Tmel odolný teplu

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Blue Lanos, pejee

Odpovědět
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Tmel odolný teplu

Příspěvek od Damek »

Chcel by som požiadať o radu. Netýka sa to síce daewoo, ale niektorí mi určite budú vedieť poradiť. Potrebujem zatmeliť preliačeniny na chladení a neviem, čo na to použiť, pretože bežné autotmely zrejme nemajú takú teplotnú odolnosť.

Obrázek
ilustračné foto, to moje je jama u jamy
Reklama
 

Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

ale no tak...to fakt nikto nevie, aký výrobok na to??? :?:
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..a kde tam xest co tmelit ..??
..
ja nieco maaam...ale ci to je este pouzitelneeeee...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Tak nějak jsem z fotky nebo pisu nepochopil,co to je.... :lol:
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Je to mechanické chladenie na motore. Osadené je okolo hláv a má v sebe 2 vrtule hnané remeňom od motora. A keďže má 30 rokov a už pár krát popraskalo a následne bolo zvárané, tak ho mám strašne dokryvené. Pokúšal som sa to vyklepať, ale viac-menej sa to nedá, lebo z vnútra tomu bránia niektoré časti. Takže som dosiahol niečo akotak vyrovnané a ten zbytok som myslel zarovnať tmelom, aby som dosiahol rovnú plochu a mohol to nalakovať. Ale keďže je to rovno na motore, tak by sa klasické prípravky asi uvarili. Aspoň si myslím, lebo sa v tom vobec nevyznám :?
Alebo ak viete poradiť niečo iné, ako na to...
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Napadá mi Lukopren S 9780 který odolává teplotě krátkodobě +300 jinak standrtně +250, ale je to furt plastické, myslím, že nestvrdne :?: Kupoval jsem 80ml za 58,- Kč Jinak jak lítá "Hadraplán" ??? :lol:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Momentálne nelieta...Budúci týždeň mi majú dodať nové plachty, takže teraz ošetrujem kostru, aby som to nedával na hrdzu. Ale nemám na to čas, takže postupujem pomaly. Neviem, či to vobec túto sezónu stihnem :cry:

Ale ak by som to nevydržal, tak možem lietať s naháčom :lol:
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..Geparde...

hocijaka firma robiaca vzduchotecnikku by ti vedela henten "bazmeg" vyrobit NOVY...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Čo som zatiaľ zisťoval, tak to bolo buď šialene drahé, alebo by to nebolo zhodné s originálom :?
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Ja som asi nepochopil čo zu vlastne riešite.Motor má to chladenie preto aby sa nezohrial na viac ako 100stupnov.Viac by nemal dosahovať na tých plechoch.Ináč by aj farbu spálilo.Vyššia teplota bude len na výfuku .Na tých plechoch jedine ,že prestane chladiť a to potom zadrieš aj tak.Ked vydrží farba tak aj tmel.
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Rád sa nechám poučiť, ale nezdá sa mi, źe by mal 100 stupňov, veď aj tesniace sylikóny sa tam nedávajú obyčajné
Odpovědět

Zpět na „POKEC“