vibracie volantu
Moderátor: Blue Lanos
vibracie volantu
v poslednej dobe som si vsimol zvysene vibracie na volnobehu (zohriaty motor) - volant sa mi trasie, ked pridam co i len 30 otacok, tak je to OK. cim vsetkym to moze byt ?
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Škoda Octavia 1.6
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
...nevyvazenym kolom to asi nebud, ked stojis na mieste, ze?
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
mrk píše:presne tak, ked sa auto nehybe
motor drzi otacky
(cakam ze zacnete pisat: kable, sviecky, ...)
mne stymto problemom pomohla vymena capov, horne ulozenie tlmicov, a stabilizatora gumy (v niektorom prispevku som to tu spominal)
robilo mi to to iste + pri vyssich rychlostiach(cca 80+) teraz to prestalo.
inak sviecky, kable ......
ExLanos
http://www.lanosclub.com/gallery.php?mo ... erie_id=53
-----------------------------
Suzuki SX4 Freeze http://moje.auto.cz/Peco/suzuki-sx4.html
http://www.lanosclub.com/gallery.php?mo ... erie_id=53
-----------------------------
Suzuki SX4 Freeze http://moje.auto.cz/Peco/suzuki-sx4.html
- Viktor
- Příspěvky: 459
- Registrován: pát čer 16, 2006 22:35
- Bydliště: Bratislava - Dúbravka
- Kontaktovat uživatele:
Ja som menil capy + ulozenia, mal som volu na volante cca 1cm vlavo/vpravo ked som otacal, ale triasol sa az ked som isiel po nejakom tankondrome, skor by som sa v tomto pripade zameral na tie gumy stabilizatora, ktore zabranuju vibraciam.
(predane) Lanos SE 1.5MPI 8V 63kW/86HP sedan
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
volu na volante nemam. este raz zopakujem: auto stoji na mieste. za jazdy je pokoj. naprava s tym nic nema spolocne a stabilizator uz vonkoncom.
skor by som povedal ze su to vibracie od motora. ked umelo znizim otacky (zatazenim elektriky - napr. 4xel. okna) tak sa trasie este viac. mozno otacky su moc male aj ked sa mi zdaju byt ok.
skor by som povedal ze su to vibracie od motora. ked umelo znizim otacky (zatazenim elektriky - napr. 4xel. okna) tak sa trasie este viac. mozno otacky su moc male aj ked sa mi zdaju byt ok.
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Škoda Octavia 1.6
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
aaa
Ked pozrieš motor na volnobehu trasie sa? ak ano tak asi nepravidelný beh ani nepíšem že čím toje a ak motor je kludný tak asi nízke otáčky ja mam na stojacom aute cca 800-900 ot
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
a ta kabely jsi tedy kontroloval?sem to nejak nepochopil.jestli ano co treba vstriky?tipoval bych to na nejaky vstrik ktery na volnobeh spatne vstrika a pri pridani plynu zacne makat spravne.ale nemusi to tak byt.co ty otacky?muzou byt opravdu nizssi ale s tim toho moc nenadelas kdyz jsou rizeny jednotkou.jeste se podivej na podtlakovou hadici k posilovaci a pak pripadne na egr ventil jestli lehce nepropousti.
vic me zatim nenapada
vic me zatim nenapada
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Pěkný večer a zdravím do Piešťan!
Možná napíšu blbost ale každý stroj a pístový motor zvlášť mají určitý počet otáček kdy se projeví nevyváženost pohyblivých součástí.Možná to většina zná když se dřív seřizoval volnoběh jen tak aby se motor převaloval a to byl režim kdy motor dostával nejvíc zabrat a auto se klepalo. Nebo jsem si vzpoměl ještě na léta na vojně a tam stará válečná T34 měla kritycké otáčky 700 až 800 a to byl vždycky rachot a otáčky se musely rychle zvýšit a nebo snížit.Novější stroje měly už kritycké otáčky 400 až 500 a to se ozývalo jen při startu.Poučení? Není dobře týrat motor někde kolem 400 otáček není na to stavěný! Taky opotřebení je podstatně větší než když běží na optimum protože i tlak oleje je nižší !
Ať nám jezdí a nezlobí
Možná napíšu blbost ale každý stroj a pístový motor zvlášť mají určitý počet otáček kdy se projeví nevyváženost pohyblivých součástí.Možná to většina zná když se dřív seřizoval volnoběh jen tak aby se motor převaloval a to byl režim kdy motor dostával nejvíc zabrat a auto se klepalo. Nebo jsem si vzpoměl ještě na léta na vojně a tam stará válečná T34 měla kritycké otáčky 700 až 800 a to byl vždycky rachot a otáčky se musely rychle zvýšit a nebo snížit.Novější stroje měly už kritycké otáčky 400 až 500 a to se ozývalo jen při startu.Poučení? Není dobře týrat motor někde kolem 400 otáček není na to stavěný! Taky opotřebení je podstatně větší než když běží na optimum protože i tlak oleje je nižší !
Ať nám jezdí a nezlobí
ja som vcera zistil. ze ked zapnem hmlovky(predne aj zadne) pripadne vyhrievanie okna+radio+ventilator.
tak pri volnobehu s autom tak nepravidelne vzdy zatrasie. dalo by sa to prirovnat k tomu ako keby chcelo auto skapat.
bude to zrejme velkym odberom prudu, ktory alternator nestiha vyrabat. alebo nieco zavaznejsie???
tak pri volnobehu s autom tak nepravidelne vzdy zatrasie. dalo by sa to prirovnat k tomu ako keby chcelo auto skapat.
bude to zrejme velkym odberom prudu, ktory alternator nestiha vyrabat. alebo nieco zavaznejsie???
ExLanos
http://www.lanosclub.com/gallery.php?mo ... erie_id=53
-----------------------------
Suzuki SX4 Freeze http://moje.auto.cz/Peco/suzuki-sx4.html
http://www.lanosclub.com/gallery.php?mo ... erie_id=53
-----------------------------
Suzuki SX4 Freeze http://moje.auto.cz/Peco/suzuki-sx4.html