Nedavno som si nechal menit olej z polosyntetiky za plnu syntetiku (Castrol TXT) a dnes ma napadlo pozriet, ze ci mi ho nezerie, nakolko som 2 dni s autom nepohol.
Oleju mam odost viac ako treba (je takmer v strede medzi tou riskou ukazujucim sipkami min/max a pomocnym stuplom nad tou riskou co je par cm.)
Vela oleja tomu motoru urcite neprospieva, by som rad vedel ci v Drutechne vobec vypustili ten stary olej ... ale co ma velmi trapi je, ze je strasne
cierny. Moze byt plna syntetika po 3000km uplne cierna?! Predosla polosyntetika po 10000km bola mozno z polovice tak tmava.
Pomoze iba dat znovu vymenit filter, aby sa precistil ten olej? Alebo treba radsej dat aj vymenit olej?!
Cierny olej - syntetika
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- nubira20cdx
- Příspěvky: 25
- Registrován: pon říj 23, 2006 12:16
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
aaa
No teoreticky asi trochu rozpustilo usadený karbon ale to len teoreticky nemam s tým skusenosť. Skus pochodiť 4-5 tis km a vymeň za nový olej a ten asi bude čistý
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
no plna syn samozrejme vic rozpousti karbony a usazeniny takze pri prechodu na full syn bude urcite cernesi driv.jen to je trosku risk bez proplachu motoru.a to ze je ho tam vic je spatne.ale nejdriv to chce mit auto na perfektni rovine a pak to merit v podstate bezprostredne po zastaveni motoru.protoze po par dnech se stane ze vytece olejovy filtr a vubec olej ktery obvykle dlouho zustava na vsech moznych mistech v motoru stece do vany.
a samo nemusel nejaky chytrak vypustit stary ale to se mi nezda
a samo nemusel nejaky chytrak vypustit stary ale to se mi nezda
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Palikxi, úplne si ma zbláznil.
Ja som toho názoru že olej sa má merať v zásade po nejakej
dobe od zastavenia motora, práve keď stečie olej rostriekaný po
motore !!!
Samozrejme na rovine.
Ja som toho názoru že olej sa má merať v zásade po nejakej
dobe od zastavenia motora, práve keď stečie olej rostriekaný po
motore !!!
Samozrejme na rovine.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
promin to jsem nechtel ale my merime olej bezprostredne tak asi 5 minut po zastaveni.je ho tam tak jako kdyz se motor toci .kdyz ho nechas stect a vytece ti i filtr tak mas oleje treba dost.ale po nastartovani si filtr olej opet nabere a najednou je hladina pod ryskou a je ho malo.tak proto.snad me nezbijete ze placam nesmysly ale podle me je to optimalni reseni.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
palix -> sice Ta bit nebudeme, ale niekedy je aj v manuali k autu napisane ze sa ma olej merat aspon x minut po vypnuti motoru.
Ono ak si menite olej v servise tak aspon hned pri prebrati sa kuknite co najdete na mierke (mnozstvo a farbu, novy musi byt priezracny takze ho ani neuvidite pri horsom svetle aspon nie v takej tenkej vrstve ako je na mierke)
Ja som menil olej 30.12. vo svojom espere a po par sto metroch farbu nezmenil ale po 10km uz bol hnedy. Stary som pritom nechal vytiect poctivo co islo. Noveho ho voslo 3.8l az po vrchnu rysku, takze stareho tam vela nezostalo. A ked po 7tkm vylejem ciernu farbu pricom jazdim na lpg (na jednu vymenu oleja spotrebujem len asi 10 az 20l benzinu) tak to znamena ze motor je sluzne zakarbonovany po predoslom majitelovi.
Ono ak si menite olej v servise tak aspon hned pri prebrati sa kuknite co najdete na mierke (mnozstvo a farbu, novy musi byt priezracny takze ho ani neuvidite pri horsom svetle aspon nie v takej tenkej vrstve ako je na mierke)
Ja som menil olej 30.12. vo svojom espere a po par sto metroch farbu nezmenil ale po 10km uz bol hnedy. Stary som pritom nechal vytiect poctivo co islo. Noveho ho voslo 3.8l az po vrchnu rysku, takze stareho tam vela nezostalo. A ked po 7tkm vylejem ciernu farbu pricom jazdim na lpg (na jednu vymenu oleja spotrebujem len asi 10 az 20l benzinu) tak to znamena ze motor je sluzne zakarbonovany po predoslom majitelovi.