Favorit vs. nexia
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: pát říj 20, 2006 08:20
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Favorit vs. nexia
Prosím poraďte. Má cenu měnit fávo za nexii 1.5 8V sedan? Jak moc si pomůžu? nexií sem nikdy nejel, nikoho, kdo jí má neznám. Takže Vás poprosím o poznatky, co je lepší, co napak horší. Díky moc
- Reklama
No měl jsem Favorita a přecházel na Pontiaca Le Mans (Racer pro USA) 3dvéř. 1,6. Dle mě mu Favo nesahá ani po kolena, je obrovský rozdíl v pohodlí, i ve spotřebě Běžně jsem jezdil za 6-6,2. To auto jede! Oproti Favu je uvnitř více místa, má větší kufr. Asi budou vyšší ceny ND. Vzhledem k výbavě a stáří Nexie mohou být problémy s fukcemi jednotlivých komponent (klima ABS, elektrika) tedy všeho toho, co ve Favu nenajdeš Ale jestli má cenu přejít si musíš rozmyslet sám.
A ještě něco, pokud máš rodinu, nebo čekáš že budeš mít, jdi do většího auta.
A ještě něco, pokud máš rodinu, nebo čekáš že budeš mít, jdi do většího auta.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Já myslím, že než favorit je lepší cokoliv . Jednoho máme v rodině , brácha s ním postavil barák , takže teď už vrak , jednou ho naboural , lehkej ťukanec , ale jak se to neuvěřitelně zmačkalo , je to strašně měký auto, opravovali jsme to spolu doma , jak to šlo lehce tam ,tak to šlo zase zpátky , jak z alobalu , takže o bezpečnosti značně pochybuju . V práci jsem měl favorita a pak formana jako služebák , najezdil jsem s nima celkem asi 50 tis. , takže je docela znám , ale ani jízdní vlastnosti mě už teď nic neříkají , tenkrát jsem měl žigulíka , tak se mi to líbilo , hlavně kvůli pětikvaltu a taky to bylo tenkrát nový , dneska už je to auto za zenitem......
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Teď jsem tu našel dokonce fotku , bylo to před rokem .......
Prý asi v 15 - 20km / h .
https://www.chevroletclub.cz////album_pic.php?pic_id=745
Prý asi v 15 - 20km / h .
https://www.chevroletclub.cz////album_pic.php?pic_id=745
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
favo-nexia
no srovnáváš nesrovnatelné favo do 93 pak felicie - malý vozy
nexia 95 - 97 - v té době nižší stř. třída a hlavně původ Kadett
a to byl bestseller - velmi povedený vůz - faceling italové celkem líbivý.
Rozvor fa 245 - nexie 252 ( prostor i když vzadu moc místa není ).
Slušný kufr 390 HB - 500 sedan. Jízdní vlastnosti slušný podvozek - kompromis mezi měkkým a tvrdým favo. Pokud jsem s formanem nebo s Felicií najel 400km vypad jsem s nich jak vyklepaná stará partyzánka!
Ceny náhradních dílů jsou přijatelné - navíc kupní cena je dostupná okolo 35 až 50 viz nabídky u nás na netu.
Dle mého názoru není co řešit, třeba rozšíříš naše řady.
nexia 95 - 97 - v té době nižší stř. třída a hlavně původ Kadett
a to byl bestseller - velmi povedený vůz - faceling italové celkem líbivý.
Rozvor fa 245 - nexie 252 ( prostor i když vzadu moc místa není ).
Slušný kufr 390 HB - 500 sedan. Jízdní vlastnosti slušný podvozek - kompromis mezi měkkým a tvrdým favo. Pokud jsem s formanem nebo s Felicií najel 400km vypad jsem s nich jak vyklepaná stará partyzánka!
Ceny náhradních dílů jsou přijatelné - navíc kupní cena je dostupná okolo 35 až 50 viz nabídky u nás na netu.
Dle mého názoru není co řešit, třeba rozšíříš naše řady.
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Obracíš se na správnou adresu: začínal jsem jezdit na Favoritu a potom jsmem přesedl do sériové Nexie. Je to naprosto jiná třída, co do bezpečnosti, pohodlí, komfortu jízdy, jízdních vlastnosí i výbavy. Výkon i spotřeba je také někde jinde. Já mám pro Tebe jednoznačnou odpověď: NEXIE.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Aby jste se náhodou nepletli, Favorit je dnes již samozřejmě za svým zenitem, ale je to pořád dobré auto.
To Serpico:
co se týče komfortu ve Favoritu teda nic moc, ale že bych byl po 400 km z něho unavený ? No nevím je to tvůj názor, já mám opačný. Najezdil jsem Favoritem více jak 100000 km a zas tak nepohodlný mi nepřidal. Motoricky na slušné úrovni. Tak než bych volil ojeté Daewoo, šel bych raději již do Felicie, která se dá dnes již sehnat za slušné peníze a v dobré kvalitě.
PS:
a také bych se rozhodoval ještě jak daleko to máš do případného servisu na Daewoo, né vše si opravíš jako na Favoritu a né vše seženeš na Daewoo v místě bydliště, ale škodovka je všude. Nezapomeň i na tuto skutečnost !
To Serpico:
co se týče komfortu ve Favoritu teda nic moc, ale že bych byl po 400 km z něho unavený ? No nevím je to tvůj názor, já mám opačný. Najezdil jsem Favoritem více jak 100000 km a zas tak nepohodlný mi nepřidal. Motoricky na slušné úrovni. Tak než bych volil ojeté Daewoo, šel bych raději již do Felicie, která se dá dnes již sehnat za slušné peníze a v dobré kvalitě.
PS:
a také bych se rozhodoval ještě jak daleko to máš do případného servisu na Daewoo, né vše si opravíš jako na Favoritu a né vše seženeš na Daewoo v místě bydliště, ale škodovka je všude. Nezapomeň i na tuto skutečnost !
- blaho
- Příspěvky: 186
- Registrován: stř čer 07, 2006 08:23
- Bydliště: MA - Sološnica, SKK
- Kontaktovat uživatele:
Jazdil som na obidvoch, a myslím, že si dobre musíš rozmyslieť, koľko chceš investovať a v akom technickom stave by tá Nexia mala byť oproti favu. Každopádne sa tieto 2 auta veľmi porovnávať nedajú, nakoľko favo je o "trošku" starší, skôr felda a nexia by sa dali. Ak by si mal natrafiť na zachovalý kus bez korózie, do ktorého nebudeš musieť veľa investovať, tak by som do toho išiel. Každopádne motoricky je na tom nexia o dosť lepšie, ale ten motor aj je silnejší. Ja som jazdil na firemnej 66kw, 1.5, bez klímy a to bolo a ešte stále je žihadlo. Ale hovorím musíš si porovnať technické stavy. Ak máš na favo všetko povymieňané a všetko fachčí a mal by si natrafiť za lacno na nejakú rozbitú, hrdzavú nexiu, tak to by u mňa zavážilo. Ale ak je na tom Tvoj favo tak ako každý druhý, tak by som si vyhliadol nejaký zachovalý kus nessií a bez debaty išiel po ňom.
Daewoo Espero, 1.5 DOHC, 60 000km, f elektrike, IMM, alarm, klíma, SONY CDX-C5850
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Vše podstatné už tu bylo řečeno... ...takže já jen dodám, že jak Fávo, tak Nexia jsou schopné najet statisíce kilometrů, takže záleží na konkrétním kusu...výhoda je, že Daewa jako taková jsou docela levná, zatímco Škodovky jsou dražší...takže bys po prodeji Fáva už na Nexii moc nedoplácel...
...prostě v první řadě záleží, v jakém stavu to Fávo máš...no a jinak bych si zašel do bazáru na nezávaznou zkušební jízdu a poznáš sám, jaká Nexia je...
