po výmene

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

MarekG
Příspěvky: 9
Registrován: pon lis 13, 2006 19:50

po výmene

Příspěvek od MarekG »

zdravim vo spolok,

tak som po vymene EGR-ka
zahadne "dusenie" motora prestalo,
jazdi to veselsie, caka ma uz len zistit
ci to bude mat vplyv aj na maximalku
(dufam ze ano) a na spotrebu (tiez dufam)

Marek :)
Reklama
 

Uživatelský avatar
blaho
Příspěvky: 186
Registrován: stř čer 07, 2006 08:23
Bydliště: MA - Sološnica, SKK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blaho »

No s tou maximálkou hlavne pomaly teraz v tomto období, aby si zachvílu nedával inezerát ako náhradné diely.


Nech Ti slúži.
Daewoo Espero, 1.5 DOHC, 60 000km, f elektrike, IMM, alarm, klíma, SONY CDX-C5850
Uživatelský avatar
GHOST
Příspěvky: 351
Registrován: stř kvě 24, 2006 08:50
Bydliště: Revúca, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GHOST »

PS kolko ti vyšlo to EGR ko?
Daewoo Nexia 1,5 GLX 16V 1996
ABS, ABG, El.okná, el.anténa,klíma
MarekG
Příspěvky: 9
Registrován: pon lis 13, 2006 19:50

EGR

Příspěvek od MarekG »

original z DAEWa 2.200,- aj s tesnenim
MarekG
Příspěvky: 9
Registrován: pon lis 13, 2006 19:50

blbne to stále

Příspěvek od MarekG »

zacinam byt z toho nervozny, pretoze to blbne stale.
pridam plyn, otacky vybehnu na 3.500 potom uberiem trosku sa este zdvihnu a koniec
obavam sa ze budem musiet zmerat tlaky vo valcoch a uvidim co dalej
ale potom asi uz len piestne kruzky !!!

Marek :evil:
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: blbne to stále

Příspěvek od JRD McLAREN »

MarekG píše:zacinam byt z toho nervozny, pretoze to blbne stale.
pridam plyn, otacky vybehnu na 3.500 potom uberiem trosku sa este zdvihnu a koniec
...
to jakoze to skape..??
alebo zostanu na cca 3500 ...??

..bud potenciometer... alebo sa zadiera klapka..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
MarekG
Příspěvky: 9
Registrován: pon lis 13, 2006 19:50

klapka

Příspěvek od MarekG »

klapka sa nezadiera, len auto nechce ist do vykonu
potenciometer som premeriaval cez osciloscop - priebeh OK
skrtiaca klapka, vycistena a skontrolovana tak isto OK
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

Lambda je Ok?, ŘJ bere docela dost signálů.... MAP, MAT, lambda, otevření škrtící klapky a jiné... A co vzduchový filtr? A palivový?

Pokud si nejseš jistý, vyměň filtry, zkontroluj svíčky, kabely, lambdu...když to bude stejný, zkus vyřadit váhu vzduchu a místo ní dát odpor 2,2k... když to pojede líp, je to ve váze....
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

Jo info... když si na neutrálu a dáš plný kotel, ono tě to pustí k 6000? Tam by přece měl být omezovač na otáčky neutrálu, vytáčet by to mělo jít až v tahu na nějaký rychl. stupeň....teda pokud máš automat
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
MarekG
Příspěvky: 9
Registrován: pon lis 13, 2006 19:50

vymenene suciastky

Příspěvek od MarekG »

Nasledovne komponenty boli menene:
katalyzator, zberne vyfukove potrubie - liatina (prasklo)
lamda - kontrolovana na PC priebeh v poriadku
vycistena nadrz ( plechova na dne bol drobny humus co sa nemuselo pacit
vstrekovacom) vzduchovy, palivovy 2x filter, palivove cerpadlo, sviecky, zapalovaci modul pre sviecky aj s kablami
cidlo teploty chladiacej kvapaliny(1x pre riadiacu jednotku + 1x pre palubovku)
posledny prisiel novy EGR ventil, auto jazdi pokial sa nezohreje potom nechce ist do otacok - predtym aj po zohriati pri plnom plyne preradoval
pri max: 6.250,- ot/min dalej nepustil, to iste robil v power mode
teraz po zahriati nechce akcelerovat ( napr pri 80kmh zosliapnem plyn,
automat podradi - otacky vybehnu na max 3.800/min a motor ako keby zacal cukat, ked mierne uberem plyn tak este dvihne otacky o nejakych 100/min a priradi dalsi prevod. stupen - nechce sa rozbehnut
Uživatelský avatar
djpsx
Příspěvky: 697
Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
Bydliště: Pardubice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djpsx »

A nebude problém spíš v převodovce?
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

psal jsi, že ti měnili olej v převodovce? Pokud při ubrání plynu trochu zaškube a chytne se, tak to bude něco s motorem.... Kontroloval jsi těsnění pod hlavou (třeba emulze v chladiči na víčku), nebo ztrácení se chladicí kapaliny z okruhu....může být propálené těsnění makovice...

A na diagu ti nic nepíše za chyby? To je divné.... ale každopádně výměnou těch dílů, co popisuješ jsi se dohrabal na cenu nubiry nové ne?

ukostření Řídící jednotky je v pořádku? Napětí mezi kostrou řj a minusovou svorkou baterie nesmí být víc než 0,8V, ale lepší je menší než 0,4V kvůli Checku..

Na kroužky bych sázel tak na posledním místě, s nubou není problém najet 400 Mega na origo kroužky...leda že by vlivem přehřátí (nedostatečné chlazení) praskly, ale to bys poznal....

Jo a vstřikovače jsou dobrý???...někde na fóru jsem psal o čištění trysek ultrazvukem....tak dej vyhledat, je tam kontakt na firmu co to dělá...
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

jo a ještě píšeš, že to dělá po zahřátí motoru.... při studeném startu je do systému zařazena váha vzduchu, MAT (teplota) a MAP (tlak) ke správné funkci motoru při rozdílných teplotách, která zastupuje lambdasondu..
lambda začíná předávat info až po zahřátí výfuk. traktu a tím lambdy samotné, potom systém přepne na sondu a tahá info z ní a tím koriguje množství vzduchu a dávku paliva....

ve zkratce, pokud ti to nejede po zahřátí, může být špatná funkce lambdy, nebo řj .
Na tu lambdu už jsem tady taky psal, meřili mi jí taky, že je OK a auto nic moc, vyměnil jsem jí a auto jede jak pitomý...
U ŘJ bych doporučoval vyčistit a nakonzervovat kontakty a pořádně zkontrolovat kostru...
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Dovolím si poopravit Pavla, Nubira nemá váhu vzduchu, má jen čidlo teploty nasávaného vzduchu. Váha vzduchu je jen u Oplů např. Vectry.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

tak tak sorry... ale koukni na čas, kdy jsem to psal..... 8)
se divím, že jsem to dokázal napsat takovou formou....většinou na noční ztěží hledám monitor.... :lol: natož přemýšlet co píšu :roll:
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“