sa uz fakt nastval a kupil som rovno celu sadu kablov a hlavu rozdelovaca,vymenil som to a vyzera to dobre,rucicka na otackomeri netrsa stoji pekne na 900ot a nie 900/1200.
Pojdem ju pekne zahriat a uvidime ale myslim ze to bude o.k.
Takze cievka........ 390.-sk
kable..........1080.-sk
hlava roz. ...430.-sk
A tiez asi by sa hodila aj vymena palivoveho filtra. Asi este nebol meneny a ma uz najazdene 145000 km.
Daewoo Nexia GLX 1.5 16V 66kW ala nesi
Moje Nexie taky pěkně cukala, byl jsem z toho taky pěkně vycukaný, protože se na první pohled zdálo všechno v pořádku, ale dělalo si to co chtělo, hlavně po nastartování. Už jsem se radil s X lidma a každý radil něco jiého. Já jsem tam koupil nový víko rozdělovače, novej palec, nový svíčky,kontroloval jsem kontakty na svíčkách, prostříkával WDčkem, prd platný. Pak mi kdosi poradil, abych zajel s autem do naprosté tmy a nechal ho nastartovaný. A jestli budou ve tmě problikávat kabely, tak jsou na výměnu. Taxem to udělal. Výsledek? Barevná hudba!!! Hned jsem koupil nové kabely ke svíčkám a bylo po problému. Zkuste to taky, uvidíte. ahoj Petr.
Takze chlapi poradte. Konecne som doma a je cas vymenit tu cievku v tom rozdelovaci. Lenze ako, aby som nic nezbabral. Hlavu som zhodil a aj palec ale co dalej? Ten magnet tam je nasadeny na tisichrane, ale skusal som trocha nasilia no nechce sa mu. Prave ze vytahuje sa cela hriadelka. Asi tak to nepojde, alebo predsa?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Udělej si tam risku šroubovákem na pevný části a na tom co vytáhneš. To mě radil Slávek až budu měnit tesnění rozdělovače potom to zase dáš přesně jak to bylo
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
-
- Příspěvky: 315
- Registrován: úte říj 24, 2006 19:21
- Bydliště: Nové Zámky - SK
Mńa neberte vážne,ale mal som podobný problem raz s OPLOM.Rano nastartoval v pohode a pokial som prisiel do roboty,vybehli otacky,že sa išiel motor zblázniť a potom zdochlo...ani za pana to nastartovať...po chvilke som ho nastartoval a bol chvilku v pohode ,ale po kratkom čase-rev,otáčky do nebies,cukalo a cestou do opravy som mal pekne nohu z plynu a išlo to samo...Diagnoza bola: odišlo čidlo teploty a začalo dávať úžasné údaje jednotke -raz ukazovalo: -30,potom zasa + 100 stupnov Celzia a tak to lietalo,čiže motor nevedel ako sa má správať...raz zapol sytič,potom vypol a keď bola teplota normalna -prevadzkova,-tak zasa zapol sytič a tým pádom to zdochlo..atd...No čo je zaujímavé,teplotu vody som mal OK (možno to bolo ine čidlo-čo dáva údaje RD) Ale u teba to môže byť niečo inšieho-ja som len napísal,čo sa mne stalo...
To mas pravdu. Ja mam iny problem. Mne otacky lietaju (nie vsak stale) ale iba na otackomeri, motor je OK aj ked vtedy trha. Uz som vymenil hlavu rozdelovaca, palec a teraz je na rade ta cievka. A snad to potom bude v pohode.Muco píše:Mńa neberte vážne,ale mal som podobný problem raz s OPLOM.Rano nastartoval v pohode a pokial som prisiel do roboty,vybehli otacky,že sa išiel motor zblázniť a potom zdochlo...ani za pana to nastartovať...po chvilke som ho nastartoval a bol chvilku v pohode ,ale po kratkom čase-rev,otáčky do nebies,cukalo a cestou do opravy som mal pekne nohu z plynu a išlo to samo...Diagnoza bola: odišlo čidlo teploty a začalo dávať úžasné údaje jednotke -raz ukazovalo: -30,potom zasa + 100 stupnov Celzia a tak to lietalo,čiže motor nevedel ako sa má správať...raz zapol sytič,potom vypol a keď bola teplota normalna -prevadzkova,-tak zasa zapol sytič a tým pádom to zdochlo..atd...No čo je zaujímavé,teplotu vody som mal OK (možno to bolo ine čidlo-čo dáva údaje RD) Ale u teba to môže byť niečo inšieho-ja som len napísal,čo sa mne stalo...