Čtu bedlivě chlapci vaší rozpravu kolem protektorů, každý máme nějaký ten
svůj zážitek.Dříve totiž, když se sjely letní pneumatiky, tak aby se nechaly
ještě protektorovat, tak pouze na hrubý zimní vzorek. Nemám s tím žádný
špatný zážitek a na zimácích / protektorech /jsem jezdil na různých autech.
Poslední 4a půl roku co mám Matízka,již nepoužívám protektory. Mám 2 sady
na výměnu obutých jak na leto tak na zimu. Ale rozhodně bych se protektorů
nebál. Zdráví všechny na foru - " Vazoun "
------------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20
Protektory- ano či nie?
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
- Reklama
protektory
....pokud jsem se zmínil o cenách rozdíl není tak velký, musím zmínit další aspekt roční proběh, pokud jsem jezdil 40-50tisíc ročně tak jsem prostě dvě sady ujezdil ale pokud jezdím 7 - 10tisíc, tak je problém je ujezdit, při čtyřleté životnosti ( pět let stará zimní gumy vystárne a ztrácí veškeré plusy ) a pak se 4milimetry se nechávají dojet celý rok. Statisticky je průměr 7tis km ročně - samozřejmě záleží v jakých se pohybuji klimatických podmínkách hory ap.
A tak tedy připouštím, že použití kvalitních protektorů je lepší než jezdit na letních. Každopádně to zatím záleží na úvaze každého z nás. Je dobré sledovat testy pneu v německu TÜV, zveřejnované např.: ve SM tam je patrný rozdíl mezi kvalitními a tedy drahými a těmi ostatními - sám jsem jezdil na služebním s GOODEYAR Ultra grip 6 a byly dle mého názoru velmi dobré,
přesto v testu dvakrát neuspěli. Zajímovostí bylo, že na boku byl uveden výrobce Turkey podle mě Turecko. Přesto, že jsem na porady musel jezdit včas ( začínali v devět ) a měl jsem to 320km po D1 a pak dál...průměr přes sto, ale už mi nekamenujte....hodně aut bylo trochu stranou, pokud napadnul sníh atd. A proto na závěr žádná guma ( až na vyjímky speciální pneu pro závody, životnost nedosahuje mnohdy ani 100km ) nemůže popřít fyzikální zákony... a nastupuje velice zrádný faktor relativní bezpečnost pro každého, bohužel k tomu přistupujeme velice subjektivně a hlavně nekriticky k vlastním schopnostem...
mějte se fajn a přežijme zimu bez újmy
A tak tedy připouštím, že použití kvalitních protektorů je lepší než jezdit na letních. Každopádně to zatím záleží na úvaze každého z nás. Je dobré sledovat testy pneu v německu TÜV, zveřejnované např.: ve SM tam je patrný rozdíl mezi kvalitními a tedy drahými a těmi ostatními - sám jsem jezdil na služebním s GOODEYAR Ultra grip 6 a byly dle mého názoru velmi dobré,
přesto v testu dvakrát neuspěli. Zajímovostí bylo, že na boku byl uveden výrobce Turkey podle mě Turecko. Přesto, že jsem na porady musel jezdit včas ( začínali v devět ) a měl jsem to 320km po D1 a pak dál...průměr přes sto, ale už mi nekamenujte....hodně aut bylo trochu stranou, pokud napadnul sníh atd. A proto na závěr žádná guma ( až na vyjímky speciální pneu pro závody, životnost nedosahuje mnohdy ani 100km ) nemůže popřít fyzikální zákony... a nastupuje velice zrádný faktor relativní bezpečnost pro každého, bohužel k tomu přistupujeme velice subjektivně a hlavně nekriticky k vlastním schopnostem...
mějte se fajn a přežijme zimu bez újmy
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico