Tmel odolný teplu
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
Tmel odolný teplu
Chcel by som požiadať o radu. Netýka sa to síce daewoo, ale niektorí mi určite budú vedieť poradiť. Potrebujem zatmeliť preliačeniny na chladení a neviem, čo na to použiť, pretože bežné autotmely zrejme nemajú takú teplotnú odolnosť.
ilustračné foto, to moje je jama u jamy
ilustračné foto, to moje je jama u jamy
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Je to mechanické chladenie na motore. Osadené je okolo hláv a má v sebe 2 vrtule hnané remeňom od motora. A keďže má 30 rokov a už pár krát popraskalo a následne bolo zvárané, tak ho mám strašne dokryvené. Pokúšal som sa to vyklepať, ale viac-menej sa to nedá, lebo z vnútra tomu bránia niektoré časti. Takže som dosiahol niečo akotak vyrovnané a ten zbytok som myslel zarovnať tmelom, aby som dosiahol rovnú plochu a mohol to nalakovať. Ale keďže je to rovno na motore, tak by sa klasické prípravky asi uvarili. Aspoň si myslím, lebo sa v tom vobec nevyznám
Alebo ak viete poradiť niečo iné, ako na to...
Alebo ak viete poradiť niečo iné, ako na to...
Napadá mi Lukopren S 9780 který odolává teplotě krátkodobě +300 jinak standrtně +250, ale je to furt plastické, myslím, že nestvrdne Kupoval jsem 80ml za 58,- Kč Jinak jak lítá "Hadraplán" ???
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Ja som asi nepochopil čo zu vlastne riešite.Motor má to chladenie preto aby sa nezohrial na viac ako 100stupnov.Viac by nemal dosahovať na tých plechoch.Ináč by aj farbu spálilo.Vyššia teplota bude len na výfuku .Na tých plechoch jedine ,že prestane chladiť a to potom zadrieš aj tak.Ked vydrží farba tak aj tmel.