...prostě v první řadě záleží, v jakém stavu to Fávo máš...no a jinak bych si zašel do bazáru na nezávaznou zkušební jízdu a poznáš sám, jaká Nexia je...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: pát říj 20, 2006 08:20
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Jde právě o to, že mám fávo docela v pohodě. Ale přece jen je to rok 89 a nexii mám vyhlídlou 97, lehce bouranou. Na kolik by přišla oprava 2 dveří včetně laku (dveře z vrakáče nebo na inzerát)?
Do toho bazaru asi zajdu a zkusim se svézt, nikdy sem v žádnym korejci nejel. Myslim, že komfort asi bude větší, lepší taková "kultura jízdy".
Mám takovej pocit, že Vaše řady asi rozšířim. Nevíte o někom, kdo by chtěl fávo v super stavu?
Do toho bazaru asi zajdu a zkusim se svézt, nikdy sem v žádnym korejci nejel. Myslim, že komfort asi bude větší, lepší taková "kultura jízdy".
Mám takovej pocit, že Vaše řady asi rozšířim. Nevíte o někom, kdo by chtěl fávo v super stavu?
Ak si doteraz mal Favorita buďeš nadšený, keď si sadneš do nessie. Podľa mňa a mojich skúsenosťí je to neporovnaťeľné v tom súhlasím so serpicom. Skôr by sa to mohlo porovnávať s feldou.
Ale ak sa rozhodňeš pre tú nexiu rátaj s vyššímy nákladmy a to aj na ND ako aj na poistku.
Podľa mňa Nexia lepšia oplatia sa ti tie vyššie náklady.
Ale ak sa rozhodňeš pre tú nexiu rátaj s vyššímy nákladmy a to aj na ND ako aj na poistku.
Podľa mňa Nexia lepšia oplatia sa ti tie vyššie náklady.
AhojMartin2705 píše:Jde právě o to, že mám fávo docela v pohodě. Ale přece jen je to rok 89 a nexii mám vyhlídlou 97, lehce bouranou. Na kolik by přišla oprava 2 dveří včetně laku (dveře z vrakáče nebo na inzerát)?
Do toho bazaru asi zajdu a zkusim se svézt, nikdy sem v žádnym korejci nejel. Myslim, že komfort asi bude větší, lepší taková "kultura jízdy".
Mám takovej pocit, že Vaše řady asi rozšířim. Nevíte o někom, kdo by chtěl fávo v super stavu?
Uz som Ti to pisal na inej konfere.
Pozri sa to favo mas v dobrom stave, mozno lepsom nez bude nexia aku bezne zozenies. Takze sa sam zeba spytaj na co tu nexiu chces vyuzivat. Ak v meste do roboty a spat, tak sa na nexiu vyser. Ak na dialkove jazdy tak to by som uz isiel do niecoho lepsieho nez nexia. Navyse nexii s klimou nie je az tak vela, sedacky vo fave tusim aj tak nemas povodne, takze co sa tyka pohodlia o moc si nepolepsis. Pochop ze ludia co ti tu pisali maju pravdu ale zo svojoho uhla pohladu. Oni presadali z rozjebabraneho robiteho fava do este v tej dobe nexii ktora nestihla byt v rovnakom stave pretoze bola proste neskor vyrobena. Predpokladam ze pasies po nexii kvoli cene a preto si zrataj ci pomer cena/prinos oproti favu sa oplati.
Ja osobne som nexiu zavhrol velmi rychlo z 3 dovodov:
1. malo ich malo klimu
2. espero je cenovo to iste ale je to proste viac auta )), vacsie, pohodlnejsie a snad aj bezpecnejsie a trochu nizsia spotreba (aspon papierovo, v praxi nemam ako porovnavat)
3. ponuka ktoru som videl bola proste bueeeee, hrdzave, rostrhane, proste to bol robotnik na stavby
Ozaj a preco vobec daewoo? Ja som siel do daewaka pretoze slovensko je proste slovensko a potreboval som legalne a bezproblemovo jazdit na lpg.
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: pát říj 20, 2006 08:20
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele: