Vysoke otacky po zapnuti klimatizacie

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
SK
Příspěvky: 203
Registrován: stř bře 29, 2006 09:02

Vysoke otacky po zapnuti klimatizacie

Příspěvek od SK »

takze panove ak vam nieco napada tak radte.....

vcera som mal auticko na slniecku a bolo dost v nom horuco tak som zapol klimu a co sa stalo, klima klimatizuje auto bezi, ale zdvihlo mu to volnobezne otacky az na 4000 ot/min.
krokovy motorcek funguje, lebo pri zatazi si motor prida sam taktiez na studeno pridava otacky na 1200-1500 ot/min.......skusal som aj konektor vystriekat s kontoxom ale nic...stale rovnako

vie niekto nieco poradit?? Diky
Reklama
 

Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

aaa

Příspěvek od simone »

len typujem nieje to velka zaťaž / pre nejaku poruchu v klíme/ pre motor a sam si zvýši otáčky aby nezdochol??? :?: mne skôr na chvílu klesnu otačky ale potom sa ukludnia
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vado »

Ak zapnes klimu, RJ pri zapnuti pootvori klapku, aby motor zvladol zataz pri rozbehu kompresora. Ja to normalne skoro ani nezbadam, otacky sa nezvysia, skuor to vyzera, ako keby na chvilu poklesli. Po chvili sa vratia na normal. Celkom zabavne to bolo, ked som nemal remen na klimu. To som nastartoval motor a po asi 5 sekundach motor vybehol tak na 3500 a po chvili sa vratil nazad. Cumeli sme na to ako puci (vsak JRD) a potom nam doslo. Nechal som totiz zapnutu klimu, ale RJ nevedela, ze chyba remen tak zvysila na chvilu vykon a teda aj otacky. Po chvili sa spamatala a otacky presli na normal.
Ja skor typujem, ze ak sa ti otacky zdvihnu az tak vysoko, tak motor ma mensiu zataz ako normalne. Skontroluj si remen na klimu, ci ho nemas povoleny, pripadne ci ti naozaj spina elektrospojka na kompresore, pripadne ci nespina opozdene (spina v spojke ?).
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
SK
Příspěvky: 203
Registrován: stř bře 29, 2006 09:02

Příspěvek od SK »

praveze remen tam je, klima aj chladi ked ju zapnem............ale po zapnuti najprv zdvihne otacky tak na 1200 potom padnu na normal ale hned sa dvihnu a vybehnu az na 3500 - 4000 ot. a sem tam ako by mal motor aj tendenciu otacky znizit ale stale to potom vybehne hore......

este zvazujem ci tam je dostatok chladiva????? ale to by potom kompresol nezopol vobec ak by bolo malo chladiva vsak???
Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vado »

Ak je malo chladiva, pripadne ak je nizka teplota, kompresor nezopne.
Jedine, co ma este napada je, ze presmykuje elektrospojka, ale to je dost nepravdepodobne. Inak neviem.
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
SK
Příspěvky: 203
Registrován: stř bře 29, 2006 09:02

Příspěvek od SK »

prisiel som na problem....zasekaval krokovy motorcek volnobehu, parkrat som resetol ECU, aby ho vysunulo a zasunulo...a potom sa spamatal.....uz to bezi OK, akurat dlhsie padaju otacky, toho este vycistim... :)
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“