LPG problem v zime
Moderátor: Blue Lanos
LPG problem v zime
ahojte, precital som si temy na LPG co mame vo fore, len som nenasiel konkretne vyriesenie mojho problemu, tak skusim znova.
popis problemu:
ked je vonku zimsie (cca nieco pod nulou, najme v noci) a rano pridem do auta, nechce prepnut na plyn pri zvyseni otacok. minuly rok ked bolo aj -20 vonku, tak som prisiel do auta, nastartoval na benzin, rozmrazil okna, na neutrali pridal plyn aby sa to preplo na plyn a v pohode.
teraz ked zvysujem otacky, nechce na plyn prepnut a ani ked dam cidlo (inak system BRC) do polohy startu na plyn, tak ani vtedy sa ta dioda nerozsvieti na zeleno. a ked uz idem na benzin (cidlo v polohe automatickeho prepinania) a prepnem to na plyn, tak sa nechyti a kontrolka je stale cervena. a dnes ked som isiel, tak cca po 2km sa prepol na plyn a potom 3-4x sa prepol spet na benzin a plyn, az kym som nevyhodil neutral, nevytocil otacky a nedonutil do tak prepnut na plyn (tentokrat to uz slo).
co to moze byt? v temach co som precital som nasiel dve moznosti:
- membrana (ta este nebola menena, cca 50tis km najazdene)
- ukostrovaci kabel (to ani netusim, kde to je)
dik za rady.
popis problemu:
ked je vonku zimsie (cca nieco pod nulou, najme v noci) a rano pridem do auta, nechce prepnut na plyn pri zvyseni otacok. minuly rok ked bolo aj -20 vonku, tak som prisiel do auta, nastartoval na benzin, rozmrazil okna, na neutrali pridal plyn aby sa to preplo na plyn a v pohode.
teraz ked zvysujem otacky, nechce na plyn prepnut a ani ked dam cidlo (inak system BRC) do polohy startu na plyn, tak ani vtedy sa ta dioda nerozsvieti na zeleno. a ked uz idem na benzin (cidlo v polohe automatickeho prepinania) a prepnem to na plyn, tak sa nechyti a kontrolka je stale cervena. a dnes ked som isiel, tak cca po 2km sa prepol na plyn a potom 3-4x sa prepol spet na benzin a plyn, az kym som nevyhodil neutral, nevytocil otacky a nedonutil do tak prepnut na plyn (tentokrat to uz slo).
co to moze byt? v temach co som precital som nasiel dve moznosti:
- membrana (ta este nebola menena, cca 50tis km najazdene)
- ukostrovaci kabel (to ani netusim, kde to je)
dik za rady.
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
- Reklama
No nevím přesně, ale u Feldy 1,3 MPI s BRC můžu startovat na plyn normálně třeba v -20. Je fakt, že pokud je přepínač v poloze plyn, rozvítí se nejdřív zeleně a pochvíli (pokud se nestartuje) něco cvakne a dioda svítí červeně. Ale auto po nastartování jezdí na LPG (dioda svítí zeleně) Membrána na to nemá vliv, stará = ztvrdlá membrána se projevuje chcípáním při studeném motoru na volnoběh a po zhřátí už to nědělá ( teplem změkne) a reguluje tlak normálně.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
U BRC dakedy vznika chyba v prepinaci lebo je sucastou prepinacej jednotky a chyba ktoru popisujes by nemala mat nic spolocne s membranou My u nas BRC nemontujeme ale pokud ti nesvieti kontrolka prepnutia do LPG tek by mohla ta chyba byt v prepinaci :roll:Teraz som pozeral a ak mas prepinac Elegant alebo Bristol tak tie su vlastne automatikou prepinania a my uz sma sa tu s takou chybou stretli nie raz aj teraz tu mam asi 4ks pokazenych
mam prepinac Elegant.. tak ma psychicky priprav, co stoji taka vymena? lebo som uz tusim po zarucnej dobe keby som nahodou bol este v zaruke, spada to do zarucnej opravy? takze navstivit plynarov zase..-peha- píše:U BRC dakedy vznika chyba v prepinaci lebo je sucastou prepinacej jednotky a chyba ktoru popisujes by nemala mat nic spolocne s membranou My u nas BRC nemontujeme ale pokud ti nesvieti kontrolka prepnutia do LPG tek by mohla ta chyba byt v prepinaci :roll:Teraz som pozeral a ak mas prepinac Elegant alebo Bristol tak tie su vlastne automatikou prepinania a my uz sma sa tu s takou chybou stretli nie raz aj teraz tu mam asi 4ks pokazenych
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Sory ale mam tu takovy stary pocitac tak je trocha pomaly Tak ze nasiel som cenik ale len na Basic ale ono je to tak ze vsetky co mame v ponuke sa pohybuju okolo 700 sk +/- mam tedy na mysli tie automaticke a to nieje az taka polozka Jinak navstivit LPG servis asi budes muset a tam by Ti mali zistit co tomu je lebo to co popisujes nieje v ziadnom pripade normal ale podla mna je to tem prepinac
ja som si uz chcel na to zvyknut, len som nevedel, ci to nie je v zime normalne.. takze nie je pojdem za nimi-peha- píše:Sory ale mam tu takovy stary pocitac tak je trocha pomaly Tak ze nasiel som cenik ale len na Basic ale ono je to tak ze vsetky co mame v ponuke sa pohybuju okolo 700 sk +/- mam tedy na mysli tie automaticke a to nieje az taka polozka Jinak navstivit LPG servis asi budes muset a tam by Ti mali zistit co tomu je lebo to co popisujes nieje v ziadnom pripade normal ale podla mna je to tem prepinac
dik! dam vediet, ako dopadnem...
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Orgi jeste k tomu tvoj sistem v aute je taky ze nema napojene ziadne cidlo teploty a preto ti to automaticky prepne z benzinu do LPG ked akcelerujes a to aj keby bola akakoliv zima lebo stou to nema nic spolocne takze ak Ti to funguje zle toto nieje zimou ale chybou v sistemu a mam velky dojem ze vypinac Drzim palce nech sa vse v dobre obrati a potom sa ozvi
membrana a rekl bych na 99 procent.kdysi mi bylo receno ze tak 30-50 tis a nebo max 5 let.pak uz nedokaze plyn utlacit a proto to zlobi.u s 120 ktera nestartovala na plyn v zime se po vymene membrany podarilo nastartovat i v -25 coz je vykon.takze nech vymenit membranu a vycistit cely splynovac,muze byt i zaneseny.neni to tak strasne drahy.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Membrány sú stanovené na cirka 60 000 km ale vetšinou a je to aj výrobcom udané vydržia aj 90 000 km a ani to nieje hraničná hodnota,ale v každom prípade pri výpadku signálu pri režime LPG sa jedná o elektrickú chybu Na margo toho môj OPLÍK mal v sebe LPG 8 rokov ,mal vybratú benzinovú nádrž bola v nom podtlakovka a aj vzime pri parkovaní vonka štartoval každé ráno na prvú šupu a na membránach vyše 100 000 km a ješte jazdí :DTo Palikx zrkadlo fachčí jako nové takže ješte raz velká vďaka a dúfam že sa Ti budem moci revanžovať
no tak je dnes asi jina technologie membran.me tenkrat rekli ze tak 50 a vic uz to bude v zime zlobit.v lete to jezdi normalne.
to peha to mam radost ze se to povedlo.nemas zac myslim ze se uvidime.auto uz mi jezdi dokonce lepe nez kdy driv
to peha to mam radost ze se to povedlo.nemas zac myslim ze se uvidime.auto uz mi jezdi dokonce lepe nez kdy driv
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak to teší aj mna že Ti auto slúži aj keď tá oprava bola ozaj dost drahá sranda No a k membránam ony vydržia keď sú v prevádzke lebo keď auto dlho stojí tak potom v reduktore sa usadí mercaptan a ten zanesie membránu no a tá potom stvrdne čiže nutná výmena,jinak ztvrdlá membrána sa hlavne prejavý velmi zvýšenou spotrebou plynu.Jinak ani výmeny membrán nieje taká drahá záležitosť