takze panove ak vam nieco napada tak radte.....
vcera som mal auticko na slniecku a bolo dost v nom horuco tak som zapol klimu a co sa stalo, klima klimatizuje auto bezi, ale zdvihlo mu to volnobezne otacky az na 4000 ot/min.
krokovy motorcek funguje, lebo pri zatazi si motor prida sam taktiez na studeno pridava otacky na 1200-1500 ot/min.......skusal som aj konektor vystriekat s kontoxom ale nic...stale rovnako
vie niekto nieco poradit?? Diky
Vysoke otacky po zapnuti klimatizacie
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
aaa
len typujem nieje to velka zaťaž / pre nejaku poruchu v klíme/ pre motor a sam si zvýši otáčky aby nezdochol??? mne skôr na chvílu klesnu otačky ale potom sa ukludnia
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ak zapnes klimu, RJ pri zapnuti pootvori klapku, aby motor zvladol zataz pri rozbehu kompresora. Ja to normalne skoro ani nezbadam, otacky sa nezvysia, skuor to vyzera, ako keby na chvilu poklesli. Po chvili sa vratia na normal. Celkom zabavne to bolo, ked som nemal remen na klimu. To som nastartoval motor a po asi 5 sekundach motor vybehol tak na 3500 a po chvili sa vratil nazad. Cumeli sme na to ako puci (vsak JRD) a potom nam doslo. Nechal som totiz zapnutu klimu, ale RJ nevedela, ze chyba remen tak zvysila na chvilu vykon a teda aj otacky. Po chvili sa spamatala a otacky presli na normal.
Ja skor typujem, ze ak sa ti otacky zdvihnu az tak vysoko, tak motor ma mensiu zataz ako normalne. Skontroluj si remen na klimu, ci ho nemas povoleny, pripadne ci ti naozaj spina elektrospojka na kompresore, pripadne ci nespina opozdene (spina v spojke ?).
Ja skor typujem, ze ak sa ti otacky zdvihnu az tak vysoko, tak motor ma mensiu zataz ako normalne. Skontroluj si remen na klimu, ci ho nemas povoleny, pripadne ci ti naozaj spina elektrospojka na kompresore, pripadne ci nespina opozdene (spina v spojke ?).
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
praveze remen tam je, klima aj chladi ked ju zapnem............ale po zapnuti najprv zdvihne otacky tak na 1200 potom padnu na normal ale hned sa dvihnu a vybehnu az na 3500 - 4000 ot. a sem tam ako by mal motor aj tendenciu otacky znizit ale stale to potom vybehne hore......
este zvazujem ci tam je dostatok chladiva????? ale to by potom kompresol nezopol vobec ak by bolo malo chladiva vsak???
este zvazujem ci tam je dostatok chladiva????? ale to by potom kompresol nezopol vobec ak by bolo malo chladiva vsak???
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ak je malo chladiva, pripadne ak je nizka teplota, kompresor nezopne.
Jedine, co ma este napada je, ze presmykuje elektrospojka, ale to je dost nepravdepodobne. Inak neviem.
Jedine, co ma este napada je, ze presmykuje elektrospojka, ale to je dost nepravdepodobne. Inak neviem.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black