Jak mě (ne)překvapil SPARK
Moderátor: Blue Lanos
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Spark versus Matiz
Rozměrově mezi Sparkem a Matizem: je rozdíl pouze ve výšce o 15 cm a ve
velikosti zavazadlového prostoru Spark má 170 l / Matiz 167 l pokud se jedná
o zrychlení z 0-100km/h/s/ Matiz 17/s a Spark 18.2/s maximální rychlost je
u Sparka 145 km/hod. a Matiz 144 km/hod.Celkově je Spark vzhledově asi
robustnější a má snad i více bezpečnostních prvků karoserie. Můj pohled na
porovnání 0.8 MPI Matiz a 0.8 / 6v SOHC Spark - zdraví " Vazoun "
velikosti zavazadlového prostoru Spark má 170 l / Matiz 167 l pokud se jedná
o zrychlení z 0-100km/h/s/ Matiz 17/s a Spark 18.2/s maximální rychlost je
u Sparka 145 km/hod. a Matiz 144 km/hod.Celkově je Spark vzhledově asi
robustnější a má snad i více bezpečnostních prvků karoserie. Můj pohled na
porovnání 0.8 MPI Matiz a 0.8 / 6v SOHC Spark - zdraví " Vazoun "
- Reklama
No, ked sa Spark paci manzelke, myslim ze nie je o com... Medzi nim a Picantom nie su ziadne extrapovsimnutiahodne rozdiely. Skusenosti s predchodcom Sparka - Matizom - su velmi dobre. Takze osobne by som uprednostnil spokojnost manzelky a jej dobry a prijemny pocit, ked sa bude v auticku vozit.
Ja osobne mam Lacetti, ale manzelka sa s nim moc neskamaratila a stale spomina na Matiza...
A este by som zvazil okrem samozrejme potrebneho serva aj klimu. S nou je uplne ina kultura cestovania, je potrebna uz aj v takychto teplych jarnych dnoch.
Ja osobne mam Lacetti, ale manzelka sa s nim moc neskamaratila a stale spomina na Matiza...
A este by som zvazil okrem samozrejme potrebneho serva aj klimu. S nou je uplne ina kultura cestovania, je potrebna uz aj v takychto teplych jarnych dnoch.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Diky za dalsi nazor, ten Spark je vicemene jistej, bude to manzelcino auto a ji se libi ve vsech smerech. Ten posilovac zvazuji, ale tu klimu teda nevim, prece jen je to auticko do mesta na trasu sup sem - sup tam a nejsem si jist, jestli na takove poposkakovani by to melo vyznam. Krom toho prece jen by se klima nemela vypinat az na miste dojezdu, ale o neco drive, aby se nekondenzovala voda a pak se tam nevytvarely bakterie a plisne, alespon tak to snazim delat u naseho rodinneho auta.
Ešte raz k tým karosériam. POzinkované plechy nemá ani Picanto, ani Spark. Preto tá opatrná záruka 6 rokov na hrdzu. Na pozinkované karosérie sa dáva záruka 10 až 12 rokov proti prehradzaveniu.
Stále si myslím, že GM - DAEWOO robí dobrú protikoróznu ochranu.
S pozdravom
Stále si myslím, že GM - DAEWOO robí dobrú protikoróznu ochranu.
S pozdravom
Chevrolet Spark 0.8 , pred tým Daewoo Matiz 0,8 S
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Co to zas strašíte s posilovačem ? Mně nechyběl ani na Feldě 1.3 a věřim že u těchhle 3/8kovejch motorů neni potřeba snad už vůbec.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
To je relativne. Ak ma auto sluzit hlavne v meste, tak je servo/bez serva dost velky rozdiel. Aj pri 0.8.
Ak mam komukolvek blizkemu dopriat auto, musi mat aspon central + servo + predne el. okna (a hned za tym kraca klima).
Auto s rokom vyroby 2007 by sa uz bez serva vobec nemalo vyrabat. Na posilovanie su ine zariadenia.
Ak mam komukolvek blizkemu dopriat auto, musi mat aspon central + servo + predne el. okna (a hned za tym kraca klima).
Auto s rokom vyroby 2007 by sa uz bez serva vobec nemalo vyrabat. Na posilovanie su ine zariadenia.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Stejně bude jednou těhotná, takže na to budou za volantem dva
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
I Ty šprýmaři
--------------------------Krtek píše:Stejně bude jednou těhotná, takže na to budou za volantem dva
I Ty šprýmaři - měj k něžnému pohlaví více tolerantnosti, budou Tě mít
radši ? ! nazdar " Vazoun "
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Servo je dneska snad jasnej standart,ne? Takže Pro manželku jasná věc....klimka by se do města taky hodila....přece jen stání v zácpách je hodně náročný a klimka to alespoň trochu zpříjemní...pokud je to ve finančních možnostech,proč ne....ale servo na 100%
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
No ja mel tu cest s Mitsubishi Colt bez posilovace rizeni - a byla to hruza (zejmena pri parkovani podelne), takze od te doby auto bez posilovace NIKDY vice...Krtek píše:Co to zas strašíte s posilovačem ? Mně nechyběl ani na Feldě 1.3 a věřim že u těchhle 3/8kovejch motorů neni potřeba snad už vůbec.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Já jel nedávno zas po létech ve Škodovce a taky to není nic příjemnýho
No v létě chci jet s přítelkyní na cestu podél Polského pobřeží tak na 10 dní a buď pojedem naším Kombikem, nebo Twingem a u něj pochybuju, že má posilovač, tak mě čeká opravdu "veselá cesta", když vezmem Twingouše....bez posilovače ani ránu.
No v létě chci jet s přítelkyní na cestu podél Polského pobřeží tak na 10 dní a buď pojedem naším Kombikem, nebo Twingem a u něj pochybuju, že má posilovač, tak mě čeká opravdu "veselá cesta", když vezmem Twingouše....bez posilovače ani ránu.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
No pro zenu to ten posilovac bude chtit hlavne kvuli parkovani, chlap prece jen utahne mnohem vic, treba i tu V3Sku .
V tuto chvili zvazuji druhou nejnizsi vybavu 1.airbag,ABS,el.okna, posilovac, central a metla. Jeste by se nam libila vyssi vybava se dvouma airbagama a naraznikama v barve vozu, ale to uz je dalsich cca 10t Kc nahoru.
Jinak toto mi napsal prodejce, kdyz jsem se ptal jak je to s pozinkem:
"Na karoserii vozu Chevrolet poskytuje 6-ti letou záruku. Karoserie vozu je částečně oboustranně zinkovaná."
V tuto chvili zvazuji druhou nejnizsi vybavu 1.airbag,ABS,el.okna, posilovac, central a metla. Jeste by se nam libila vyssi vybava se dvouma airbagama a naraznikama v barve vozu, ale to uz je dalsich cca 10t Kc nahoru.
Jinak toto mi napsal prodejce, kdyz jsem se ptal jak je to s pozinkem:
"Na karoserii vozu Chevrolet poskytuje 6-ti letou záruku. Karoserie vozu je částečně oboustranně zinkovaná."