Změny v motorech Lacíka ?

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Změny v motorech Lacíka ?

Příspěvek od Krtek »

Dělam si tabulku s přehledem motorů Daewrooletů (od Lanose do současnosti) a najednou koukam na parametry Lacíka a nějak mi neseděj s techničákem a starejma prospektama. Max. krouťák je u 1.6ky 150 Nm při 3600 ot, kdežto starý údaje mluví o 150 Nm při 4000 ot. U 1.8ky to samý, taky o 400 ot. níž než před tim. Změnilo se něco, nebo se akorát zase rozcházej údaje ??? Nějak jsem nikde nic nepostřeh.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Reklama
 

Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos »

Vsetky udaje sedia, situacia sa zmenila. Modely s normou EURO IV (teda vsetky sucasne) uz maju tie parametre papierovo o cosi lepsie, tak ako uvadzas. Osobne som najazdil v novom 1.8 SW par sto km, subjektivne bez zmeny. Ale malo to len okolo 2-3tkm, teda nezabehnute.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Aha tak mam zas co doplňovat do tabulky :)
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no a to si predstaf..
..ze ono motor ostal stejny..a zmenili iba flashku v ECU jednotke..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Nic jinýho mně ani nenapadlo. Myslíš, že am je nějakej znatelnej rozdíl u 1.6ky ? A že by mělo význam u plyňáka udělat softwarovej update ? Přece jenom lítat jak s motorovkou od 4000 ot mně už občas nebaví.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

no. ..
na plyne..to zmysel moc mat nebude..
leda uz by si mal "priame vstrekovanie plynu"
..to "flasnutie ECU" ma vyznam...ale na benzine..
..
ono asi aj tak spravili niekde "odrb" ..
motor uz nema zivotnost 400tkm ale len povedzme 350tkm..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Ae zas to udělali celkem chytře. Většina aut po přechodu na vyšší EURO přijde o výkon a tady jsme získali lepší průběh krouťáku a výkon zůstal stejnej. Jasně, že mam vstřikování LPG.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Když jsme u toho, je někde k vidění graf s půběhem výkonu a krouťáku ? Na Soptíka ho mam v prospektu - prakticky lineární přímky z nuly na maximum :lol: Teď předpokládam, žýe to bude kapku ploší. A ještě dotaz, dokázal by někdo říct, kdy se to měnilo na EURO IV ?
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos »

Softwarovy update by malo zmysel urobit len vtedy, ak by to spravili velmi velmi lacno. Lebo ten rozdiel som ja subjektivne ani nezbadal. Jedina uprava, ktorou sa citelne zlepsi tah odspodu, je dat tam motor 1.8 :? , ten taha (po zabehu) slusne. Alebo update celeho auta :D :D :D
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Rasto ..

haadam keby si mal auto plne obsadenee..
tak by si to zistil..

ono aj tak je to cele o emisiach..
na Holden1.8 je v ponuke toooolko ECU jednotiek...ze az..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos »

No moze byt. Ono pri obsadeni iba soferom su rozdiely medzi 1.4, 1.6 a 1.8 fakt velmi male.
Kazdopadne ma najviac zaujima 2.0 diesel, len keby ho niekto v Nemecku tak akurat tukol a lacno predaval :D
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

A ten diesel je taky od Holdenu? Ja jen aby to byl spolehlivej motor, a ne nějaká prvotina....jinak by to mohla být dobrá volba...otázkou je, jestli by se to vyplatilo pro člověka, kterej převážně jezdí ve městě....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“