Startování - problém
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
Toto napoveda ze mil asi udrel klinec po hlacike. Pri studenom starte je lpg z predoslej jazdy uz odvetrane zo sania (je tazsie nez vzduch takze sa rozptylilo pod autom, proste vytieklo cez krabicu vzduchoveho filtra). Ale pri teplom starte na benzin je sanie plne plynu z netesniaceho splynovaca (v potrubi pred splynovacom aj v nom kopu kvapalneho lpg ktore sa ohrialo a pretlacilo odparene do sania). DO toho naflusaju vstreky benzin a takyto maglajz sa motoru proste pacit nebude. On by rad aj daky kyslik . Takze bud sa s tym zmierit alebo si dat vymenit gumicky v splynovaci alebo si prerobit system na start na plyn. Mna pekne stve ze sa snazi byt lpg system inteligentnejsi nez uzivatel a tym ma dokaze napriklad v zime uplne odpisat. Ak mi to totiz skape hned po starte, tak uz nenastartujem aspon 5 minut, pretoze je vsetko uchlastane lpg ale start na lpg proste nemam. A ten krizovy nejako nefunguje, navyse som si nim uz raz rozhasil lpg jednotku namiesto nastartovania (pouziva sa aj na nastavenie napr. prepinacich otacok). Takze si tam dam par vlastnych spinacov a v pripade ze mi odide benzinove cerpadlo nebudem mat problem nastartovat rovno na plyn ako v zlatej jednoduchej skodovke, ktoru som prinutil nastartovat pri prvom pokuse aj pod -20 rovno na lpg.homer simpson píše:Zdravím pánové a slečny Vracím se k problému startování. Vše co jste navrhovali bylo odzkoušeno ... a nic Ale něco jsem zjistil tak to sem napíšu kdyby měl někdo podobný problém. Při cestě na dovolenou jsem byl nucenej jet pár set km na benzín a ejhle ono to startovalo bez problémů Takže závada bude asi někde v plynu. Studený starty jsou v poho a za tepla je to na h..... V prosinci jdu na revizi LPG takže pokud se potvrdí že v tom má prsty plyn tak budu informovat. H.S.
ze diky chlapi, konecne som nasiel cloveka, ktoremu to tiez robi.. pri teplom starte (predoslej jazde na lpg) a pokuse startovat na benzin to nechce vzdy chytit (rozmysla, ci sa predsa len rozkruti na viac ako 200-400 otacok), pri studenom starte chyti na prvy pokus.
mam aj prepinanie na start na plyn, ked bol v poslednej zime -20, benzin uz ledva ledva, lpg bez najmensich problemov chytil a isli sme.
mam aj prepinanie na start na plyn, ked bol v poslednej zime -20, benzin uz ledva ledva, lpg bez najmensich problemov chytil a isli sme.
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát bře 31, 2006 13:34
- Bydliště: brno
startování
....zásadní problém auto je postavené na benzín - adaptace na LPG přináší problémy - zapalovací svíčky jiná vzdálenost, hodnoty pro LPG a benzín - ŘJ + lambda soda = hodnoty pro benzín. A k tomu jak je vyřešen příkon k benzínovému čerpadlu vypíná se? Navíc je určité doporučení startovat na benzín - 2/3 odjet na plyn a 1/3 na benzín - nakonec to asi nestojí za ty starosti - ale to je věc názoru, nechci polemizovat. Jen tak mimochodem Opel udělal pro Astru s továrny pohon na zemní plyn - dodává i s plnícím zařízením, to by mohlo být zajímavé a hlavně se zemním plynem můžeš do podzemních garáží. Osobně LPG a přestavby nejsou dokonalé a nemůžou být, pokud bych jezdil hodně tak nafta.
měj se, ať ti to jezdí
měj se, ať ti to jezdí
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Pred Esperom som mal Š105 na LPG - Lovato.
Štartoval som zásadne na benzín, ale počas prevádzky
som si všimnul jednu vlastnosť.
Po prepnutí na plyn auto išlo omnoho plynulejšie, ale
aby išiel dobre voľnobeh a všetko ešte lepšie tak si potreboval prejsť
aspoň 10 km. Podobne aj po prepnutí na benzín motor potreboval chvíľu
(10 km) kým pochopil že zasa ide na benzín, tú chvíľu mal malý
výkon, skapínal atď.
