klesajuci vykon
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
klesajuci vykon
Zdravim vospolok. Dnes som objavil tento zaujimavy web pretoze hladam odpoved na niekolko otazok ohladom DAO Nubiry Kombi 1,6 1998 automat.
1. Mam ho 14 mesiacov - ze je spotreba 12l beriem
Preco mi ale klesa vykon - po kupe od 1.majitela dala 160 teraz ledva 150
Pri 130 zacne trhat motor, ked pomaly uberam plyn tak stupnu ot max o 100
(napr na 3.800) priradi dalsi prev. stupen) a koniec, neda sa to rozbehnut.
Predtym kikdown s plynom v pohode podradovanie fungovalo (bez potreby POWER modu), teraz je to lenive. A ta hranica sa posunula na 80. Vsetko je OK pokial sa motor nezohreje. Zasvieti servis ale diagnostika vypise skrat vetraku alebo Lamdu - ale lmda je len dosledok. Nasledovne veci boli menene v danom postupe:
nove benz. cerpadlo, sviecky, kable, filtre vzduch+palivo, zapalovaci modul,
snimac teploty chlad.kvapaliny, vycistena skrt.klapka, premerany krokovy motor - ok, na diagnostike su vsetky udaje realne (lamda samozrejme tiez, takisto teploty vzduchu a chlad.kvap.) Predtym vymena oleja v prevodovke 11l Dexron TQ-D (II). Vymeneny rozvod, auto ma preukazatelnych 129.000. Predtym motorovy olej POWERTEC 10W-40
teraz TXT 5W-40. Niekedy sa stane po zahriati kolisu otacky az motor zhasne!!! Stalo sa ze zhasol pocas jazdy - po zohriati. Moze PROSIM niekto poradit ? Dlho som vahalze ci chyba v prevodovke ale mam dojem ze to bude MOTOR. A este na volnobeh sa da vytocit do 6.250ot/min, strajkuje len pod zatazou - pocas jazdy.
Dakujem Marek
1. Mam ho 14 mesiacov - ze je spotreba 12l beriem
Preco mi ale klesa vykon - po kupe od 1.majitela dala 160 teraz ledva 150
Pri 130 zacne trhat motor, ked pomaly uberam plyn tak stupnu ot max o 100
(napr na 3.800) priradi dalsi prev. stupen) a koniec, neda sa to rozbehnut.
Predtym kikdown s plynom v pohode podradovanie fungovalo (bez potreby POWER modu), teraz je to lenive. A ta hranica sa posunula na 80. Vsetko je OK pokial sa motor nezohreje. Zasvieti servis ale diagnostika vypise skrat vetraku alebo Lamdu - ale lmda je len dosledok. Nasledovne veci boli menene v danom postupe:
nove benz. cerpadlo, sviecky, kable, filtre vzduch+palivo, zapalovaci modul,
snimac teploty chlad.kvapaliny, vycistena skrt.klapka, premerany krokovy motor - ok, na diagnostike su vsetky udaje realne (lamda samozrejme tiez, takisto teploty vzduchu a chlad.kvap.) Predtym vymena oleja v prevodovke 11l Dexron TQ-D (II). Vymeneny rozvod, auto ma preukazatelnych 129.000. Predtym motorovy olej POWERTEC 10W-40
teraz TXT 5W-40. Niekedy sa stane po zahriati kolisu otacky az motor zhasne!!! Stalo sa ze zhasol pocas jazdy - po zohriati. Moze PROSIM niekto poradit ? Dlho som vahalze ci chyba v prevodovke ale mam dojem ze to bude MOTOR. A este na volnobeh sa da vytocit do 6.250ot/min, strajkuje len pod zatazou - pocas jazdy.
Dakujem Marek
- Reklama
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
vítej do klubu vytáčečů a jich tady si vůbec nevšímej 16Ventily jsou točivý motory, což škodovkáři ještě nepochopily, už kvůli krouťáku vysoko položenýmu v otáčkách a i konstrukci....
Jen mimochodem, tlačit motor pod 2000, to bejt motorem, tak bych fackoval víc už kvůli klikovce aj. než ve vysokých otáčkách (teda pokud není motor studený, že jo, pak doporučuju točit max. 3400)
no nic, než se do mě pustí, popojedem...
Přeměř tu Lambdu (moc v tomhle nevěř diagu, mě hlásilo dobrou Lambdu a motor moc netáhnul, vyměnil jsem a dobrý) popis jak na to je tady někde ve fóru dole....taky ode mě....
Pak 100% ten EGR dělá hodně a to bude i tvůj případ, vše tomu nasvědčuje... těsnění jsem dělal z klingeritu..taky je to tu popsaný... řekl bych že to ti tvůj problém vyřeší...
