Výměna těsnění výfuku u bloku motoru - zrada!!!

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Výměna těsnění výfuku u bloku motoru - zrada!!!

Příspěvek od Ivoš »

Tak jsem celej zmatenej. Netuším, co máme za motor v Sedanu!!!!

Nějakou dobu bylo slyšet z motoru takový klepání, tak jsem se domluvil s otcem mojí přítelkyně (je to automechanik a má obchod s autodíly), aby se na to podíval. Řekl mi, že to je těsnění. Podle kódu motoru ho objednal (teda podle kodu...no...podle kodu je to 1,6,ale je to 2litr......). Pro jistotu objednal těsnění jak na 1,6ku, tak i na 2,0. Včera jsme se na to vrhli a zjistili jsme, že tam nepasuje ani jedno a podle rozteče šroubů (asi o 2 cm) atd. tam je asi motor z Opelu.....prostě to nechápu. Podle katalogu by tam mělo jít těsnění na Calibru,Vectru a Astru (všechno 2,0 L).... Nějak začínám zjišťovat, že je to celý zamotaný. V techničáku je rok výroby 1996, obsah 1,6 L, přitom motor je tam asi z Opela a ke všemu 2,0 litr....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Vyfoť ten motor ..... :shock:
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

OK....on na první pohled vypadá jako ten,co máme v Kombi...jen ty rozměry nesedí....každopádně hodím foto...ale bude to asi až o víkendu. Dřív se k rozmontování nedostanu.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Myslel jsem fotku motoru , jen tak jak otevřeš kapotu . Pokud má plastový kryt a je na něm napsáno 16v E- TEC , je to 1.6 , dvoulitrmá menší plastovej dekl a myslím , že je tam napsáno DOHC , ale nejsem si jistej.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

No podle jízdy (akcelerace,živosti atd.) je to stopro 2,0. Porovnávám to s Kombi a to je 1,6.Ale mrknu,díky.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Takový cvakání od výfuku dělají i prasklé štefty co drží potrubí u hlavy (Brainman to tu někde psal), ale snad u tebe ne, když podle všeho máš výfuk už dole..... :!:

A s tím motorem jde fakt o slušnou záhadu....... Mrkni do fotogalerie, myslím, že tam možná motor 2,0 najdeš vyfocený, nebo mrkni na téma svíček, a nebo termostatu, tam by mohl být motor mýho 2,0 vyfocen -i
Tady je jedna fotka 2,0 https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=559
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Richard: To cvakání (dá-li se to tak říct) dělá špatný těsnění, ověřili jsme si to,je to tam u levého svodu očouzený, ale tvůj motor se mi zdá trochu menší, jinak vypadá úplně stejně. Záhadou jsou ty rozteče. Např když jsme vzali míru o levého horního šroubu k tomu vpravo, tak podle orig. těsnění to mělo být myslím 36 cm, ale bylo to 38. Právěže jsme objednávali jak jsem psal origo těsnění jak na 2,0 litr Nubiru, tak pro jistotu na 1,6. a nepasovalo ani jedno. a vizuálně a podle katalogu by tam mělo jít Opelácký těsnění. No budem se v tom hrabat zase o víkendu, takže podám info:-)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Ivoši, napsal jsem že praskání dělají i............ to "i" je důležité, Brainman s tím měl docela problém. A ta fotka motoru není z mýho auta , tu jsem jen vyštrachal ve fotogalerii :lol: :lol: :lol:
Ale můžu ti tu rozteč šroubů klidně změřit, ale až ve středu.... :lol:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Richard píše:Ivoši, napsal jsem že praskání dělají i............ to "i" je důležité, Brainman s tím měl docela problém. A ta fotka motoru není z mýho auta , tu jsem jen vyštrachal ve fotogalerii :lol: :lol: :lol:
Ale můžu ti tu rozteč šroubů klidně změřit, ale až ve středu.... :lol:
Aha..."i" jsem přehlédl :oops: Díky za radu.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Kanonýr
Příspěvky: 48
Registrován: sob črc 29, 2006 20:06

Příspěvek od Kanonýr »

Richard píše:Takový cvakání od výfuku dělají i prasklé štefty co drží potrubí u hlavy (Brainman to tu někde psal), ale snad u tebe ne, když podle všeho máš výfuk už dole..... :!:

A s tím motorem jde fakt o slušnou záhadu....... Mrkni do fotogalerie, myslím, že tam možná motor 2,0 najdeš vyfocený, nebo mrkni na téma svíček, a nebo termostatu, tam by mohl být motor mýho 2,0 vyfocen -i
Tady je jedna fotka 2,0 https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=559
To je tvoje 2,0 ?
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..noo tak aby som vam ftom spravil este vacsi chaos..
..
tak na tych 2litroch ..boli az 3 druhy hlav..
tesnenie pod hlavu je totozne..
..ale na vyfukovu priirubu uz ee...
a aj priruby boli inee...

(ono sa im zacali odpalovat vyfukove ventily..tak tie kanale pomenily)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Kanonýr píše:[
To je tvoje 2,0 ?
Ne já mám vínovou a fotky jsou v galerii nebo v galerii na Nubiraclubu, což je odnož tohodle fora... :D
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

JRD McLAREN píše:..noo tak aby som vam ftom spravil este vacsi chaos..
..
tak na tych 2litroch ..boli az 3 druhy hlav..
tesnenie pod hlavu je totozne..
..ale na vyfukovu priirubu uz ee...
a aj priruby boli inee...

(ono sa im zacali odpalovat vyfukove ventily..tak tie kanale pomenily)
No tos mě potěšil....takže asi budem aplikovat metodu pokus omyl. Ach jo....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Tak je vyměněno a nakonec nám tam pasovalo těsnění určené pro Vectru a Calibru 2litr.

Koukal jsem a na bloku motoru je napsano (reliéfem) R80 523 757 a pod číslem je GM. Takže asi tam máme motor ještě z provenience GM, nebo tam šoupli fakt Opeláckej motor.Každopádně cvakání přestalo a to je to hlavní ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no gratulujem uspesne k vymene..

..ono motory 1.8 2.0 a 2.2 vyraba Holden ..(pre GM)..
..
taqze ho urcite najdesh aj v "novsich" oploch..
..
to ciselko co si napisal, je aj na blokoch u Oplu..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“