Neviem prečo, ale vždy musel chvíľu si zvyknúť na daný pohon,
a potom išiel OK.
Chcel som aj do Espera LPG, ale cena 27 tis. SK za montáž a ušetrenom
palive cca 1SK na 1 km to vyšla návratnosť 30.000 km. Pri mojom
jazdení cca 7.000 km/rok som sa na to vykašľal, a teraz aspoň
nemám podobné problémy.
Štartoval som zásadne na benzín, ale počas prevádzky
som si všimnul jednu vlastnosť.
Po prepnutí na plyn auto išlo omnoho plynulejšie, ale
aby išiel dobre voľnobeh a všetko ešte lepšie tak si potreboval prejsť
aspoň 10 km. Podobne aj po prepnutí na benzín motor potreboval chvíľu
(10 km) kým pochopil že zasa ide na benzín, tú chvíľu mal malý
výkon, skapínal atď.
Neviem prečo, ale vždy musel chvíľu si zvyknúť na daný pohon,
a potom išiel OK.
Chcel som aj do Espera LPG, ale cena 27 tis. SK za montáž a ušetrenom
palive cca 1SK na 1 km to vyšla návratnosť 30.000 km. Pri mojom
jazdení cca 7.000 km/rok som sa na to vykašľal, a teraz aspoň
nemám podobné problémy.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
To Serpico:
Máš pravdu. Jazdím na LPG už od nepamäti, celoročne a na rôznych autách. Problémov som si užil všelijakých, že by to vydalo na knihu. Mnohokrát som sa zaprisahal, že už nikdy nechcem auto na LPG. Matematika však nepustí. Jazdím veľmi veľa, tak aj tohto Lanosa som na LPG prestaval.
Máš pravdu. Jazdím na LPG už od nepamäti, celoročne a na rôznych autách. Problémov som si užil všelijakých, že by to vydalo na knihu. Mnohokrát som sa zaprisahal, že už nikdy nechcem auto na LPG. Matematika však nepustí. Jazdím veľmi veľa, tak aj tohto Lanosa som na LPG prestaval.
Losos 1.5 SE HB, ´98, bez výbavy
Re: startování
jasne, ze to nie je dokonale.. ale je to ekonomickejsie. a vsetky plus so sebou prinasaju aj urcite minus.Serpico píše:....zásadní problém auto je postavené na benzín - adaptace na LPG přináší problémy - zapalovací svíčky jiná vzdálenost, hodnoty pro LPG a benzín - ŘJ + lambda soda = hodnoty pro benzín. A k tomu jak je vyřešen příkon k benzínovému čerpadlu vypíná se? Navíc je určité doporučení startovat na benzín - 2/3 odjet na plyn a 1/3 na benzín - nakonec to asi nestojí za ty starosti - ale to je věc názoru, nechci polemizovat. Jen tak mimochodem Opel udělal pro Astru s továrny pohon na zemní plyn - dodává i s plnícím zařízením, to by mohlo být zajímavé a hlavně se zemním plynem můžeš do podzemních garáží. Osobně LPG a přestavby nejsou dokonalé a nemůžou být, pokud bych jezdil hodně tak nafta.
měj se, ať ti to jezdí
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
startování
...To Orgi zmiňoval jsem se o nové Astře na zemní plyn - dodávaná s plničem na rozvod plynu - to může být zajímavé - firma výrobce to prostě na ten plyn postaví a odzkouší - stovky motohodin ( stolice ) + jízdní zkoušky atd. + výhoda možnost parkovaní v podzemních garážích.
Ostatní přestavby současných stříkaček nutně jsou s problémy vstřikovací trysky, svíčky seřízení - ztráta výkonu 10 - 15% atd. LPG možná do karburačních motorů, ty to nějak snesou, ale to je opravdu věc názoru.
měj se
Ostatní přestavby současných stříkaček nutně jsou s problémy vstřikovací trysky, svíčky seřízení - ztráta výkonu 10 - 15% atd. LPG možná do karburačních motorů, ty to nějak snesou, ale to je opravdu věc názoru.
měj se
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico