ventilátor

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
mirko666
Příspěvky: 82
Registrován: čtv črc 20, 2006 16:38
Bydliště: Revúca

ventilátor

Příspěvek od mirko666 »

mám otázku vetilátor ktorý je na chladiči má chladiť vodu v chladiči alebo motor
mne sa zdá či ho nemam zapojený naopak ak mi zopne ventitátor tak vzduch fúka smerom na motor má to tak byť? polovica mojich známich
vraví že má vzduch chladiť smerom k chladiču a nie k motoru
auto sa neprehrieva a ide normálne a chcem sa spýtať či má byť
dáka tlmiaca pena na prednej kapote z vnútra nad motorom lebo
ja tam nic nemám na tíchší chod motora?Dík
Reklama
 

Uživatelský avatar
Rumcajz
Příspěvky: 329
Registrován: ned zář 25, 2005 18:22
Bydliště: Martin, SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rumcajz »

nazdar.... to s tým ventilátor je fest dobreeeee.....

... no, keďže je na chladiči, tak má chladiť vodu v chladiči (čiže cirkuluje vzduch chladičom a fúka na motor... )

... na kapote býva taká tlmiaca "pena" skôr tapacír, ale na starších autách to je zriedka, bo je buď vymenená kapota alebo to sa proste rozpadlo...

adios
Espero 2.0l na 1.5l TP,, 15" elektróny, new music, new sanie, new výfuk, new vačka z 1.8...
Espero 2.0l na 1.5l TP, LPG (legal), ABS, klíma, airbag, akože drevo, modré,..(koža, vyhr.sedadlá) .. PREDANÉ 68tis
Espero 2.0l na 1.5l TP full výbava, ... PREDANÉ 75tis
Omega MV6 ... no coment ...
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3616
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Ten vetrak saje vzduch skrze chladic a ofukuje i motor, takze to mas asi spravne, a ten tlumici potah vnitrku kapoty ma jen nektere Espero, ja ho tam taky nemam a nevim kdy a proc to tam davali :lol:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

aaa

Příspěvek od simone »

stači trochu pouvažovať od motora keby ťahalo vzduch tak jednak na chladič fuka teplý ale to je najmenej ale si predstav že vlastne bude fukať proti smeru jazdy a napor vyduchu ho anuluje nie??? :lol:
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

aaa

Příspěvek od simone »

stači trochu pouvažovať od motora keby ťahalo vzduch tak jednak na chladič fuka teplý ale to je najmenej ale si predstav že vlastne bude fukať proti smeru jazdy a napor vzduchu ho anuluje nie??? :lol:
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Větrák samozřejmě pomáhá proudění vzduchu skrz chladič jak motoru tak i klimy. Pokud je umístěn (po směru jzdy) za chladičem jakoby vzduch z chladiče odebírá a ofukuje motor. U některých aut bývá umístěn i před chldičem a tudíž fouká do chladiče... Jinak pokud je zaplá klima ventilátory vždy pracují :!:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“