po výmene
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
blbne to stále
zacinam byt z toho nervozny, pretoze to blbne stale.
pridam plyn, otacky vybehnu na 3.500 potom uberiem trosku sa este zdvihnu a koniec
obavam sa ze budem musiet zmerat tlaky vo valcoch a uvidim co dalej
ale potom asi uz len piestne kruzky !!!
Marek
pridam plyn, otacky vybehnu na 3.500 potom uberiem trosku sa este zdvihnu a koniec
obavam sa ze budem musiet zmerat tlaky vo valcoch a uvidim co dalej
ale potom asi uz len piestne kruzky !!!
Marek
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: blbne to stále
to jakoze to skape..??MarekG píše:zacinam byt z toho nervozny, pretoze to blbne stale.
pridam plyn, otacky vybehnu na 3.500 potom uberiem trosku sa este zdvihnu a koniec
...
alebo zostanu na cca 3500 ...??
..bud potenciometer... alebo sa zadiera klapka..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
Lambda je Ok?, ŘJ bere docela dost signálů.... MAP, MAT, lambda, otevření škrtící klapky a jiné... A co vzduchový filtr? A palivový?
Pokud si nejseš jistý, vyměň filtry, zkontroluj svíčky, kabely, lambdu...když to bude stejný, zkus vyřadit váhu vzduchu a místo ní dát odpor 2,2k... když to pojede líp, je to ve váze....
Pokud si nejseš jistý, vyměň filtry, zkontroluj svíčky, kabely, lambdu...když to bude stejný, zkus vyřadit váhu vzduchu a místo ní dát odpor 2,2k... když to pojede líp, je to ve váze....
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
vymenene suciastky
Nasledovne komponenty boli menene:
katalyzator, zberne vyfukove potrubie - liatina (prasklo)
lamda - kontrolovana na PC priebeh v poriadku
vycistena nadrz ( plechova na dne bol drobny humus co sa nemuselo pacit
vstrekovacom) vzduchovy, palivovy 2x filter, palivove cerpadlo, sviecky, zapalovaci modul pre sviecky aj s kablami
cidlo teploty chladiacej kvapaliny(1x pre riadiacu jednotku + 1x pre palubovku)
posledny prisiel novy EGR ventil, auto jazdi pokial sa nezohreje potom nechce ist do otacok - predtym aj po zohriati pri plnom plyne preradoval
pri max: 6.250,- ot/min dalej nepustil, to iste robil v power mode
teraz po zahriati nechce akcelerovat ( napr pri 80kmh zosliapnem plyn,
automat podradi - otacky vybehnu na max 3.800/min a motor ako keby zacal cukat, ked mierne uberem plyn tak este dvihne otacky o nejakych 100/min a priradi dalsi prevod. stupen - nechce sa rozbehnut
katalyzator, zberne vyfukove potrubie - liatina (prasklo)
lamda - kontrolovana na PC priebeh v poriadku
vycistena nadrz ( plechova na dne bol drobny humus co sa nemuselo pacit
vstrekovacom) vzduchovy, palivovy 2x filter, palivove cerpadlo, sviecky, zapalovaci modul pre sviecky aj s kablami
cidlo teploty chladiacej kvapaliny(1x pre riadiacu jednotku + 1x pre palubovku)
posledny prisiel novy EGR ventil, auto jazdi pokial sa nezohreje potom nechce ist do otacok - predtym aj po zohriati pri plnom plyne preradoval
pri max: 6.250,- ot/min dalej nepustil, to iste robil v power mode
teraz po zahriati nechce akcelerovat ( napr pri 80kmh zosliapnem plyn,
automat podradi - otacky vybehnu na max 3.800/min a motor ako keby zacal cukat, ked mierne uberem plyn tak este dvihne otacky o nejakych 100/min a priradi dalsi prevod. stupen - nechce sa rozbehnut
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
psal jsi, že ti měnili olej v převodovce? Pokud při ubrání plynu trochu zaškube a chytne se, tak to bude něco s motorem.... Kontroloval jsi těsnění pod hlavou (třeba emulze v chladiči na víčku), nebo ztrácení se chladicí kapaliny z okruhu....může být propálené těsnění makovice...
A na diagu ti nic nepíše za chyby? To je divné.... ale každopádně výměnou těch dílů, co popisuješ jsi se dohrabal na cenu nubiry nové ne?
ukostření Řídící jednotky je v pořádku? Napětí mezi kostrou řj a minusovou svorkou baterie nesmí být víc než 0,8V, ale lepší je menší než 0,4V kvůli Checku..
Na kroužky bych sázel tak na posledním místě, s nubou není problém najet 400 Mega na origo kroužky...leda že by vlivem přehřátí (nedostatečné chlazení) praskly, ale to bys poznal....
Jo a vstřikovače jsou dobrý???...někde na fóru jsem psal o čištění trysek ultrazvukem....tak dej vyhledat, je tam kontakt na firmu co to dělá...
A na diagu ti nic nepíše za chyby? To je divné.... ale každopádně výměnou těch dílů, co popisuješ jsi se dohrabal na cenu nubiry nové ne?
ukostření Řídící jednotky je v pořádku? Napětí mezi kostrou řj a minusovou svorkou baterie nesmí být víc než 0,8V, ale lepší je menší než 0,4V kvůli Checku..
Na kroužky bych sázel tak na posledním místě, s nubou není problém najet 400 Mega na origo kroužky...leda že by vlivem přehřátí (nedostatečné chlazení) praskly, ale to bys poznal....
Jo a vstřikovače jsou dobrý???...někde na fóru jsem psal o čištění trysek ultrazvukem....tak dej vyhledat, je tam kontakt na firmu co to dělá...
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
jo a ještě píšeš, že to dělá po zahřátí motoru.... při studeném startu je do systému zařazena váha vzduchu, MAT (teplota) a MAP (tlak) ke správné funkci motoru při rozdílných teplotách, která zastupuje lambdasondu..
lambda začíná předávat info až po zahřátí výfuk. traktu a tím lambdy samotné, potom systém přepne na sondu a tahá info z ní a tím koriguje množství vzduchu a dávku paliva....
ve zkratce, pokud ti to nejede po zahřátí, může být špatná funkce lambdy, nebo řj .
Na tu lambdu už jsem tady taky psal, meřili mi jí taky, že je OK a auto nic moc, vyměnil jsem jí a auto jede jak pitomý...
U ŘJ bych doporučoval vyčistit a nakonzervovat kontakty a pořádně zkontrolovat kostru...
lambda začíná předávat info až po zahřátí výfuk. traktu a tím lambdy samotné, potom systém přepne na sondu a tahá info z ní a tím koriguje množství vzduchu a dávku paliva....
ve zkratce, pokud ti to nejede po zahřátí, může být špatná funkce lambdy, nebo řj .
Na tu lambdu už jsem tady taky psal, meřili mi jí taky, že je OK a auto nic moc, vyměnil jsem jí a auto jede jak pitomý...
U ŘJ bych doporučoval vyčistit a nakonzervovat kontakty a pořádně zkontrolovat kostru...
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Dovolím si poopravit Pavla, Nubira nemá váhu vzduchu, má jen čidlo teploty nasávaného vzduchu. Váha vzduchu je jen u Oplů např. Vectry.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví