Nepravidelný chod motoru

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Bergman
Příspěvky: 143
Registrován: čtv bře 23, 2006 18:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bergman »

Správné rozhodnutí, než se s tím babrat někde na ulici s nejasným výsledkem. Od toho jsou servisy.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Miza
Příspěvky: 56
Registrován: pon pro 11, 2006 21:49
Bydliště: Praha

Příspěvek od Miza »

Tak jak sem slíbyl podávám výpověď :D Byl to kabel a hned ten prostřední :D takže kabel sem vyměnil a veškeré problémy jsou fuč. Jo a dělal sem to venku na dešti .... jak sem se dočet že se tady někomu nechce :oops: :) :D . Takže ještě jendnou moc děkuju za radu !!!!
Daewoo Matiz 0,8 r.v. 2001 červený. 40 tkm.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

:lol: no tak slava.jo jo prostredni byva nejcasteji.ale obcas se najde i pravy(treti)a jen zridky levy (prvni)tak at to funguje
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

To Miza:

hurá, hurá, hurááááááááááá -i -i -i
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Martin Berka
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 08, 2007 21:29

Škubání při studeném motoru

Příspěvek od Martin Berka »

Zdravím vespolek,
tak před týdnem mi začal Matýsek dělat přesně to co Docentovi. Nastartuje bez problémů a pak cuká(nepravidelně klesají otáčky a volnoběh taky nic moc). Po cca 5-8km jak se zahřejë a vše je O.K. Mám ho od podzimu(r.v. 99), ale začal to dělat až teď. Tak budu vděčen, pokud Docent oznámí výsledky "šetření " v servisu. Jinak halt budu muset postupovat dle rad co jsou tady popsány. Jenže mě vždycky při opravě zbyde spousta šroubečků co nikam nepasujou...Ach jo.
Docente prosím napiš jak jsi dopadl.
Martin, Brno.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

tohle by mohla byt vlhkost v rozdelovaci.a samo pri kontrole kouknout na kabely.pak bych mrknul na modulator egr ventilu je to takova plastova vec u egru a casto se poskodi membrana uvnitr a pak spatne prochazi podtlaky a kolisaji otacky
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání při studeném motoru

Příspěvek od Robert »

Martin Berka píše:Zdravím vespolek,
tak před týdnem mi začal Matýsek dělat přesně to co Docentovi. Nastartuje bez problémů a pak cuká(nepravidelně klesají otáčky a volnoběh taky nic moc). Po cca 5-8km jak se zahřejë a vše je O.K. Mám ho od podzimu(r.v. 99), ale začal to dělat až teď. Tak budu vděčen, pokud Docent oznámí výsledky "šetření " v servisu. Jinak halt budu muset postupovat dle rad co jsou tady popsány. Jenže mě vždycky při opravě zbyde spousta šroubečků co nikam nepasujou...Ach jo.
Docente prosím napiš jak jsi dopadl.
Martin, Brno.
ááá, koukám další Matiz v Brně... vítej :)
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

palikx píše:tohle by mohla byt vlhkost v rozdelovaci.a samo pri kontrole kouknout na kabely.pak bych mrknul na modulator egr ventilu je to takova plastova vec u egru a casto se poskodi membrana uvnitr a pak spatne prochazi podtlaky a kolisaji otacky
Píše, že má r.v.99 - to v Matizu I je taky EGR? že já ho nikde nenašel.. :shock:
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no samozrejme ze tam je ;) .jen neni elektricky a je schovany.aby ho jen tak nekdo nenasel mrsku :D a navic je ovladany tim podtlakovym hajzlem ktery vydrzi chvili.
joo a je v zadu mezi sacim potrubim a bzdovou pumpou,prisroubovan 2krat 6 sroubek
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Rado
Příspěvky: 525
Registrován: pát led 21, 2005 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rado »

jojo...ja som ho vystopoval podla hadiciek co vedu pred klapku...jedna z nich bola tak pekne zaciernena od vyfukovych plynov. Hned som ho aj zaslepil nech mi to papa iba cisty vzduch :lol: , ale neviem ci to ma vobec nejaky efekt. Samozrejme na STK ho zapojim naspat :)
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Tak to byl taky zapalovací kabel na 2. válci... Sada s prací + napnutí řemene alternátoru stála v Golc Caru 859,- vč. DPH, k tomu petrm přidal zdarma spoustu cenných rad ;) . A za půl hodiny od příjezdu do servisu už jsem jel zpátky :-).
Tony M
Příspěvky: 61
Registrován: pát pro 29, 2006 01:07
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tony M »

Teším sa, že Matízky už fungujú, kto by to povedal, že jeden mrcha kábel narobí toľko problémov.
Chevrolet Spark 0.8 , pred tým Daewoo Matiz 0,8 S
keszi
Příspěvky: 205
Registrován: úte led 03, 2006 08:50
Bydliště: Moldava nad Bodvou,okr.Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keszi »

No , je to jednoduche vymenit kabliky, horsie je to vopchat ruku ku rozdelovaci a vymenit ich. Je to robene pre malicke korejske rucicky. Osobne nemam velke ruky ale mal som problem ich tam dostat a este k tomu menit kablik. Minule som taktiez vopchal ruku, uz ale neviem presne kde a musel som dat druhou rukou dole hodinky aby som ich vedel vytiahnut. Ale pomalu a trpezlivo sa da vsetko hoci ked clovek troska zanadava hned to ide lepsie.
keszi
Příspěvky: 205
Registrován: úte led 03, 2006 08:50
Bydliště: Moldava nad Bodvou,okr.Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keszi »

No , je to jednoduche vymenit kabliky, horsie je to vopchat ruku ku rozdelovaci a vymenit ich. Je to robene pre malicke korejske rucicky. Osobne nemam velke ruky ale mal som problem ich tam dostat a este k tomu menit kablik. Minule som taktiez vopchal ruku, uz ale neviem presne kde a musel som dat druhou rukou dole hodinky aby som ich vedel vytiahnut. Ale pomalu a trpezlivo sa da vsetko hoci ked clovek troska zanadava hned to ide lepsie.
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

No nevím, řekl bych, že lepší než tam strkat ruku a riskovat odření je sundat celé sání... Aspoň petrm to tak udělal a já bych tam svoji tlapu taky necpal...
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“