Koupe racka

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Racer´89
Příspěvky: 133
Registrován: úte pro 19, 2006 23:23
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Racer´89 »

No BASE a GSi jsou jen vybavy... Ale ja mam karburator a ty jednobodove vstrikovani...coz je ten hlavni rozdil. Nebo se pletu? :?:
Reklama
 

Peter KE
Příspěvky: 231
Registrován: pát dub 01, 2005 20:22
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peter KE »

Racer´89 píše:No BASE a GSi jsou jen vybavy... Ale ja mam karburator a ty jednobodove vstrikovani...coz je ten hlavni rozdil. Nebo se pletu? :?:
tak podla predajnych papierov verzia BASE a GSI mali mat v roku ten isty motor a to:
radovy 4 valec OHC, 1498cm3, KP 9.0, 52KW/5200ot/min, 113Nm/3400 ot/min, palivovy system TBI
a rozdiel medzi BASE a GSI
BASE manualna 4 rychlostna prevodovka
GSI manualna 5 rychlostna prevodovka popripade 3 rychlostny automat
Daewoo RACER 1.5GSi rv. 1993
Uživatelský avatar
Racer´89
Příspěvky: 133
Registrován: úte pro 19, 2006 23:23
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Racer´89 »

Ze by jseme mluvili kazdy o jinem aute? Ja mam rv. rijen 1989. a to urcite GSi a ma to pet rychlosti a karburator a parametry jak jsem psal...objem 1,5.

Jak pises ty tak to je rv. 93 a lisi se to jak pises... ;)
rimsy
Příspěvky: 72
Registrován: sob črc 01, 2006 22:20

Příspěvek od rimsy »

za 30 bych se uz poohlidnul po necem novejsim.
Matysek
Příspěvky: 8
Registrován: sob úno 03, 2007 22:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek »

Ten racek je sedan,coz mi vyhovuje... Je to 1,5 a ma 52 kW
Matysek
Příspěvky: 8
Registrován: sob úno 03, 2007 22:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek »

Rimsy: no prave ze jsem se dival a za 30 koupim feldu r.v. 95 prorezlou uplne vsude a najeto 100 tisic s 10 x pretocenym tachometrem...A podle meho nazoru feldy nevydrzi tolik co napr. racek...
Jinak zadne jine auto kolem 30 a mladsi me vubec nenapada.
driver78
Příspěvky: 3
Registrován: sob úno 03, 2007 11:55
Bydliště: Spišská Nová Ves

Příspěvek od driver78 »

-peha- píše:Keď kupuješ Racka tak mu pristrihni krýdla aby neuletel :lol: :lol: :lol: Ale vážne Racer je docela schopné auto aj u nás má kamarád jedného a vyzerá OK dokonca jak jinak jazdí na LPG a technický stav má za 1 :D A hlavne sa s ním potom dostav na zraz :lol: :lol: :lol:

aj ja chcem na ten zraz, ale kedy a kde?
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Nazdar kluci, já vám to rozseknu... :lol:

Jednobodové vstřikování se do racků začalo dělat někdy během roku 1990...vícebodové bylo až v nexii...

...ohledně výkonu jsou myslím jen dvě možnosti...silnější je verze s karbecem (55 kW/5500 a 117 Nm/3000) a slabší je kvůli katalyzátoru a emisím ta se vstřikováním (51,5 kW/5200 a 113 Nm/3400)...u té slabší se to někdy zaokrouhluje na 52 kW...

...jinak rackové trpí na vlhkost v rozdělovači (ale s tím stejně nejde nic dělat) a hlavně na korozi jak kastle tak podvozku, na což je třeba dávat majzla...sedany taky často mají špatné uložení zadních tlumičů a pružin, což se projevuje pokleslou zádí...nic dalšího mě nenapadá...

...pokud bude v dobrém stavu tak bych do něj určitě za ty prachy šel...je to poctivej kus železa... 8)
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Peter KE
Příspěvky: 231
Registrován: pát dub 01, 2005 20:22
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peter KE »

Kessler píše:Nazdar kluci, já vám to rozseknu... :lol:

Jednobodové vstřikování se do racků začalo dělat někdy během roku 1990...vícebodové bylo až v nexii...

...ohledně výkonu jsou myslím jen dvě možnosti...silnější je verze s karbecem (55 kW/5500 a 117 Nm/3000) a slabší je kvůli katalyzátoru a emisím ta se vstřikováním (51,5 kW/5200 a 113 Nm/3400)...u té slabší se to někdy zaokrouhluje na 52 kW...

...jinak rackové trpí na vlhkost v rozdělovači (ale s tím stejně nejde nic dělat) a hlavně na korozi jak kastle tak podvozku, na což je třeba dávat majzla...sedany taky často mají špatné uložení zadních tlumičů a pružin, což se projevuje pokleslou zádí...nic dalšího mě nenapadá...

...pokud bude v dobrém stavu tak bych do něj určitě za ty prachy šel...je to poctivej kus železa... 8)
neviem ako s tym rozdelovacom ale ja s tym nemam vobec ziadny problem a uz ma nas RECER najazdenych 155000km.Ale pozor by som si daval hlavne na loziska lebo tie odchadzaju najcastejsie :!:
Daewoo RACER 1.5GSi rv. 1993
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

To driver 78 zrazík zatial nieje určený dátum ale keď bude neboj všetci sa hu tu dozvieme ale keď sa pôjde tak sa spojíme viacerý asi začneme z východu a jedééém :lol: :lol: :lol:
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Jó Rackové tady máte na pokuk :lol: :lol: :lol:

Obrázek

Vyzerá dobre nie ;)
Peter KE
Příspěvky: 231
Registrován: pát dub 01, 2005 20:22
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peter KE »

-peha- píše:Jó Rackové tady máte na pokuk :lol: :lol: :lol:

Obrázek

Vyzerá dobre nie ;)
je to pekne ale mne sa to nepaci
Daewoo RACER 1.5GSi rv. 1993
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Nebo to je jenom inspiračné já mám taky radeji pravý a tvrdý tuning :lol: :lol: :lol: Ale hlavne na vozoch ktoré sú k tomu predurčené :D

Obrázek
Matysek
Příspěvky: 8
Registrován: sob úno 03, 2007 22:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek »

Takze rozdelovac je tedy jasny u vsech racku, s tim teda nic neudelam.
Takze si dat pozor hlavne na tu zadni napravu,korozi podvozku a zadni tlumice a pruziny...
Napada jeste nekoho neco duleziteho ?
Diky za jakekoliv rady a tipy :)
Peter KE
Příspěvky: 231
Registrován: pát dub 01, 2005 20:22
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peter KE »

Matysek píše:Takze rozdelovac je tedy jasny u vsech racku, s tim teda nic neudelam.
Takze si dat pozor hlavne na tu zadni napravu,korozi podvozku a zadni tlumice a pruziny...
Napada jeste nekoho neco duleziteho ?
Diky za jakekoliv rady a tipy :)
si vypocuj studeny motor mal by mat pravidelny chod.Moj uz nema :cry:
inac nieje nieco v poriadku a pri jazde si vsimaj hluk ci nejde nieco od kolies lebo tie loziska su pri daewach jasne.
Daewoo RACER 1.5GSi rv. 1993
Odpovědět

Zpět na „RACER“