Problém s otáčkami na 2000, nevím si rady :-(
Moderátor: Blue Lanos
Problém s otáčkami na 2000, nevím si rady :-(
Lidičky, nevím si rady, značkový servis taky zklamal. Koupil jsem krásného Lanose 1.6SX 16V a po vyčistěníé servomotorku pro řízení otáček motoru se otáčky po zahřátí motoru drží neustále kolem 2000/min.
Nevím, co s tím mám dělat, jiný značkový servis blízko mně není.
Neví někdo , co s tím? Pleeease ))
Díky za každou radu, vidím, že tu jsou nadšení lidé )
Nevím, co s tím mám dělat, jiný značkový servis blízko mně není.
Neví někdo , co s tím? Pleeease ))
Díky za každou radu, vidím, že tu jsou nadšení lidé )
- Reklama
PetrM ti jiste brzy a rad odpovi
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Což o to odpovím ale asi nepotěším dokud si auto sám nezkusím nemoho moc radit když ti jinde řekli že to spolu nekomunikuje tak měli hledat důvod proč to nekomunikuje a ne tě poslat pryč s novým motorkem nebo starým a novým jen na zkoušku ??? Jinak podle toho že to údajně nekomunikuje (za 6 let sem se s ničím podobným nesetkal )bych to hledal v kabeláži nebo počítači ale nezdá se mi to fakt sem se s tím ještě nesetkal . Odkud jsi ? Běžný problém na Nubirách 2,0 l kde je potřeba motorek znovu nastavit a zresetovat ale né na Lanosovi doufám že to nějak odstraníš nebo dáš vědět já sem z Prahy tak jestli budeš mít někdy cestu kolem tak dej vědět . Klidně se ti na to zběžně kouknu
Díky za odpověď, máš pravdu moc mě to nepotěšilo, co jsi napsal. Jinak jsem rád, že jsi odpověděl tak rychle.
Nerozumím jedné věci, servis tvrdí, že spolu servomotorek a počítač nekomunikují. Jak je to možné, přece tam musí být nějaké kabely? )
Díky za odpověď. Jinak jsem z Ústí n.L. a neměl by pro mě být problém přijet do Prahy a využít laskavosti, že se v tom projedeš. Byl bych vděčný za každou radu )
Nerozumím jedné věci, servis tvrdí, že spolu servomotorek a počítač nekomunikují. Jak je to možné, přece tam musí být nějaké kabely? )
Díky za odpověď. Jinak jsem z Ústí n.L. a neměl by pro mě být problém přijet do Prahy a využít laskavosti, že se v tom projedeš. Byl bych vděčný za každou radu )
Díky moc, vážím si toho:-))
Kontakt zašlu, dej mi prosím meil na tose@post.cz.
A jinak se mi zatím povedlo identifikovat, kdy se to děje. Otáčky vyjedou ke 2000, když se zahřeje motor. To asi vypadá na teplotní čidlo?
A do Prahy jedu během 3-4 týdnů.
Jenom by mě zajímalo, jestli s autíkem, mimochodem jedí velmi dobře, můžu zatím jezdit normálně (asi víc žere) nebo jestli ho mám raději odstavit do garáže? Díky za odpověď.
Kontakt zašlu, dej mi prosím meil na tose@post.cz.
A jinak se mi zatím povedlo identifikovat, kdy se to děje. Otáčky vyjedou ke 2000, když se zahřeje motor. To asi vypadá na teplotní čidlo?
A do Prahy jedu během 3-4 týdnů.
Jenom by mě zajímalo, jestli s autíkem, mimochodem jedí velmi dobře, můžu zatím jezdit normálně (asi víc žere) nebo jestli ho mám raději odstavit do garáže? Díky za odpověď.
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
tak by me zajimalo, jak to tenkrat dopadlo, to je podobny problem, co mam ja, akorat, ze nemam tak vysoke otacky, maximalne 1500. Tenkrat jste tu psali, zelanosovej krokovej motorek by mel jit po nasazeni krasne sam, ale me ten novej taky nejde a nakonec jste mi rekli, ze se bude muset vyresetovat to nastaveni diadnostikou? Aha Tak se doba zmenila
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Nevím jak to tenkrát dopadloAkri píše:tak by me zajimalo, jak to tenkrat dopadlo, to je podobny problem, co mam ja, akorat, ze nemam tak vysoke otacky, maximalne 1500. Tenkrat jste tu psali, zelanosovej krokovej motorek by mel jit po nasazeni krasne sam, ale me ten novej taky nejde a nakonec jste mi rekli, ze se bude muset vyresetovat to nastaveni diadnostikou? Aha Tak se doba zmenila
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Prdepetrm píše:Nevím jak to tenkrát dopadloAkri píše:tak by me zajimalo, jak to tenkrat dopadlo, to je podobny problem, co mam ja, akorat, ze nemam tak vysoke otacky, maximalne 1500. Tenkrat jste tu psali, zelanosovej krokovej motorek by mel jit po nasazeni krasne sam, ale me ten novej taky nejde a nakonec jste mi rekli, ze se bude muset vyresetovat to nastaveni diadnostikou? Aha Tak se doba zmenila
on tenkrat neprijel? Tobe to pry uz dela taky, ja sundal ten umelej krat, vycistil jsem to, vzduchem ofoukal a tu dirku jsem zaslepil gumovou ucpavkou, asi ze skoda 120 , taky tam bylo trochu blato a sul, tak uvidime, zatim druhy den bez potizi
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Kluci , nevím , jestli je to podobně u Matize , ale taky jsem čistil krok . motorek , byl tam jen takovej černej suchej prach , žádná mastnota , ještě jsem s ním párkrát zahýbal , prostřík WDčkem a namontoval spátky . Nastartoval jsem a otáčky jak kráva , asi těch 2000 , nemám otáčkoměr , ale přibližně jo. Tak jsem si vzpoměl , jak se tu řešilo nastavení volnoběhu , otočit klíčkem , jenom ťuknout do starteru , aby se motor pohnul , ale nechytil. Pak normálně nastartovat . Běželo to hned a normálně v nízkých otáčkách . Hlavně sebou přestal motor klepat , akorát nevím , jestli jsem to udělal tím vyčištěním motorku , nebo nastavením volnoběhu ... V každém případě je po demontáži motorku asi potřeba restartovat nastavení .....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e