euro-ncap.com
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
euro-ncap.com
aké hodnotie má Lacetti v euro-ncap lebo som to nikde nevedel nájsť???
červený Daewoo Kalos sedan 1.4 16V, 2xabg,abs,central,el. okná 14 disky plánujem chip
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Myslim že kdysi se chlubili dobrym výsledkem v nějakym tom americkym testu co prošlo i Aveo dobře. Ale o NCAPu nevim. Snad to někdo chytřejší dohledá
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Cetl jsem tu, ze Nubira I mela v jakemsi testu 2 * z 5, kdezto Nubca II uz 4. Pritom zmeny konstrukce bych u "faceliftu" cekal spis jenom vnejsi.
Nevite nekdo, jestli se predelavaly vyztuhy v karoserii? Je mozny, ze lepsi vysledek na svedomi treba jen jinak tvarovanej airbag nebo jinak definovanej test...
Nevite nekdo, jestli se predelavaly vyztuhy v karoserii? Je mozny, ze lepsi vysledek na svedomi treba jen jinak tvarovanej airbag nebo jinak definovanej test...
NUBIRA Wagon 1.6 SX; r.v. 1999
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
No víš co, já jsem k těmto testům dost skeptický, jelikož zde na fóru je fotka bouračky Lanos a Toyota Yaris. Toyaota měla prý 4 hvězdy a Lanost po odebrání 1 * měl pouze 2 a výsledek havárky mluví jednoznačně pro Lanos, který dopadl mnohem lépe.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Ty vysledky jsou Australskeho NCAPU. Rozdil mezi I a II generaci by mel byt jeste vetsi nez ty 2 hvezdicky, protoze prvni test byl delanej podle Americke normy a druhy jiz podle Evropske, ktera je o dost prisnejsi. Takze jinym testem to neni, kdyby se auto nezmenilo, tak by test II generace vysel hur nez u I.Tomac píše:Cetl jsem tu, ze Nubira I mela v jakemsi testu 2 * z 5, kdezto Nubca II uz 4. Pritom zmeny konstrukce bych u "faceliftu" cekal spis jenom vnejsi.
Nevite nekdo, jestli se predelavaly vyztuhy v karoserii? Je mozny, ze lepsi vysledek na svedomi treba jen jinak tvarovanej airbag nebo jinak definovanej test...