Koupe racka
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
tak podla predajnych papierov verzia BASE a GSI mali mat v roku ten isty motor a to:Racer´89 píše:No BASE a GSi jsou jen vybavy... Ale ja mam karburator a ty jednobodove vstrikovani...coz je ten hlavni rozdil. Nebo se pletu?
radovy 4 valec OHC, 1498cm3, KP 9.0, 52KW/5200ot/min, 113Nm/3400 ot/min, palivovy system TBI
a rozdiel medzi BASE a GSI
BASE manualna 4 rychlostna prevodovka
GSI manualna 5 rychlostna prevodovka popripade 3 rychlostny automat
Daewoo RACER 1.5GSi rv. 1993
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Nazdar kluci, já vám to rozseknu...
Jednobodové vstřikování se do racků začalo dělat někdy během roku 1990...vícebodové bylo až v nexii...
...ohledně výkonu jsou myslím jen dvě možnosti...silnější je verze s karbecem (55 kW/5500 a 117 Nm/3000) a slabší je kvůli katalyzátoru a emisím ta se vstřikováním (51,5 kW/5200 a 113 Nm/3400)...u té slabší se to někdy zaokrouhluje na 52 kW...
...jinak rackové trpí na vlhkost v rozdělovači (ale s tím stejně nejde nic dělat) a hlavně na korozi jak kastle tak podvozku, na což je třeba dávat majzla...sedany taky často mají špatné uložení zadních tlumičů a pružin, což se projevuje pokleslou zádí...nic dalšího mě nenapadá...
...pokud bude v dobrém stavu tak bych do něj určitě za ty prachy šel...je to poctivej kus železa...
Jednobodové vstřikování se do racků začalo dělat někdy během roku 1990...vícebodové bylo až v nexii...
...ohledně výkonu jsou myslím jen dvě možnosti...silnější je verze s karbecem (55 kW/5500 a 117 Nm/3000) a slabší je kvůli katalyzátoru a emisím ta se vstřikováním (51,5 kW/5200 a 113 Nm/3400)...u té slabší se to někdy zaokrouhluje na 52 kW...
...jinak rackové trpí na vlhkost v rozdělovači (ale s tím stejně nejde nic dělat) a hlavně na korozi jak kastle tak podvozku, na což je třeba dávat majzla...sedany taky často mají špatné uložení zadních tlumičů a pružin, což se projevuje pokleslou zádí...nic dalšího mě nenapadá...
...pokud bude v dobrém stavu tak bych do něj určitě za ty prachy šel...je to poctivej kus železa...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
neviem ako s tym rozdelovacom ale ja s tym nemam vobec ziadny problem a uz ma nas RECER najazdenych 155000km.Ale pozor by som si daval hlavne na loziska lebo tie odchadzaju najcastejsieKessler píše:Nazdar kluci, já vám to rozseknu...
Jednobodové vstřikování se do racků začalo dělat někdy během roku 1990...vícebodové bylo až v nexii...
...ohledně výkonu jsou myslím jen dvě možnosti...silnější je verze s karbecem (55 kW/5500 a 117 Nm/3000) a slabší je kvůli katalyzátoru a emisím ta se vstřikováním (51,5 kW/5200 a 113 Nm/3400)...u té slabší se to někdy zaokrouhluje na 52 kW...
...jinak rackové trpí na vlhkost v rozdělovači (ale s tím stejně nejde nic dělat) a hlavně na korozi jak kastle tak podvozku, na což je třeba dávat majzla...sedany taky často mají špatné uložení zadních tlumičů a pružin, což se projevuje pokleslou zádí...nic dalšího mě nenapadá...
...pokud bude v dobrém stavu tak bych do něj určitě za ty prachy šel...je to poctivej kus železa...
Daewoo RACER 1.5GSi rv. 1993
si vypocuj studeny motor mal by mat pravidelny chod.Moj uz nemaMatysek píše:Takze rozdelovac je tedy jasny u vsech racku, s tim teda nic neudelam.
Takze si dat pozor hlavne na tu zadni napravu,korozi podvozku a zadni tlumice a pruziny...
Napada jeste nekoho neco duleziteho ?
Diky za jakekoliv rady a tipy
inac nieje nieco v poriadku a pri jazde si vsimaj hluk ci nejde nieco od kolies lebo tie loziska su pri daewach jasne.
Daewoo RACER 1.5GSi rv. 1993