No za urcitych podmienok (ak si nezacal jazdit kludnejsie) by to mohlo mat na to vpliv. Ak uz bolo v motore menej oleja tak sa mohol motorcek viac zahrievat aj pri dedostatku chladiva. A tym mozno vacsia konzumacia benzinu. Lebo ak jazdis nadalej rovnako tak si to neviem inak rozumne vysvetlit Len drzim palce at to tak zustaneIvan píše:Blue, to by mě taky zajímalo...
Proto se Vás zkušenějších ptám, zda za to může dolití oleje a doplnění chladící kapaliny, které tam podle technika nebyly skoro vůbec....?
Petr Krtička píše:Dovolil bych si po delší době zase jeden příspěvek. Mám již druhé Daewoo. U Racera jsem měl sportovní vložku a svíčky Denso a jezdil jsem tak za 5,8 mimo město a 6,8 po Praze Souhlasím s tím, že je to z velké části v noze. Sám o sobě mně filtr snížil spotřebu tak o 0,3 l/100 km. V současné době u Lanose jezdím mimo Prahu tak za 6,0 - 6,5 l/100 km. Bavlněný filtr mám již z výroby (vložka, ale není papírová), svíčky jsem po 15000 vyměnil opět za Denso. Myslím si, že právě svíčky mají vliv na spotřebu poměrně velký, protože po vyjmutí Championu, které tam byly z výroby, auto na Denso jelo úplně jinak a spotřeba klesla cca o 0,5 l/100 km (Jezdil jsem i za 8 l/100 km). Hlavně, pokud se držím zásady nepřekračovat 4000 otáček, vejdu se do toho, co uvádím, pokud auto vytáčím, není problém jezdit za spotřebu o litr větší.
Petre tie sviecky tam mas tie Iridiove densa 500bubakov za kus?? Ja som rozhodnuty za NGK.