Kontrolka ICS
Moderátor: Blue Lanos
Kontrolka ICS
Zdravim, zacala se mi (po vymene zadniho narazniku vcetne vyztuhy ) rozsvecovat kontrolka ICS. Samozrejme nevim, jestli to spolu opravdu nejak souvisi, ale faktem je, ze predtim se ta kontrolka rozsvitila jen opravdu vyjimecne (dejme tomu 1x za mesic). Vzdy se rozsviti az po nejake dobe jizdy, staci pak znovu nastartovat a uz zase nesviti.
Jenze po one vymene narazniku se mi ta kontrolka rozsviti temer kazdou jizdu, zpravidla po 10 minutach az pul hodine jizdy (mozna to rozsviceni taky muze souviset s prejetim nejake nerovnosti na ceste). Teda aspon doufam, ze to neni nic vazneho, protoze zadne zmeny jizdnich vlastnosti auta jsme si pri rozsviceni kontrolky nevsiml.
Ta kotrolka zrejme odpovida tlacitku na stredovem panelu se stejnym napisem "ICS", coz by mela byt volitelna tuhost tlumicu - pokud tlacitko neni zamacknuto, nic na pristrojove desce nesviti, pokud ho zmacknu, rozsviti se zeleny napis SPORT. Takze by to mela byt volba vyssi tuhosti (mod SPORT) nebo nizsi tuhosti (mod COMFORT) - osobne si ale zadne zmeny mezi temito mody nejsem schopen vsimnout. Vim, ze tuhle funkci ma maloktera Leganza (ja aspon v realu jinou s ICS nepotkal) a ty specialni tlumice stoji pry cca 15 tisic Kc jeden. Na kontrole tlumicu jsem byl minuly rok a vykazovaly vsechny ucinnost kolem 70%, takze po technicke strance je snad vse v poradku.
Neporadi mi nekdo, kde mam co zkotrolovat nebo co by mohlo byt pricinou? Diky...
PS: ICS by mela byt zkratka ze slov "Independent Controlled Suspension", nasel jsem jeste polsky vyklad pojmu jako "zespolony system kontroli układów samochodowych".
Jenze po one vymene narazniku se mi ta kontrolka rozsviti temer kazdou jizdu, zpravidla po 10 minutach az pul hodine jizdy (mozna to rozsviceni taky muze souviset s prejetim nejake nerovnosti na ceste). Teda aspon doufam, ze to neni nic vazneho, protoze zadne zmeny jizdnich vlastnosti auta jsme si pri rozsviceni kontrolky nevsiml.
Ta kotrolka zrejme odpovida tlacitku na stredovem panelu se stejnym napisem "ICS", coz by mela byt volitelna tuhost tlumicu - pokud tlacitko neni zamacknuto, nic na pristrojove desce nesviti, pokud ho zmacknu, rozsviti se zeleny napis SPORT. Takze by to mela byt volba vyssi tuhosti (mod SPORT) nebo nizsi tuhosti (mod COMFORT) - osobne si ale zadne zmeny mezi temito mody nejsem schopen vsimnout. Vim, ze tuhle funkci ma maloktera Leganza (ja aspon v realu jinou s ICS nepotkal) a ty specialni tlumice stoji pry cca 15 tisic Kc jeden. Na kontrole tlumicu jsem byl minuly rok a vykazovaly vsechny ucinnost kolem 70%, takze po technicke strance je snad vse v poradku.
Neporadi mi nekdo, kde mam co zkotrolovat nebo co by mohlo byt pricinou? Diky...
PS: ICS by mela byt zkratka ze slov "Independent Controlled Suspension", nasel jsem jeste polsky vyklad pojmu jako "zespolony system kontroli układów samochodowych".
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Reklama
Stejny problem se u me objevil dneska u kontrolky ABS...jdu z prace,nasednu nastartuju a sviti ABS...prijedu domu chcipnu to a znovu nastartuju a ABS uz nesviti...nevim jestli si mam nad tim lamat hlavu nebo ne...dneska mi konecne dorazili novy gumy,tak ve ctvrtek jedu na prezuti...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Po nastartovani se prece rozsviti vsechny kontrolky a pak postupne zhasnou, ne?Goose píše:Stejny problem se u me objevil dneska u kontrolky ABS...jdu z prace,nasednu nastartuju a sviti ABS...prijedu domu chcipnu to a znovu nastartuju a ABS uz nesviti...nevim jestli si mam nad tim lamat hlavu nebo ne...dneska mi konecne dorazili novy gumy,tak ve ctvrtek jedu na prezuti...
Jinak k memu problemu - zkonzultoval jsem originalni cesky manual, co jsem dostal k auta, a tam o ISC neni ani zminka! Rada obrazku vubec neodpovida memu autu...