Protože jsi v automatu měnil olej, a funguje bezproblémů..??.. tak převody bych vyloučil...jinak občas u automatů unikl olej a pak se tomu moc nechtělo..
krokový motorek dělá také paseku, ale většinou ho stačí vyčistit, rozhýbat a je to... snímač polohy klapky...to samý...vyčistit i celý sání a je klid... taky je to tu popsaný...
jo a důležitý na konec, pokud se ti zdá, že to jede nějak hůř, koukni také na brzdy.... jako já bych se s 12l na 100 nesmířil....
otáčkám zdar... jinak poznatek:
kámoš má Nubiru, měl najeto stejně jako já 65Megametrů...on jezdil od volnoběhu do 2500, vetšinou za pět, kopec nekopec, na deseti metrech už kopal pětku...
spotřebu měl 9.2l
já jezdím od 2000 do 6000 ale spíš do 3800, včas podřazuju, žádná lehká noha....spotřeba 8.5l teď kdy už i ráno škrábu okna...
jezdíme zhruba stejný trasy, ale:
protože jsme oba fandové a děláme pokusy spolu: byly jsme na zkušebně..po 82000km
on : výkon motoru/ot, moment/ot
já v závorkách
69/6020 (76/6150), 132/3750 (142/4100) a to nemluvím o těch zubech v průbehu jak výkonu tak momentu, já měl moment docela plochej...
říkali, že u mě to vypadá na 80tis., u něj tak 150 tis...
jemu klape vršek, mě ne....
do mě!!!
Jen mimochodem, tlačit motor pod 2000, to bejt motorem, tak bych fackoval víc už kvůli klikovce aj. než ve vysokých otáčkách (teda pokud není motor studený, že jo, pak doporučuju točit max. 3400)
no nic, než se do mě pustí, popojedem...
Přeměř tu Lambdu (moc v tomhle nevěř diagu, mě hlásilo dobrou Lambdu a motor moc netáhnul, vyměnil jsem a dobrý) popis jak na to je tady někde ve fóru dole....taky ode mě....
Pak 100% ten EGR dělá hodně a to bude i tvůj případ, vše tomu nasvědčuje... těsnění jsem dělal z klingeritu..taky je to tu popsaný... řekl bych že to ti tvůj problém vyřeší...
Protože jsi v automatu měnil olej, a funguje bezproblémů..??.. tak převody bych vyloučil...jinak občas u automatů unikl olej a pak se tomu moc nechtělo..
krokový motorek dělá také paseku, ale většinou ho stačí vyčistit, rozhýbat a je to... snímač polohy klapky...to samý...vyčistit i celý sání a je klid... taky je to tu popsaný...
jo a důležitý na konec, pokud se ti zdá, že to jede nějak hůř, koukni také na brzdy.... jako já bych se s 12l na 100 nesmířil....
otáčkám zdar... jinak poznatek:
kámoš má Nubiru, měl najeto stejně jako já 65Megametrů...on jezdil od volnoběhu do 2500, vetšinou za pět, kopec nekopec, na deseti metrech už kopal pětku...
spotřebu měl 9.2l
já jezdím od 2000 do 6000 ale spíš do 3800, včas podřazuju, žádná lehká noha....spotřeba 8.5l teď kdy už i ráno škrábu okna...
jezdíme zhruba stejný trasy, ale:
protože jsme oba fandové a děláme pokusy spolu: byly jsme na zkušebně..po 82000km
on : výkon motoru/ot, moment/ot
já v závorkách
69/6020 (76/6150), 132/3750 (142/4100) a to nemluvím o těch zubech v průbehu jak výkonu tak momentu, já měl moment docela plochej...
říkali, že u mě to vypadá na 80tis., u něj tak 150 tis...
jemu klape vršek, mě ne....
do mě!!!
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Zdar Pavle ,,tak do tebe" hele jací škodovkáři ? Moj bývalá dieselová felda se točila jak benzíňák (tedy skoro) 4500-5000 ot/s furt měla 240000 a vůbec jí to nevadilo. A při prodeji 128000 no a pohoda o těch favoritech před tím ani nemluvím a čipnutá felda od našich má omezovač v 7200 a taky jí to neva to teda o tom jak my to nechápem jinak máš pravdu v tom že když jedu já svižně tak to žere míň než když jede manželka a dusí to,akorát nevím kam mi k ventilu recirkulace spalin vede 5 hadiček to jako nevím viděl jsem nubi II tam je ten ventil elektrický jako u opla a hadice k němu nevedou žádné tak nevím já tam mám jednu jinak čus MIREK
Nubira I. Wagon 1.6 16v stříbrná ful výbava