![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Sad :(](./images/smilies/smilie2.gif)
Jenze po one vymene narazniku se mi ta kontrolka rozsviti temer kazdou jizdu, zpravidla po 10 minutach az pul hodine jizdy (mozna to rozsviceni taky muze souviset s prejetim nejake nerovnosti na ceste). Teda aspon doufam, ze to neni nic vazneho, protoze zadne zmeny jizdnich vlastnosti auta jsme si pri rozsviceni kontrolky nevsiml.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ta kotrolka zrejme odpovida tlacitku na stredovem panelu se stejnym napisem "ICS", coz by mela byt volitelna tuhost tlumicu - pokud tlacitko neni zamacknuto, nic na pristrojove desce nesviti, pokud ho zmacknu, rozsviti se zeleny napis SPORT. Takze by to mela byt volba vyssi tuhosti (mod SPORT) nebo nizsi tuhosti (mod COMFORT) - osobne si ale zadne zmeny mezi temito mody nejsem schopen vsimnout. Vim, ze tuhle funkci ma maloktera Leganza (ja aspon v realu jinou s ICS nepotkal) a ty specialni tlumice stoji pry cca 15 tisic Kc jeden. Na kontrole tlumicu jsem byl minuly rok a vykazovaly vsechny ucinnost kolem 70%, takze po technicke strance je snad vse v poradku.
Neporadi mi nekdo, kde mam co zkotrolovat nebo co by mohlo byt pricinou?
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
PS: ICS by mela byt zkratka ze slov "Independent Controlled Suspension", nasel jsem jeste polsky vyklad pojmu jako "zespolony system kontroli układów samochodowych".
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)