Prikladam jeste pro predstavu fotky... Na prvnim je ta prudici rozsvicena kontrolka ICS na tachometru, na druhem je rozsvicena kotrolka SPORT na otackomeru po zmacknuti tlacitka tlacitka ICS a na tretim je videt, jak mam na stredovem panelu usporadana tlacitka a jak vypadaji me digitalni hodiny - v manualu je popsano tlacitko "T", ktere ma prepinat cas a teplotu, jenze ja tam mam misto nej nejake tlacitko "D", kde jsem zatim neprisel na to, co ma delat. Taky jsem nepochopil, proc mam tlacitka mlhovek sdruzena, kdyz podle manualu maji byt zvlast, navic kdyz mam misto jednoho tlacitka jenom hnusnou zaslepku!
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Jak to ze mas manual od myho auta? O ICS tam uplnou nahodu neco nemas? A dik za info o "D" tlacitku, proste kdyz vypnu zapalovani, nic nesviti, ale timhle cudlikem si ten cas muzu zobrazit... hm, dobry, ale radsi bych asi stejne ten teplomer, co maji ostatni.-peha- píše:Slamko to ICS Ti aj závidím a aj nie tedy kvôli problémum a teraz k D tak v mojom manuáli ja doslova....D-Tlačidlo zobrazovania(Vypnuté zapalovanie)Pri stačení tlačidla D sa na displeji zobrazí údaj času.....To to je presný opis z môjho manuálu
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- whisky22
- Příspěvky: 267
- Registrován: úte říj 18, 2005 11:54
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
To SLAM.
to tlacitko D ked mas zapnute zapalovanie a svietia Ti hodiny a stlacis D na 2-3 sekundy tak sa ti prepne teplomer. Niekedy to treba silno stlacit. V mode teploty ked stlacis D kratko, prepnu sa ti stupne Celzia na Farenhaita a zasa kratko stlacit tak je spat Celzius. Ked podrzis dlhsie, mali by skocit spat hodiny. Ja ked mam vypnute zapalovanie a stlacim D tak sa mi nic neukaze.
to tlacitko D ked mas zapnute zapalovanie a svietia Ti hodiny a stlacis D na 2-3 sekundy tak sa ti prepne teplomer. Niekedy to treba silno stlacit. V mode teploty ked stlacis D kratko, prepnu sa ti stupne Celzia na Farenhaita a zasa kratko stlacit tak je spat Celzius. Ked podrzis dlhsie, mali by skocit spat hodiny. Ja ked mam vypnute zapalovanie a stlacim D tak sa mi nic neukaze.
"Milan" Leganza 2,0 CDX full vybava, color 69U, LPG Lovato-Lovtec, model98, 183000 km + Babetta r.1995
No rozhodne nejsem jedinej, tady mas dukaz (aneb dalsi varianta rozmisteni tlacitek a kontrolek):-peha- píše:Tak ať hledám jak chci tak o ISC v manuáli nemám a po pravde řečeno tak poprvé sem o tom slišel od tebe
Vsak to mam v manualu taky, a proto pisu, ze to neodpovida mymu autu.-peha- píše:Jo jinak v mojem manuáli je i automatická převodovka a manualní klíma No a mám tam popis k hodinkám a s tlačítkem T jinak to mám právě já
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
No a prave takhle mne to ale nefunguje (tj. to tlacitko mi nedela nic pri zapnutem zapalovani, i kdyz ho drzim pul hodiny a vsi silou)! Ty mas treti variantu - mix, tj. streva T-ckovy a popisky D-ckovy, ja mam hold oboje D-ckovy.whisky22 píše:To SLAM.
to tlacitko D ked mas zapnute zapalovanie a svietia Ti hodiny a stlacis D na 2-3 sekundy tak sa ti prepne teplomer. Niekedy to treba silno stlacit. V mode teploty ked stlacis D kratko, prepnu sa ti stupne Celzia na Farenhaita a zasa kratko stlacit tak je spat Celzius. Ked podrzis dlhsie, mali by skocit spat hodiny. Ja ked mam vypnute zapalovanie a stlacim D tak sa mi nic neukaze.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
tak jen tak co si pamatuju a snad dobre to t na hodach je teplota to je jasne.kdyz tam neni t ale d tak to teplomer nema.a to d by melo zobrazit hodiny pri vypnutem zapalovani.aspon teda myslim.
ICS je mam dojem je neco s podvozkem.jsou tam cidla na tlumicich a myslim ze to umi ztuzit tlumeni. v pripade ze ti sviti asi odesel nejaky tlumic.jestli si to pletu tak me ukamenujte.
ICS je mam dojem je neco s podvozkem.jsou tam cidla na tlumicich a myslim ze to umi ztuzit tlumeni. v pripade ze ti sviti asi odesel nejaky tlumic.jestli si to pletu tak me ukamenujte.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil