ta nasa baterka ma uz 2 roky a je skoro vzdy vybita a to preto lebo sa jazdi na krate vzdalenosti.Takze ti poviem ze ked meram hustotu a plavaci je v cervenom teda sa ani nedvihne co ma znamenat ze je baterka uz vybita tak to v pohode natocim ale je citit ze je slaba takze nieje pravda ze ked je baterka pod 50 percent tak nenatocisJupi píše:Nemyslim. Pri vonkajsej teplote 0 stupnov (dnes rano) a pri vybiti na 50% by podla mna uz nenastartovala. Nizka teplota uz aj tak znizi kapacitu a max. prud baterky a pri starte aj napatie. Napatie pri starte moc poklesne a nestaci to pre elektroniku. No a ked k tomu pridam velky prechodovy odpor na kontaktoch baterie, ktore chcem cez vikend vymenit, tak je to hotove nestastie. Vsak vymenim kontakty a uvidim, ci to bude lepsie startovat.PeterMI_SK píše:dalsia vec 122 mA to je 0,122 Ah cize ak mas 55 Ah bateriu je to 55/0,122=451 hodin = 451/24=18,79 dna kym vybije bateriu do 0.....cize po takych 14 dnoch by si mal nastartovat....ja mam teraz auto v servise uz asi 3 tyzdne a taktiez mi uz nechcelo nastartovat teraz v sobotu
Vyhoda starej skodovky - ziadna elektronika - staci roztlacit.
Vsak dam vediet dalsi tyzden. Dufam, ze uz budu nove svorky na baterii.
Odber nejazdenej Nexie - vybita bateria po 2 tyzdnoch
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Daewoo RACER 1.5GSi rv. 1993
- Reklama
Ja som za to dal pred 4 rokmi asi 28 tisic bez spravnych poplatkov (zapis na OU a Policajti). Je to BRC Just - v tom case vraj najlepsia moznost ak neberiem sequent (priame vstreky LPG). Za necely rok sa mi to vratilo, lebo som jazdil 40 tisic rocne a cena plynu bola 10,50-13,50.juroo píše:co stoji prerobenie na lpg? aku velku nadrz tam mas?mas to namiesto rezervy?dnes som strucny a vystizny
Teraz je ale cena asi 20 tisic s diskovou nadrzou 45 litrov namiesto rezervy a rezervu len tak volne v kufri. Ale ta nadrz sa plni len na 80%, bezne davam asi 38 litrov. Ale odporucam ak je mozne pozriet si najprv nejaku uz zrealizovanu montaz, ci je to naozaj vedia dobre namontovat. Mne bola tato firma odporucana, ale nie som spokojny s viacerymi vecami, ako napr volne vedene vodice v motorovom priestore bez ochrany pred ich poskodenim (trubka alebo buzirka), najprv namotovali splynovac na kostru auta a z neho sa vplyvom otrasov odpajal privod plynu. Dalej to zralo nonstop 12 litrov bez ohladu na sposob jazdy a nakoniec sa to po asi 40km vzdy preplo spat na benzin, lebo nevedel namiesat zmes. No des. A este zopar dalsich pikosiek. Nakoniec som isiel do Sturova, kde je dovozca pre Slovensko a tam som konecne nasiel profikov cez LPG.
Rozobrali splynovac a zistili ze servis predtym tam stratil pruzinku. Nanovo nastavili RJ a odvtedy je vsetko vpohode.
Vzhladom k cene plynu mavam aj tazsiu nohu na plyne a robievam spotrebu max. 10,5l/100km. Ale bezne 9,5 a to jazdim hlavne po meste a po dialnici 140 na budiku.
Podla mna je LPG perfektna vec. Na kontrole spalin je to ovela lepsie ako original benzin, zle meno LPG robia iba fuseri, ktori to nevedia namontovat.
Doby priklad je vyhorene auto na LPG v PN tento alebo minuly tyzden. Nemam 100% info, ale vraj pouzival normalne prenosne PB flase - domaca montaz. No skratka sialenec.
Kedysi Nexia GTX 16V, Remus, chip, LPG, spotreba 9,0l/100km, 270 000 km, novy Renault Megane GT II (GT znie lepsie ako GrandTour = kombi )
Ja som jazdil denne a vsetko bolo vpohode. Problem bol ked som sa po montazi LPG vratil z prvej dvojtyzdnovej dovolnky. Pri kludovom obere 120mA sa za 2 tyzdne baterka vybila uplne domrtva. A to sa stalo dva krat - dve dovolenky. Teraz, ked na Nexii jazdim menej - iba do prace ak idem sam (s rodinou jazdim na novom aute), tak ten kludovy odber bol na tu znicenu baterku vela.Peter KE píše:ta nasa baterka ma uz 2 roky a je skoro vzdy vybita a to preto lebo sa jazdi na krate vzdalenosti.Takze ti poviem ze ked meram hustotu a plavaci je v cervenom teda sa ani nedvihne co ma znamenat ze je baterka uz vybita tak to v pohode natocim ale je citit ze je slaba takze nieje pravda ze ked je baterka pod 50 percent tak nenatocisJupi píše:Nemyslim. Pri vonkajsej teplote 0 stupnov (dnes rano) a pri vybiti na 50% by podla mna uz nenastartovala. Nizka teplota uz aj tak znizi kapacitu a max. prud baterky a pri starte aj napatie. Napatie pri starte moc poklesne a nestaci to pre elektroniku. No a ked k tomu pridam velky prechodovy odpor na kontaktoch baterie, ktore chcem cez vikend vymenit, tak je to hotove nestastie. Vsak vymenim kontakty a uvidim, ci to bude lepsie startovat.PeterMI_SK píše:dalsia vec 122 mA to je 0,122 Ah cize ak mas 55 Ah bateriu je to 55/0,122=451 hodin = 451/24=18,79 dna kym vybije bateriu do 0.....cize po takych 14 dnoch by si mal nastartovat....ja mam teraz auto v servise uz asi 3 tyzdne a taktiez mi uz nechcelo nastartovat teraz v sobotu
Vyhoda starej skodovky - ziadna elektronika - staci roztlacit.
Vsak dam vediet dalsi tyzden. Dufam, ze uz budu nove svorky na baterii.
Podla toho co pises, v zime budes mat pocas mrazov velke problemy. Ja som kupil tento tyzden novu baterku a ked dlho stojim vytiahnem poistku LPG. To len pokym neprerobim napajanie LPG cez spinaciu skrinku po otoceni klucika.
Minulu zimu ked bolo v noci -20 som prisiel do prace jediny autom. Ostatni kolegovia nenastartovali.
Kedysi Nexia GTX 16V, Remus, chip, LPG, spotreba 9,0l/100km, 270 000 km, novy Renault Megane GT II (GT znie lepsie ako GrandTour = kombi )