chladič + větrák
Moderátor: Blue Lanos
chladič + větrák
Ahoj, vcera jedu z prace a pri seslapnuti plynu slysim piskani, jak kdybych mel turbo. Kouknu na budiky a prhratej motor. Otevru kapotu a banka byla v pulce, jak je spoj mokra a kapalina nikde. Asi mi nekde prdla trubicka, ale co je nejhorsi, nesepl se vetrak, jak to mate vy? Spina az u cervenyho, nebo az kdyz je rucicika opravdu na maximu?? Diky
- Reklama
Pokud byla ztráta chladící kapaliny náhlá, tak ti větrák nesepne. Jinak přehrátí v tomto případě je špatné, můžou následně nastat další komplikace s těsněním pod hlavou. Ale až po nějaké době.
Naposledy upravil(a) Bergman dne čtv čer 14, 2007 13:33, celkem upraveno 1 x.
Pokud nic nenajdeš běžnou prohlídkou ,může ti vodu vyházet vodní čerpadlo. Sundej horní plastový kryt rozvodového řemene a pokud je tam mokro, je to jasné. Vodní čerpadlo, těsnění vodního čepadla je v háji.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
obcas nam zlobi vicka expanzky.proste neudrzi tlak a vyprskne vodu.scasto vsecku z nadobky.
zacni novym vickem pokud ti nevypadl chladic z auta
zacni novym vickem pokud ti nevypadl chladic z auta
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
jasně Palikx víčko někdy zlobí, ale viděl by postříkaný motorový prostor, okolí víčka poblité pěnou a pod. Uvidíme co mu řekne mechanik.palikx píše:obcas nam zlobi vicka expanzky.proste neudrzi tlak a vyprskne vodu.scasto vsecku z nadobky.
zacni novym vickem pokud ti nevypadl chladic z auta
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
ano i to víčko je možné, ale potom neprovádí běžnou kontrolu před jízdou, kde by věděl, že mu voda uniká třeba již delší dobu. Pokud někdo zvedá kapotu jednou za měsíc, tak holt bývá občas překvapen.palikx píše:jasne ale on rikal ze mel vodu na nadobce a v nadobce ne tak z toho jsem usoudil ze to vyteklo skrz vicko.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Ale hovoril aj o "piskani, ako by mal turbo"... nemohlo takto piskat vodne cerpadlo, ked nemalo co cerpat? Mne napriklad prdla hadica zo zadnej strany motora, ktora ide do radiatora kurenia. A striekalo mi to krizom za motorom, kde je ozaj blby "ocny pristup". Striekalo to vtedy, ked sa zvysoval tlak spolu s otackami, takze ked auto stalo, ziadna kaluz pod autom nebola, a ked som s autom isiel, na horucom motore sa hned ta chladiaca kvapalina zrazala a odparovala.... No az na to, ze bol motor spinavy takym bielym svinstvom, co sa vyzrazalo z tej chladiacej kvapaliny...samozrejme sprevadzane hnusnym zapachom.
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Já slyšel ventilátor chlazení jen jednou při plném obsazení vozu a jízdou do kopce asi 4 km a konečných 500 m na jedničku. Při zastavení se větrák rozběhl.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km