už jsem bezradný
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
už jsem bezradný
Zdravím pánové, už jsem bezradný a proto vás prosím o radu.
V létě jsem zakoupil nubiru 1,6 .Po ujetí několika tisíc kilometrů jsem se rozhodl ji přestavět na LPG.
A teď ten problém- neustále se mi valí bílí kouř z výfuku. Minulí týden mi v servise měnili těsnění pod hlavou (tlakovala se mi voda), ale auto stále kouří dál.U provozu na benzín to není tak patrné, ale na LPG mi auto kouří i na volnoběh.
V servise mi jako další krok chtějí vyměnit lambda sondu, ale ja už nevím mám chuť už se s nubirou rozloučit.
Nemáte někdo zkušenost s nubirou na lpg.
V létě jsem zakoupil nubiru 1,6 .Po ujetí několika tisíc kilometrů jsem se rozhodl ji přestavět na LPG.
A teď ten problém- neustále se mi valí bílí kouř z výfuku. Minulí týden mi v servise měnili těsnění pod hlavou (tlakovala se mi voda), ale auto stále kouří dál.U provozu na benzín to není tak patrné, ale na LPG mi auto kouří i na volnoběh.
V servise mi jako další krok chtějí vyměnit lambda sondu, ale ja už nevím mám chuť už se s nubirou rozloučit.
Nemáte někdo zkušenost s nubirou na lpg.
- Reklama
To skokan:
Tak podobnými problémami som kedysi tiež prešiel. Mal som Favorita na LPG. Problém pary však vôbec nesúvisí s LPG. Aj keď v režime LPG je tvorba pary zrteteľnejšia. V servise mi "odborníci" z fajnového motora urobili generátor pary. Začalo to tým, že mi títo fušeri odporučili generálku motora, keď mi prdlo tesnenie pod hlavou. Tú generálku opakovali po nekonečných reklamáciách 3x. A z dobrého motora zostal úplný šrot, použiteľný len ako vyvíjač pary. Nervy a kopa peňazí v prdeli a auto nepoužiteľné. Nakoniec som musel skončiť s reklamáciami u týchto úbožiakov a vyhľadať pomoc skutočného odborníka. Edo Bertoli, bývalý slávny pretekár, ma zachránil a urobil mi odborne ďalšiu generálku motora. Motor zrazu ako nový = šepot kvetín. Pre mňa obrovské ponaučenie. Odvtedy nedám nikdy žiadne auto do rúk nikomu, len skutočnému odborníkovi - Edovi Bertolimu. Nechci vedieť výpočet strát, ktorými som zaplatil za toto cenné ponaučenie.
Tvorba pary a tlakovanie do chladiaceho systému je spôsobené prienikom chladiacej kvapaliny do spaľovacieho priestoru (vadné tesnenie pod hlavou, poškodená hlava, resp. neodborná montáž týchto komponentov).
Tak podobnými problémami som kedysi tiež prešiel. Mal som Favorita na LPG. Problém pary však vôbec nesúvisí s LPG. Aj keď v režime LPG je tvorba pary zrteteľnejšia. V servise mi "odborníci" z fajnového motora urobili generátor pary. Začalo to tým, že mi títo fušeri odporučili generálku motora, keď mi prdlo tesnenie pod hlavou. Tú generálku opakovali po nekonečných reklamáciách 3x. A z dobrého motora zostal úplný šrot, použiteľný len ako vyvíjač pary. Nervy a kopa peňazí v prdeli a auto nepoužiteľné. Nakoniec som musel skončiť s reklamáciami u týchto úbožiakov a vyhľadať pomoc skutočného odborníka. Edo Bertoli, bývalý slávny pretekár, ma zachránil a urobil mi odborne ďalšiu generálku motora. Motor zrazu ako nový = šepot kvetín. Pre mňa obrovské ponaučenie. Odvtedy nedám nikdy žiadne auto do rúk nikomu, len skutočnému odborníkovi - Edovi Bertolimu. Nechci vedieť výpočet strát, ktorými som zaplatil za toto cenné ponaučenie.
Tvorba pary a tlakovanie do chladiaceho systému je spôsobené prienikom chladiacej kvapaliny do spaľovacieho priestoru (vadné tesnenie pod hlavou, poškodená hlava, resp. neodborná montáž týchto komponentov).
Losos 1.5 SE HB, ´98, bez výbavy
tak nevím pánové, zkusím ještě tu lambdu, ale už jsem se téměř rohodnul nubiru prodat, po výměně rozvodů, těsnění pod hlavou, kostí stabil. a dalších komponent jsem do ni za 3 měsíce investoval 25000. To mě tolik má předešlá nexie nestála za 5 let.
Nemáte ještě někdo další zkušenost s lpg kouří vám to?
Nemáte ještě někdo další zkušenost s lpg kouří vám to?
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
aaa
v zime ked je velkýb teplotný rozdiel je norm na LPG že ma bielý dym veď je to vodná para /suhlas s Pehom skorej hrdzavie výfuk zo vnútra/ ale je to normalne ak ti to robí aj v lete tak je problem!! ak sa ti nestraca voda nič si z toho nerob ale ak sa styraca je problem v tesnení pod hlavou
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..na vymenu Lamdy sa vyser..skokan píše:tak nevím pánové, zkusím ještě tu lambdu, ale už jsem se téměř rohodnul nubiru prodat, po výměně rozvodů, těsnění pod hlavou, kostí stabil. a dalších komponent jsem do ni za 3 měsíce investoval 25000. To mě tolik má předešlá nexie nestála za 5 let.
Nemáte ještě někdo další zkušenost s lpg kouří vám to?
..pri LPG landa nejde....
..ak ti to "dymilo na bielo" ..tak ti isla voda do valcov..a "spalovala sa"..
..
ak ti servisaci "len" vymenili tesnenie.. taq si robili zbytocnu robotu..
pretoze trebalo prefrezovat hlavu valcov a popripade aj blok..
len samotna vymena tesnenia tento problem "nadlho" neodstrani, ..
..prip. vobec.. ako v tvojom pripade...
..
ked neverish, kuk na: http://www.lievaj.sk/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Pri lpg lambda "ide"
Ak ma teda legalnu a zatial nerozstuchanu prestavbu.
Da sa aj bez lambdy len so skrtakom namiesto atuatorceka a spotrebu som mal priblizne rovnaku ako s lambdou, ale ak sa to cloveku nechce nastavovat po kazdej vymene vzduchoveho filtra a zmene letny/zimny plyn tak je to omnoho pohodlnejsie s lambdou.
Co sa tyka mnozstva bielej pary z vyfuku. Samozrejme moze ist voda do valcov ale skokan nenapisal ake dlhe trasy robi. Mne napriklad ostava zadny tlmic chladny aj po 20km kedy je uz motor bezpecne zahriaty na prevadzkovu teplotu. A po 300km je len trochu viac teply nez aby ho bolo este prijemne drzat. A pary z neho ide tiez pozehnane najma par km po starte. Inac ak ide voda do valca tak by sa jednak mala stracat a to celkom slusne a navyse jeden valce by zvnutra mal byt pekne vycisteny (treba skusit kuknut otvorom po sviecke).
Ak ma teda legalnu a zatial nerozstuchanu prestavbu.
Da sa aj bez lambdy len so skrtakom namiesto atuatorceka a spotrebu som mal priblizne rovnaku ako s lambdou, ale ak sa to cloveku nechce nastavovat po kazdej vymene vzduchoveho filtra a zmene letny/zimny plyn tak je to omnoho pohodlnejsie s lambdou.
Co sa tyka mnozstva bielej pary z vyfuku. Samozrejme moze ist voda do valcov ale skokan nenapisal ake dlhe trasy robi. Mne napriklad ostava zadny tlmic chladny aj po 20km kedy je uz motor bezpecne zahriaty na prevadzkovu teplotu. A po 300km je len trochu viac teply nez aby ho bolo este prijemne drzat. A pary z neho ide tiez pozehnane najma par km po starte. Inac ak ide voda do valca tak by sa jednak mala stracat a to celkom slusne a navyse jeden valce by zvnutra mal byt pekne vycisteny (treba skusit kuknut otvorom po sviecke).
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
aaa
Ta lambda pri prepnutí na LPG NEJDE nato sa montuje simulátor lambdy aby RJ mala potrebnu informaciu. LPG mam samozrejme legalne už v 3 aute a všade mi automaticky po prepnutí odpojí sondu
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
Mě se jednou u Ivana profouklo těsnění pod hlavou do vody a to Vám byl šrumec!!!! Během cca 500m jízdy z kopce z Bílé Hory (kde bylo na měřáku 40C) u Ruzyňské věznice už lítala voda z motoru horem dolem!!!! Tak trochu po těchto zkušenostech trochu nechápu možnost částečného úniku do vody, vždyť při expolozi je ve válci tlak jako kráva a to se musí sakra projevit Jen když se těsnění foukne do oleje, tak to olej přibejvá , a voda ubejvá - taky se mi stalo.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Pánové každý LPG systém elektronic je napojený na lambdu ktorá ho riadí,To ppp veď tvoje Esperko sme u nás opravovali a práve tá tvoja lambda robila problémy a auto Ti nešlo v plyne Tak že ono sa dá urobiť simulátor vstrekou a lambdy ale to nieje to pravé orechové ppp o tom by mohol rozprávať náš elektrikár ktorý je vo svojom obore taký macher akého som ješte nevidel(Mirko)