1. garance a její cena

Nový nástupce Matize zde nesmí chybět

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Krtek píše:Co si vzpomínam tak u škodofky se mnou vždycky sepsali nějakej přijímací protokol, kde bylo napsáno co maj dělat, kolik to asi bude stát, kolik je benálu v autě, jestli tam je rezerva, hever, rádio.... To u Daewrooletu neexistuje.
Tak u nás existuje..... ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Reklama
 

keszi
Příspěvky: 205
Registrován: úte led 03, 2006 08:50
Bydliště: Moldava nad Bodvou,okr.Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keszi »

http://jokeonlineworld.com/gift.html



Ani v Košiciach som nezažil aby napísali prijímací doklad aj s vybavením. Ked idem zo služobným vozom, tam to robia napíšu ešte ak stav PHM, km a aj vybavenie ale s Daewoom som to nezažil..
Uživatelský avatar
Vlasta
Příspěvky: 623
Registrován: čtv lis 17, 2005 16:25
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasta »

Tak to skončilo bez toho aby tam ještě jednou šla. Je to drahá zkušenost. Z leasingové společnosti se dozvěděla, že není jediná koho tam něco podobného potkalo. Zajímavý je, že to není přístup řadového člověka ze servisu, ale přímo jeho majitele.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL

Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Tony M
Příspěvky: 61
Registrován: pát pro 29, 2006 01:07
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tony M »

Nezdá sa mi to. 1 garančka na Sparka nemá toľko úkonov. Určite neobsahuje geometriu kolies!!! Tú si musí zákazník objednať. V servisnej knižke sú presne urobené úkony, ktoré treba urobiť. Mám dojem, že servis si chcel zarobiť.
Chevrolet Spark 0.8 , pred tým Daewoo Matiz 0,8 S
Uživatelský avatar
Vlasta
Příspěvky: 623
Registrován: čtv lis 17, 2005 16:25
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasta »

Ona tu geometrii nechtěla. Tu jí dělali s tím, že prý to táhlo na stranu. Asi při té zkušební jízdě. Ona jim tvrdila, že jí nic nikam netahlo a auto prý jede stejně jako před tou sbíhavostí. Mám takovej pocit, že viděli ženskou, tak si trochu vymýšleli. Nejhorší je, že když u té opravy nejsi, musíš se smířit s tím, co ti řeknou. Pokud to udělají chytře a nedají tam třeba něco evidentně starého, tak asi není šance. Možná přes soudního znalce, ale když je to o těhle penězích, lepší je jít příště jinam.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL

Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Uživatelský avatar
mipo
Příspěvky: 1507
Registrován: úte kvě 10, 2005 18:47
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mipo »

Zaplatiť si povinný, iba to, čo si si obejdnal. Ak vykonali niečo bez tvojho súhlasu (osobného alebo telefonického), tak to NIE si povinný zaplatiť.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

No jo povinný zaplatit co sis objednal.... Já si třeba kdysi objednal v Drupolu aby mi 105ku připravili na STK...... A tu částku do smrti nezapomenu ! 10 131,50 Kč !!!! Měl jsme v tý době podporu 1700 kč :shock:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
mipo
Příspěvky: 1507
Registrován: úte kvě 10, 2005 18:47
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mipo »

Pekné od nich:-D:-D:-D
U mňa v servise sa vždy pýtajú koľko je finančný limit pri ktorom musia žiadať o povolenie, ak by ho chceli prekročiť. Tak isto ak niečo opravujú a pri tom zistia aj inú závadu, tak ju neopravujú a volajú, ak nemajú číslo, počkajú na príchod majiteľa.
Tony M
Příspěvky: 61
Registrován: pát pro 29, 2006 01:07
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tony M »

Mrkol so do servisnej knižky ma Sparka.
Mení sa len olej v motore, olej v prevodovke a vnútorný filter klimatizácie (pokiaľ má autíčko klímu).
Inak nič. Všetko ostatné sa skontroluje, čo v reči servisáka môže znamenať aj to, že zavadí o to pohľadom.
Žiadna skúšobná jazda nie je na programe, pokiaľ majiteľ nereklamuje niečo (ťahanie na stranu, klopanie, búchanie za jazdy!)
Každá objednávka musí mať stanovenú predbežnú cenu, ktorá sa môže na Slovensku (asi aj v u Vás) prekročiť do 10%.
Je ťažké sa súdiť s neserióznym servisom.

Preto:
Matizáci - Sparkovci všetkých krajín, spojme sa!
a informujme plným menom na tomto fóre o každom takom neserióznom servise. Treba sa im proste vyhnúť - a hotovo.
Chevrolet Spark 0.8 , pred tým Daewoo Matiz 0,8 S
Odpovědět

Zpět na „SPARK“