Prosím o radu
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Prosím o radu
Mám Nubiru 1.6.16V rok 1998.O výkendu mi na křižovatce zdechla
a už jsem ji nenatočil.Na palubce svítí co má,ale auto nemohu nastartovat.
Starterem to točí ale auto se nečapne.
Nevíte někdo čím bych měl začít než to budu muset odtáhnout do servisu.
Předem díík.
a už jsem ji nenatočil.Na palubce svítí co má,ale auto nemohu nastartovat.
Starterem to točí ale auto se nečapne.
Nevíte někdo čím bych měl začít než to budu muset odtáhnout do servisu.
Předem díík.
- Reklama
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
aaa
svieti ti pri štartovaní červený zámok?? ak ano tak imobilizer nespoznal kluč,k inak toho može byť vela ťažko to tak moja rada ten imobilizer alebo odtiahnuť na scanner
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
Ten imobilizér je jedna možnost, když ti odejde jeden kabel ke svíčce, asi to poběží ale nepravidelně, motor se bude klepat. Další možnost je benzínové čerpadlo (zadřený motorek, nebo přepálené vinutí, nebo pojistka) Není benzín - nejede se. Dá se to poznat podle toho, že když se čerpadlo vyndá a připojí se na 12V mělo by se rozběhnout (zavrčet) Když se nerozběhne, ale kontakty jiskří je zadřené a když kontakty nejiskří je spálené. V obou případech následuje výměna. Zkus poslouchat jestli při prvním startu po ránu je zezadu od nádrže slyšet takový zavrčnení - zabzučení asi 3 vteřiny. Pokud ne bude to čerpadlo. Jinak se dá i změřit tlak benzínu ve vstřikovací liště. Jakej by tam měl bý tlak nevím přesně ale určitě by tam měl být, je tam takový ventilek jako u kola tak z něj by měl stříkat po stlačení benzín, pokud ne = čerpadlo v háji.
Další možnost je zapalování - tedy to trafo pokud to odejde taky to nejede a nestartuje. No a pak asi jen servis a diagnostika.
Další možnost je zapalování - tedy to trafo pokud to odejde taky to nejede a nestartuje. No a pak asi jen servis a diagnostika.
Naposledy upravil(a) Richard dne čtv lis 30, 2006 11:05, celkem upraveno 1 x.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
no a nebo jednoduše odešla pojistka nebo relé.... pojistková skříň... asi nejpravděpodobnější..
ještě je tu možnost poklesu tlaku v paliv. okruhu, to se pak šprajcne řídící jednotka.. buď vlivem úniku paliva, poškození tlak. trubek, čerpadlo nejede, ...
- odstranění: zkus vedle sedadla řidiče dole ten spínač (kulatý v gumové krytce) zmáčnout při zapnutém klíčku a pak nastartovat....
ještě je tu možnost poklesu tlaku v paliv. okruhu, to se pak šprajcne řídící jednotka.. buď vlivem úniku paliva, poškození tlak. trubek, čerpadlo nejede, ...
- odstranění: zkus vedle sedadla řidiče dole ten spínač (kulatý v gumové krytce) zmáčnout při zapnutém klíčku a pak nastartovat....
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Ještě doplním Pavla, to tlačítko nemají všechny Nubiry, myslím, že ty prodané např. u nás ho nemají, a je to tlačítko, kterým se uvede po havarii s vystřelenými airbagy zase čerpadlo benzínu do provozu.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
To se mi kdysi taky stalo, prakticky pri koupi NUbiry asi po mesici, mi to jelo na dva valce. Pokusil sem se s tim dostat do servisu ,to sem se tada dostal, ale ucpal se mezitim katik Coz me taky mohlo napadnout, ale stalo se.
Tehdy mi odesla taky civka, ale pouze ta jedna cast, Kdyz mi rekli tu cenu a jak dlouho by trvalo, nez by ji dostali, zavolal sem do vrakarny a do 4 dnu sem ji mel za 2500,-
Jezdim s nim uz 2,5 roku a zatim je klid
Tehdy mi odesla taky civka, ale pouze ta jedna cast, Kdyz mi rekli tu cenu a jak dlouho by trvalo, nez by ji dostali, zavolal sem do vrakarny a do 4 dnu sem ji mel za 2500,-
Jezdim s nim uz 2,5 roku a zatim je klid
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
A to máme štěstí v tomhle ... nechci sypat popel na ochcávky 1.8, ale ty mají cívky přímýho zapalování (4) a když je tady jednomu po 18000 měnili už 3 (ze 4!!!) tak mu málem jeb... Pak měl tak 2 roky pokoj a 2 v háji. Teď už na to jen vzpomíná s úsměvem na tváři... Oktávku už nemá (teda 20V), teď má TDI a po 180tis říkal, že ho údržba stála míň než 3 roky a 90tis. km s benzínem. Takže když se to stane nám, zamrzí to, ale vyměníš a jedeš. Tak ať slouží do skonání světa..
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.