---
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Už je to opraveno
Tak jsem už z automobilové nemocnice doma. Měnili mi
těsnění hlavy válců
tesnění výfuk. potrubí
gufero ventilu
řemen rozvodový
řemen alternátoru
svíčky
vahadlo ventilu
frezovani ventilu, broušení hlavy, tlakování
dohromady 5889 kč + 3000kč práce = 8889,-kč
Majitel ochotný, zavolal mi technika, který mi vysvětlil, o co šlo. Všechny poškozené/vyměné díly jsem dostal v krabici zpět. Seriozní jednání, klepu, snad se nic neposere a bude to jezdit.
Jinak mi říkali, že se to ještě žádnému Matizovi nestalo. Prostě vada materiálů - odlepilo se vahadlo a bylo štěstí, že zapadlo tak šikovně, že nezničilo celou hlavu, ale jen to dělalo kravál.
těsnění hlavy válců
tesnění výfuk. potrubí
gufero ventilu
řemen rozvodový
řemen alternátoru
svíčky
vahadlo ventilu
frezovani ventilu, broušení hlavy, tlakování
dohromady 5889 kč + 3000kč práce = 8889,-kč
Majitel ochotný, zavolal mi technika, který mi vysvětlil, o co šlo. Všechny poškozené/vyměné díly jsem dostal v krabici zpět. Seriozní jednání, klepu, snad se nic neposere a bude to jezdit.
Jinak mi říkali, že se to ještě žádnému Matizovi nestalo. Prostě vada materiálů - odlepilo se vahadlo a bylo štěstí, že zapadlo tak šikovně, že nezničilo celou hlavu, ale jen to dělalo kravál.
Jestli máš knížku Jak na to, tak na str. 51 je to na té fotografii to, co je přesně uprostřed. Jsou tři a zvedají ventily. Jednou částí se hýbou a druhou jsou pevně spojené s osou. Tak je tam ploška - spoj. Ono to je ale speciální lepení a současně tepelné připečení - ten technik mi říkal odborný termín - už jsem to cizí slovo zapomněl. Tak v tom sváru se to odlepilo.
Re: Už je to opraveno
No sláva - to není zase tolik peněz jak to původně vypadalo a vcelku rychle spravené - tak snad teď zase chvilku něco vydrží.Hodně km bez problémů..matiz0.8 píše:Tak jsem už z automobilové nemocnice doma. Měnili mi
těsnění hlavy válců
tesnění výfuk. potrubí
gufero ventilu
řemen rozvodový
řemen alternátoru
svíčky
vahadlo ventilu
frezovani ventilu, broušení hlavy, tlakování
dohromady 5889 kč + 3000kč práce = 8889,-kč
Majitel ochotný, zavolal mi technika, který mi vysvětlil, o co šlo. Všechny poškozené/vyměné díly jsem dostal v krabici zpět. Seriozní jednání, klepu, snad se nic neposere a bude to jezdit.
Jinak mi říkali, že se to ještě žádnému Matizovi nestalo. Prostě vada materiálů - odlepilo se vahadlo a bylo štěstí, že zapadlo tak šikovně, že nezničilo celou hlavu, ale jen to dělalo kravál.
Matizek modrej - jak jinak 5/2003 najeto 120 000 defend lock,radio Pioneer 2x airbag,posilovač,ABS,tónovaný skla,elektrika,central a navíc od 8/2010 čipnuté na 51KW!! - člen Matiz clubu č.27
hlava
.....to Brousek to jsou věci " lepení " na vahadle, to jsme nezažili....no dneska se lepí například i různé rámy pro závodní motocykly....technologie jde dopředu....ale promiň já si s tebe opravdu nedělám srandu, já na to zírám taky...zaplať pánbůh já to na nexii nemám.....zajímal by mě názor našeho palikxe - petrma....
mějte se fajn
mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
To matíz 0,8 :
Knížku mám, ale nic jsem na obrázku neviděl a čuměl jsem na to jako puk a kebule mi to nebere, proč by nemělo být vahadlo jeden kus s přebroušenou styčnou plochou na vačku. Jakmile bude seřizovat ventily, omrknu to, co je to za novotu nějaké lepení. Škoda že nebude obrázek tvého vahadla.
To Serpico:
občas fakt čumím - ta za našich mladých let nebylo. Že jde vývoj dopředu mílovými kroky je ale dobře. Jsem rád že jsem se toho dožil ( mobilní technologie, internet,počítače) - třeba ještě pamatuji, že se sklápěla fůra uhlí hřebenovým zvedákem ručně a to bylo tenkrát něco.
Knížku mám, ale nic jsem na obrázku neviděl a čuměl jsem na to jako puk a kebule mi to nebere, proč by nemělo být vahadlo jeden kus s přebroušenou styčnou plochou na vačku. Jakmile bude seřizovat ventily, omrknu to, co je to za novotu nějaké lepení. Škoda že nebude obrázek tvého vahadla.
To Serpico:
občas fakt čumím - ta za našich mladých let nebylo. Že jde vývoj dopředu mílovými kroky je ale dobře. Jsem rád že jsem se toho dožil ( mobilní technologie, internet,počítače) - třeba ještě pamatuji, že se sklápěla fůra uhlí hřebenovým zvedákem ručně a to bylo tenkrát něco.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
vahadlo
....pokud je vahadlo lepené - tak je tam důvod technologie výroby, snadnější opracování - a hlavně, když s tím přijdou tak to maj odzkoušený - zas až tak bych to nezatracoval....chtělo by to vyjádření palikxe a petrma....
...to Brousek uváděný "hřebenový" zvedák, sklápěč - to byl geniální vynález známý to používal upravené pro rovnání karoserií - tímto mi srovnal volhu, náraz zezadu - perfektně a ještě vyvařil - při rovnání se utrhla část podlahy...
....jinak vše jde kupředu a to je dobře - ECU - elektronické zapalování, řízení vstřiku...motory jsou výkonnější a úspornější...ostatní technologie mobil, internet, kabel televize atd.....jen lidi se nezbavují negativních projevů, jako by někteří jedinci duševně zaostávali...
mějte se fajn
...to Brousek uváděný "hřebenový" zvedák, sklápěč - to byl geniální vynález známý to používal upravené pro rovnání karoserií - tímto mi srovnal volhu, náraz zezadu - perfektně a ještě vyvařil - při rovnání se utrhla část podlahy...
....jinak vše jde kupředu a to je dobře - ECU - elektronické zapalování, řízení vstřiku...motory jsou výkonnější a úspornější...ostatní technologie mobil, internet, kabel televize atd.....jen lidi se nezbavují negativních projevů, jako by někteří jedinci duševně zaostávali...
mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
dôvodov, prečo to zlepili bolo asi viac, ale hlavne si myslím, že finančný to rozlúskol...
a na obhajobu, asi to drží lepšie, ako keby to zvarili, to by asi neriskli a tiež technológia lepenia je zdĺhavejšia a náročnejšia na stabilizovanie výrobného procesu takejto náročnej súčiastky, ako zváranie...
a na obhajobu, asi to drží lepšie, ako keby to zvarili, to by asi neriskli a tiež technológia lepenia je zdĺhavejšia a náročnejšia na stabilizovanie výrobného procesu takejto náročnej súčiastky, ako zváranie...
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem měnil rozvody až kolem 100tis. km a v poho...Robert píše:Rozvody mám původní a najeto cca 84.000 km... Po vizuální kontrole jsou naprostro ok
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje