Vysoký volnoběh

Moderátor: Blue Lanos

rebelius
Příspěvky: 41
Registrován: stř srp 03, 2005 14:35

Vysoký volnoběh

Příspěvek od rebelius »

Zdravím všechny , chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte čím tomůže být , že se mi poslední dobou (asi tak 14 dní) zvýšil volnoběch na 1500 r/min . Dělá to jak na plyn tak na Benzín. A ještě se mi při nízkých otačkách na benzín rozsvítí kontrolka závady na motoru . (to mi dělá co jsem to kupil) Nevíte náhodou někdo co stím?

předem dík.
Reklama
 

Olda
Příspěvky: 649
Registrován: čtv bře 17, 2005 15:11
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysoký volnoběh

Příspěvek od Olda »

rebelius píše:Zdravím všechny , chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte čím tomůže být , že se mi poslední dobou (asi tak 14 dní) zvýšil volnoběch na 1500 r/min . Dělá to jak na plyn tak na Benzín. A ještě se mi při nízkých otačkách na benzín rozsvítí kontrolka závady na motoru . (to mi dělá co jsem to kupil) Nevíte náhodou někdo co stím?

předem dík.
Diagnostika ŘJ :!:
Zajed do chevrolet, nebo daewoo servisu a svěř se jim ;)
Renault Laguna GT 98, modrozelená, 3.0 V6 24V, 140KW-ex automat-nyní manual, plná polní, žihadlo
Nexi 1.5 16V Red Sedan-se odstěhovala do prahy
Fiat Uno 1.5i-zvaný arcixindl-je v pánu
Renault Laguna combi 98-se odstěhovala se do zlína
Obrázek
rebelius
Příspěvky: 41
Registrován: stř srp 03, 2005 14:35

Re: Vysoký volnoběh

Příspěvek od rebelius »

Olda píše:
rebelius píše:Zdravím všechny , chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte čím tomůže být , že se mi poslední dobou (asi tak 14 dní) zvýšil volnoběch na 1500 r/min . Dělá to jak na plyn tak na Benzín. A ještě se mi při nízkých otačkách na benzín rozsvítí kontrolka závady na motoru . (to mi dělá co jsem to kupil) Nevíte náhodou někdo co stím?

předem dík.
Diagnostika ŘJ :!:
Zajed do chevrolet, nebo daewoo servisu a svěř se jim ;)
taky to vidím asi jako jediné řešení , jen mě zajímalo jestli se to už někomu nestalo .
Nevíš o nějakém spolehlivém servisu na Moravě , nejlépe Zlínský kraj ?
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
THomas

Příspěvek od THomas »

Stalo se mi to, a bylo to krokovým motorkem na volnoběh. Je tam spínací magnet a ten prostě nespínal. Koupil jsem ho na vrakáči za 500,- (je totožný s motorkem z Opela Astry) a byl pokoj. Jinak ten krokový motorek je zezadu po sáním a drží na dvou nebo třech šroubech. Taková malá černá mrcha a vede k tomu káblík. Origo novej v Daewoo stojí dost. Jediný problém je v tom, že budeš muset stejně dojet do daewooa, aby ti odblokovali paměť závad (jinak kontrolka nezhasne).
rebelius
Příspěvky: 41
Registrován: stř srp 03, 2005 14:35

Příspěvek od rebelius »

THomas píše:Stalo se mi to, a bylo to krokovým motorkem na volnoběh. Je tam spínací magnet a ten prostě nespínal. Koupil jsem ho na vrakáči za 500,- (je totožný s motorkem z Opela Astry) a byl pokoj. Jinak ten krokový motorek je zezadu po sáním a drží na dvou nebo třech šroubech. Taková malá černá mrcha a vede k tomu káblík. Origo novej v Daewoo stojí dost. Jediný problém je v tom, že budeš muset stejně dojet do daewooa, aby ti odblokovali paměť závad (jinak kontrolka nezhasne).
Dík moc kouknu na to .
Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

THomas píše:Stalo se mi to, a bylo to krokovým motorkem na volnoběh. Je tam spínací magnet a ten prostě nespínal. Koupil jsem ho na vrakáči za 500,- (je totožný s motorkem z Opela Astry) a byl pokoj. Jinak ten krokový motorek je zezadu po sáním a drží na dvou nebo třech šroubech. Taková malá černá mrcha a vede k tomu káblík. Origo novej v Daewoo stojí dost. Jediný problém je v tom, že budeš muset stejně dojet do daewooa, aby ti odblokovali paměť závad (jinak kontrolka nezhasne).
Aj ja si myslím, že to bude ten krokáč, mal som nedávno podobný problém, ale na espero ten z astry celkom nesedí - problém je s káblami a takisto má iný tvar konc. kužela... Vraj vo váčšine prípadov pomôže prestreknutie wd-čkom a prečistenie... mne to nepomohlo... ;)
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
rebelius
Příspěvky: 41
Registrován: stř srp 03, 2005 14:35

Vyřešeno.

Příspěvek od rebelius »

Tak stačilo promazat krokový motorek volnoběhu a už je to OK .
Dík všem co napsali a pomohli .
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

to mas kliku pomaha to totiz malo kdy.a vetsinou chce reset tohoto motorku jinak je to za chviku zpatky.uvidis co to bude delat dal
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

palikx píše:to mas kliku pomaha to totiz malo kdy.a vetsinou chce reset tohoto motorku jinak je to za chviku zpatky.uvidis co to bude delat dal
reset krokového motorku? a to aj na espere? a to je čo ten reset, ako sa to dá, len cez diagnostiku???
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no dela se to na 1,6 a 2,0 nu a le diagnostikou.u espera si to ted neuvedomuji.vim ze se da odpojit baterka a po znovuzapojeni se parkrat zapne vypne zapalovani a melo by byt resetovano.jen fakt si nepamatuju jestli espero takto lze.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
kmartin
Příspěvky: 28
Registrován: pon úno 06, 2006 17:28
Bydliště: V.Dolina

Příspěvek od kmartin »

Takze mi dovolte vsetkym podakovat za rady,problem s vysokym volnobehom mam nateraz odstraneny.Motorcek si len tak pradie.Lebo sa s tym uz nedalo ani priadne jazdit.Studeny tocil na 3 000 a viac(az sa sam prepol na plyn) a pri preradovani sa otacky splhali neviem az kam.Precistil som ten krokovaci motorcek,no to pomohlo len tolko,ze uz netocil 3000,ale len 1500.No potom som si vsimol,ze ste spominali nejaky reset.Tak som odpojil baterku(pre istotu na 4 hod,vraj na chvilu nestaci),dvakrat zapol zapalovanie(bez startovania),na treti krat nastartoval a podla mna ide lepsie,ako ked som ho v auguste kupil.Este raz vsetkym srdecna vdaka.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

Tak to je moc dobre ze se ti to zlepsilo.tak at to jezdi
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Mufty
Příspěvky: 127
Registrován: pát črc 14, 2006 15:43
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mufty »

aha ho, toto by mi mohlo pomoct s vyssim volnobehom :idea:
Lega 2.0i LPG full
PeLi
Příspěvky: 70
Registrován: úte srp 09, 2005 09:23
Bydliště: Palárikovo, SK

Příspěvek od PeLi »

Tak to som chcel vyskusat tiez, ale mam plyn - lovato a tam pisu, ze ak odpojim bateriu, tak s tym plynom treba ist do servisu na kontrolu.
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“