Check
Moderátor: Blue Lanos
Check
Opět se mi dnes rozsvítila kontrolka check měnil jsem žárovky na levé straně se musí vyndat baterka po 40 minutách jízdy kontrolka blikala a svítí pěkně mě to štve. Nevím jestli to nemůže být tím. Loni také svítila v zimě diagnostika mi moc nepomohla tedy spíše vůbec nejdřív to měla být údajně voda v nádrři a vstřiky celou zimu to blbo rozsvítilo svítilo jel jsem do servisu zaplatil nehorázný prachy za pár minut výmazu a to opakovaně. Nechal bych vyměnit EGR ventil ovšem cena 4500 je děsivá. Auto je 2002 a má najeto 42000 novější verze jak se říká usměvavá Navíc mi připadá že auto pár dní netáhne. Máte někdo zkušenosti či případně víte o nějakém servisu v Praze a okolo Prahy.
- Reklama
Aj ja by som to videl na ten EGR ventil....u Matiza 2 to byva casta zavada.
Ale 4500 sa mi zda teda dost vela.
Mne pre istotu odisla cievka zapalovania......vzdy ked je studeny motor tak nastartujem a jak sa zahreje tak to skape a uz to nenahodim az kym nevychladne.Takze som zostal stat na krizovatke v dopravnej spicke(super zazitok)...vsetko som meral az som zistil ze z cievky nejde ziadne napatie, takze zajtra idem kupit novu a zatial jazdim MHD
Ale 4500 sa mi zda teda dost vela.
Mne pre istotu odisla cievka zapalovania......vzdy ked je studeny motor tak nastartujem a jak sa zahreje tak to skape a uz to nenahodim az kym nevychladne.Takze som zostal stat na krizovatke v dopravnej spicke(super zazitok)...vsetko som meral az som zistil ze z cievky nejde ziadne napatie, takze zajtra idem kupit novu a zatial jazdim MHD
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
ja si tu nasel plno info spis bych potreboval vedet jak ten EGR ventil vypada kde ho najdu atd. ci zda nemuze to vyndani baterky nejak vadit. ja uz tole totiz resil loni ovsem tam bylo podezreni na blby vstriky. No ja si minule vyhral s pojistkama. Mam totiz auto predelany na rucni rizeni a prestal mi fungovat zapalovac. tak sem vlezl pod volant a koukam mam tam namontovanou krabicku na prepinani rizeni hm vymontoval jsem ji pak otevrel pojistky a zjistil ze pojistka je ok ale zapalovac nesel tak sem na to kaslal za par dni me to vadilo chtel sem si tam dat neonek tak sem zajel za strejdou a on se podival a videl ji prasklou. Kdyz sem ji vyndal byla asi lehce a nebyla poznat. tak sem vypdal jak pitomec:o)
Rado píše:Aj ja by som to videl na ten EGR ventil....u Matiza 2 to byva casta zavada.
Ale 4500 sa mi zda teda dost vela.
Mne pre istotu odisla cievka zapalovania......vzdy ked je studeny motor tak nastartujem a jak sa zahreje tak to skape a uz to nenahodim az kym nevychladne.Takze som zostal stat na krizovatke v dopravnej spicke(super zazitok)...vsetko som meral az som zistil ze z cievky nejde ziadne napatie, takze zajtra idem kupit novu a zatial jazdim MHD
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Je vzadu za hlavou při pohledu zepředu po pravé straně hlavy. Je to takový válcový objekt Vede z něho trubička, která končí tuším ve sběrné komoře sání. Ale stejně vizuálně zvenčí na něm nic nezjistíš.Agent-M píše:ja si tu nasel plno info spis bych potreboval vedet jak ten EGR ventil vypada kde ho najdu atd.
Nemůže. Jen nesmíš nechat klíček v zapalování. Pak si koleduješ o odtah do servisu a přeprogramování imobilizéru.Agent-M píše:ci zda nemuze to vyndani baterky nejak vadit.
Na bráchově dvojce jeden vstřik zlobil. Stačilo ho vymontovat, otřít hadrem profouknout a už zase cáká.Agent-M píše: ja uz tole totiz resil loni ovsem tam bylo podezreni na blby vstriky.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
hm tak rano to jeste svitilo a ted kdyz sem jel z prace tak nic a asi sem blb nebot sem nechal klicek v zapalovani pri vymene tech zarovek a imobilizer si fakt nejsem jistej ja uz sem tak zmatenej jak lesni vcela
Ondras píše:Je vzadu za hlavou při pohledu zepředu po pravé straně hlavy. Je to takový válcový objekt Vede z něho trubička, která končí tuším ve sběrné komoře sání. Ale stejně vizuálně zvenčí na něm nic nezjistíš.Agent-M píše:ja si tu nasel plno info spis bych potreboval vedet jak ten EGR ventil vypada kde ho najdu atd.
Nemůže. Jen nesmíš nechat klíček v zapalování. Pak si koleduješ o odtah do servisu a přeprogramování imobilizéru.Agent-M píše:ci zda nemuze to vyndani baterky nejak vadit.
Na bráchově dvojce jeden vstřik zlobil. Stačilo ho vymontovat, otřít hadrem profouknout a už zase cáká.Agent-M píše: ja uz tole totiz resil loni ovsem tam bylo podezreni na blby vstriky.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak poho. Přechodná chyba - po určitém počtu motorhodin bez jejího opakování se sama maže a Check zhasíná. Vyřešeno.Agent-M píše:hm tak rano to jeste svitilo a ted kdyz sem jel z prace tak nic...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Tak pohoda...asi mu obcas preskoci, ale potom si to uvedomi .
Zato ja som moje nerozchodil...cievka nepomohla. Proste vzdy studeny motor naskoci..ide tak cca 5-10 minut az kym sa nezahreje a potom skape(prestane hadzat iskru)....pozeral som uz sviecky, kable, rozdelovac som komplet vicistil, cievku, relatko...aj som resetoval RJ, ale nic nepomaha, takze zajtra to idem dat do servisu nech sa s tym uz oni pohraju..mne dochadzaju uz napady. Ale za kazdu uzitocnu radu by som bol vdacny.
PS: zacalo to tak ze auto pri jazde zacalo dost trhat a ked mi klesli otacky tak to skapalo, ale nastartoval som--to trvalo tak dva dni a teraz uz po zahriati ani nenahodim.
Zato ja som moje nerozchodil...cievka nepomohla. Proste vzdy studeny motor naskoci..ide tak cca 5-10 minut az kym sa nezahreje a potom skape(prestane hadzat iskru)....pozeral som uz sviecky, kable, rozdelovac som komplet vicistil, cievku, relatko...aj som resetoval RJ, ale nic nepomaha, takze zajtra to idem dat do servisu nech sa s tym uz oni pohraju..mne dochadzaju uz napady. Ale za kazdu uzitocnu radu by som bol vdacny.
PS: zacalo to tak ze auto pri jazde zacalo dost trhat a ked mi klesli otacky tak to skapalo, ale nastartoval som--to trvalo tak dva dni a teraz uz po zahriati ani nenahodim.
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
Kúúúúúrňa.
Na ocovom matizovi už dva týždne svieti CHECK.Tak som skontroloval všetky káble a konektory a nič.
Dnes bol matiz na diagnostike (160Sk) a problém sa našiel - vadný EGR VENTIL. Kúúúúúrňa. Veď to auto má najazdené 22tis. km a už toto ???
Neviete poradiť kde ten ventil zoženiem lacnejšie???
Na ocovom matizovi už dva týždne svieti CHECK.Tak som skontroloval všetky káble a konektory a nič.
Dnes bol matiz na diagnostike (160Sk) a problém sa našiel - vadný EGR VENTIL. Kúúúúúrňa. Veď to auto má najazdené 22tis. km a už toto ???
Neviete poradiť kde ten ventil zoženiem lacnejšie???
matiz 0,8-strieborná metalíza
kúpený január.2005,13700km,spotreba 1.2007-4.2007 5,6l/100
kúpený január.2005,13700km,spotreba 1.2007-4.2007 5,6l/100
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Našemu prckovi taky rovnou svítil check při předváděcí jízdě ale trval sem na tom že až ho budem odvážet, že svítit NEBUDE. A tak máme novou lambda sondu. Jenom doufam, že máme novou lambdu a né vyndanou žárovku
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
mne kdyz svitil check, tak jsem mel "jen" pretrhane kabely pod levym prednim kolem, v servisu za preizolovani chteli 4000,- ale od ty doby nic. Jinak jak se tu nekdo ptal na ten servis v Praze, tak Auto Dojacek ve vrsovicich, ulice přípotoční. Ale kdyz tam pojedete, tak si dejte bacha co mate v aute. Ja mel uplne novy svičky NGK, prijel jsem po výmene okna dom, najak se mi nezdal motor, tak kouknu na svicky a byly tam vypálený bosche.
No práve že som ho asi pred mesiacom riadne popreháňal.Šiel som v noci cez Jahodnú pri Košiciach tak som sa s ním nemaznal ,no a o týždeň to už svietil CHECK. Ale skusime to - možno to pomôže.
Ešte som zabudol napísať že na diagnostike to vyresetovali takže CHECK už nesvieti-no mechanik vravel že je vadný.
Ešte poprosím jednu radu - AKO HO MÁM VYČISTIT? ??
Ešte som zabudol napísať že na diagnostike to vyresetovali takže CHECK už nesvieti-no mechanik vravel že je vadný.
Ešte poprosím jednu radu - AKO HO MÁM VYČISTIT? ??
matiz 0,8-strieborná metalíza
kúpený január.2005,13700km,spotreba 1.2007-4.2007 5,6l/100
kúpený január.2005,13700km,spotreba 1.2007-4.2007 5,6l/100