!!!Matiz forever!!!
Moderátor: Blue Lanos
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
!!!Matiz forever!!!
Zdravím všechny zapřísáhlé Matízkáře
Tak se Vám musím všem moc omluvit a přiznat že od středy již nejsem majitelem ( teda já vlastně nikdy nebyl - to manželka - bývalá ) Daewoo Matiz I Musím přiznat že jsem byl na něj hrdý a dařilo se mi ho i celkem úspěšně změnit skoro k nepoznání
Život jde dále a tak nastala i změna autí a nově je to Toyota Corolla Jestli chcete tak se na ní mrkněte...je to taky krasavice
Doufám že mě tímto nezavrhnete a můžu sem dále chodit a případně se za Vámi i stavit na nějakém srazíku A jinak pokud budete potřebovat nějaké rady které budu vědět, tak samozřejmě rád poradím!
Tak se Vám musím všem moc omluvit a přiznat že od středy již nejsem majitelem ( teda já vlastně nikdy nebyl - to manželka - bývalá ) Daewoo Matiz I Musím přiznat že jsem byl na něj hrdý a dařilo se mi ho i celkem úspěšně změnit skoro k nepoznání
Život jde dále a tak nastala i změna autí a nově je to Toyota Corolla Jestli chcete tak se na ní mrkněte...je to taky krasavice
Doufám že mě tímto nezavrhnete a můžu sem dále chodit a případně se za Vámi i stavit na nějakém srazíku A jinak pokud budete potřebovat nějaké rady které budu vědět, tak samozřejmě rád poradím!
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
- Reklama
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
To is clovek jen mysli, ale je na tom jeste spousta prace...tak treba upravit motor, vymenit veskerou optiku, dat hudbu atd...mohl bych pokracovat jeste celkem dlouho
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Je to pouze 1,3 16V 65kW ( 88HP )...ale muzu rici ze jede velice svizne A hlavne se bude dale upravovat na zhruba 110HP!!!
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Tak turbo teda opravdu ne! Proste pujde motor kompletne na upravu 20HP navic z neho neni problem dostat
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Vždycky se musím smát, když vidím, jak je tenhle mýtus zakořeněný.Ivoš píše:Vipadá pěkně...sice se říká Japonec nakonec (drahý díly a servis), ale uvidíme, co holka ukáže
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
No po výměně výfuku na firemní Mazdě 323 s tímhle mýtusem souhlasím (poslední díl BOSAL 5500kč bez DPH a montáže)Ondras píše:Vždycky se musím smát, když vidím, jak je tenhle mýtus zakořeněný.Ivoš píše:Vipadá pěkně...sice se říká Japonec nakonec (drahý díly a servis), ale uvidíme, co holka ukáže
Už bez Matesa
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
------------------------------zabijec píše:No po výměně výfuku na firemní Mazdě 323 s tímhle mýtusem souhlasím (poslední díl BOSAL 5500kč bez DPH a montáže)Ondras píše:Vždycky se musím smát, když vidím, jak je tenhle mýtus zakořeněný.Ivoš píše:Vipadá pěkně...sice se říká Japonec nakonec (drahý díly a servis), ale uvidíme, co holka ukáže
Nic není kolegáčci zadarmo všechno stojí peníze, atˇje to Japonec nebo
Korejec, musíš sáhnout do kapsy i když máš auto tzv. naší výroby. Možná je
to také o dosažitelnosti a hlavně ceně náhradních dílů. Za všechno se platí.
Značka je značka ..... zdraví všechny na foru " Vazoun " který je
zatím stále se svým Matizem - velice spokojený
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
No já nevím jak teď,ale před nějakými 4 lety ťuknul jeden známý na Mazdě 626 přední pravý blatník.....jel s tím do servisu (je to pečlivka), tam to spravili, resp. vyměnili a řekli si o krásných 25 tisíc, takže ty ceny mi nepřijdou moc adekvátní.....Zvlášť, když to porovnám s blatníkem na Nubču za solidních 3100 Kč + lakování, ale oproti Japoncům je to hodně rozdíl.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza