Myslis,ze by to mohla byt nejaka rekonstrukce,no pokud tam nikdo nebyl tak je to dobry...ale pokud tam nekdo sedel tak to je spatny...mrk píše:niekde som cital ze je to nie je skutocna havarka
Crash test
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
hele lidi chapete, ze ten zlutasek je auto, na kterym se jiz podepsali i hasici??
jinak s matezem (ale dobry napad je to delat i u jinych aut) je zaklad ten, ze kamkoli jedu, tak si uvedomuji, ze jedu "nahaty" - ty plisky kolem fakt nemaj sanci neco zachranit
od ty doby, co jezdim na motorce, tak kdyz vidim auto, jak ceka, ze chce vyjet z vedlejsi, nepridavam, jedu ke stredu,
dvakrat koukam do zrcatek, ... proste zaklad je ten, ze prednost nedostanu, ze kdyz je mozny, aby mi nekdo vjel do myho pruhu, tak to UDLEA, ze kam strkam cumak, strkam i "hlavu" a v neposledni rade s matizem predjedu v podstate jen ve chvili, kdy se dotycny predjet necha ...
matiz ma tu vyhodu, ze je maly a obratny, tudiz teoreticky mate sanci projet nekde, kde se nekdo vetsi uz nevejde - padne lepe do ruky - driftnout si zatacku se nauci i "holka" - neni to dvoutunovy auto - staci zasvindlovat pedaly a "chyti" se
kdyz se utrhne dvoutunova kara, tak je pro nezkusenyho docela fuska ji srovnat
fakticky spoustu veci ohledne fyziky si clovek uvedomi, kdyz jede na ty motorce - co neubrzdis - neukecas, kdyz chces jet bezpecne tak se jizde venujes tisickrat vic, nez kdy v aute
drift do zatacky delaj spis lidi bez pudu sebezachovy atd atd ....
jinak s matezem (ale dobry napad je to delat i u jinych aut) je zaklad ten, ze kamkoli jedu, tak si uvedomuji, ze jedu "nahaty" - ty plisky kolem fakt nemaj sanci neco zachranit
od ty doby, co jezdim na motorce, tak kdyz vidim auto, jak ceka, ze chce vyjet z vedlejsi, nepridavam, jedu ke stredu,
dvakrat koukam do zrcatek, ... proste zaklad je ten, ze prednost nedostanu, ze kdyz je mozny, aby mi nekdo vjel do myho pruhu, tak to UDLEA, ze kam strkam cumak, strkam i "hlavu" a v neposledni rade s matizem predjedu v podstate jen ve chvili, kdy se dotycny predjet necha ...
matiz ma tu vyhodu, ze je maly a obratny, tudiz teoreticky mate sanci projet nekde, kde se nekdo vetsi uz nevejde - padne lepe do ruky - driftnout si zatacku se nauci i "holka" - neni to dvoutunovy auto - staci zasvindlovat pedaly a "chyti" se
kdyz se utrhne dvoutunova kara, tak je pro nezkusenyho docela fuska ji srovnat
fakticky spoustu veci ohledne fyziky si clovek uvedomi, kdyz jede na ty motorce - co neubrzdis - neukecas, kdyz chces jet bezpecne tak se jizde venujes tisickrat vic, nez kdy v aute
drift do zatacky delaj spis lidi bez pudu sebezachovy atd atd ....
Re: Souhlas
matiz0.8 píše:Jakube, to byl výborný příspěvek. Rád jezdím svižně, ale kde je to riskantní (zatáčky, kaluž na cestě, agresivní debil v mé blízkosti apod.), tam raději nepokouším osud. Bohužel některé věci neovlivníme ničím. Při každé jízdě dáváme svůj život všanc všem, kteří jedou v protisměru. Při mé každodenní cestě do práce to je cca 120 řidičů, se kterými se míjím. Nikoho z nich neznám osobně. U nikoho z nich nevím, jak jsou na tom zdravotně, u nikoho z nich nevím, jestli není pod vlivem nějaké psychotropní látky, u nikoho z nich nevím, zda-li v noci spal, u nikoho z nich nevím, v jakém technickém stavu provozuje své vozidlo. Stačí, aby měl kdokoli z nich srdeční příhodu, mikrospánek, šlehu, okno, praskla mu guma, nebo upadlo kolo, nebo mu ruplo v bedně, a mně nezbude čas ani na poslední sbohem.....
Mas recht. aj mna to napadlo.
Re: Souhlas
jj, todle vsechno je mi jasne, ale stejne jako existuje nepocitane pricin se kterymi nic neudelam, tak je hafo veci, ktere ovlivnit mohumatiz0.8 píše:Rád jezdím svižně, ale kde je to riskantní (zatáčky, kaluž na cestě, agresivní debil v mé blízkosti apod.), tam raději nepokouším osud. ... nebo mu ruplo v bedně, a mně nezbude čas ani na poslední sbohem.....
akorat mi obcas prijde, ze lidi obcas jedou a pak jenom cumi, co vsechno se stalo - budiz, kdyz si ten clovek pak rekne "to jsem posral" - ale nejlepsi je, kdyz ten clovek fakt nepochopi, ze tohle si vyrejzoval sam ...