Problem s ukazovatelom stavu nadrze
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: čtv říj 12, 2006 22:28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Problem s ukazovatelom stavu nadrze
Ahojte vsetci, pred dvoma tyzdnami som si kupil ojazdeneho Matizka. Vsetko fungovalo viacmenej ako malo. V stredu som ale po prvykrat tankoval na plnu nadrz, rucicka ukazatela sla pekne hore, az na doraz.. Ale odvtedy sa odtial nepohla.. A to mam uz odjazdenych viac nez 50 kilometrov.. Asi sa mi tam zasekla alebo neviem co.. Stale je na rovnakej hodnote.. Najprv som myslel ze to je tym ze je v nadrzi nieco viac nez maximum ukazovatela, ale po vypnuti motora by mala rucicka klesnut na nulu nie? Prosim poradi mi neaka dobra dusa co s tym je a ako to dat dokopy?
Nerad by som sa ocitol s prazdnou nadrzou uprostred dialnice..
A este nieco.. kedy asi pipa alebo sa rozsvieti varovna signalka ze je malo paliva? Help plz!!!
Nerad by som sa ocitol s prazdnou nadrzou uprostred dialnice..
A este nieco.. kedy asi pipa alebo sa rozsvieti varovna signalka ze je malo paliva? Help plz!!!
- Reklama
Na Matize sa kontrolka paliva nevracia na nulu ani ked vypneš zapalovanie. To že sa nepohla 50 km to je v pohode ona klesne náhle. Nieje to ako to bolo kedysi na skodovkách. Pri rozsvietenej kontrolke som na Matizkovi prešiel okolo 50-60 km. Samozrejme je najlepšie aby nezačala svietit vôbec.
Škoda Roomster TSI
Žere to málo , já najedu na benzín v hadici nádrže ( to co nebere měřák ) klidně 100 km, pak za dalších 100 to klesne na 3/4 za další 100 na 1/2.....přibližně co dílek to 100 - 120 km , kromě toho u plné , tam je to klidně 180- 200 km , podle toho kolik dáš přez vypnutí pistole.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: čtv říj 12, 2006 22:28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jemine, to ste ma neskutocne potesili! Lebo ja po vypnuti pistole som este davkoval na zaokruhlenu sumu.. som myslel ze som ho preplnil a neako poskodil meradlo.. Ale fakt sa sprava cudne, jednu dobu sa drzi pri jednej hodnote, a potom preskoci o pol palicky nizsie.. No, je to moje prve auto tak vobec nicomu nerozumiem.. aj ked mam kompletny servisny manual o tomto zmienka nebola. Uvidime, snad do tyzdna sa ta rucicka umudri.. Dakujem vam za to ze mozem spokojne spavat!
PS:na tu pumpu som siel s takmer prazdnou nadrzou a som sa divil ze preco nic nepipa.. (pipa to aj vlastne, alebo len svieti?) Mal som nieco okolo polovice cervenej casti na ukazateli.. nemalo to este hlasit tankovanie? Pardon ak som paranoicky, ale viete, pri ojazdenom aute si nikdy nemozem byt isty.. tak spolieham na Vas..
PS:na tu pumpu som siel s takmer prazdnou nadrzou a som sa divil ze preco nic nepipa.. (pipa to aj vlastne, alebo len svieti?) Mal som nieco okolo polovice cervenej casti na ukazateli.. nemalo to este hlasit tankovanie? Pardon ak som paranoicky, ale viete, pri ojazdenom aute si nikdy nemozem byt isty.. tak spolieham na Vas..
Zůstaň v klidu, začne jít dolů po 70-80 km... Ale zase když pak pojedeš po dálnici 140, tak budeš moct sledovat její plynulý pohyb k nule .
Nepípá tam nic, rušilo by to při jízdě to božské ticho, kterým je Matiz pověstný . A kontrolka začne svítit až když ručička lehne úplně dolů na okraj červeného pole.
Nepípá tam nic, rušilo by to při jízdě to božské ticho, kterým je Matiz pověstný . A kontrolka začne svítit až když ručička lehne úplně dolů na okraj červeného pole.
pokud bude dobrá žárovka až budeš zkoušet rezervní zásobu než si ti rozsvítí kontrolka, měj raději 5 litrů v kanystříku. Pokud se ti rozsvítí není dobré to vyjíždět na doraz ( benzinovému čerpadlu by se to nemuselo líbit ) po rozsvícení kontrolky ujedeš oněch 50km celkem v pohodě, ale radši tankuj včas, můžeš si ušetřit spoustu problému ( vlastní zkušenost kdysi dávno s Trabantem )Docent píše:Zůstaň v klidu, začne jít dolů po 70-80 km... Ale zase když pak pojedeš po dálnici 140, tak budeš moct sledovat její plynulý pohyb k nule .
Nepípá tam nic, rušilo by to při jízdě to božské ticho, kterým je Matiz pověstný . A kontrolka začne svítit až když ručička lehne úplně dolů na okraj červeného pole.
jo jo normalni stav.a i to poskakovani ze nahle spadne o kus dolu je normalni.idealne bude padat jen na rovne dalnici .jakmile ale jezdis do zatacek bude se trosku pohybovat.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
tak tak, jedna kudla po okoli a ta tu rucicku spolehlive probudi k zivotu ...Docent píše:Zůstaň v klidu, začne jít dolů po 70-80 km... Ale zase když pak pojedeš po dálnici 140, tak budeš moct sledovat její plynulý pohyb k nule .
Nepípá tam nic, rušilo by to při jízdě to božské ticho, kterým je Matiz pověstný . A kontrolka začne svítit až když ručička lehne úplně dolů na okraj červeného pole.
ackoliv panove pozor, ja jsem nedavno vydrzel tlak rucicky a najel celych 385km a svetylko stale nic ... ale uz byla fakt nizko a opet jsem vymekl
Mne rucicka stavu paliva drzi na maxime kludne aj 150 km potom sa zavratnou rychlostou dostane az do polky a tam zase nejaku chvilu drzi.
Na plnu nadrz po meste prejdem tak asi 500- 550 km. A na rezervu sa da prejst aj vyse 80 km...to mam odskusane, ale auto uz zacinalo cukat
Na plnu nadrz po meste prejdem tak asi 500- 550 km. A na rezervu sa da prejst aj vyse 80 km...to mam odskusane, ale auto uz zacinalo cukat
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
ukazatel paliva
To buď rád - koupil jsi auto které vůbec nic neže - natankuj plnou a doufej že se to už nikdy nepohne...
Matizek modrej - jak jinak 5/2003 najeto 120 000 defend lock,radio Pioneer 2x airbag,posilovač,ABS,tónovaný skla,elektrika,central a navíc od 8/2010 čipnuté na 51KW!! - člen Matiz clubu č.27
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Všechno co tu bylo řečeno mohu jen potvrdit! Ručička se při natankování plné nádrže docela dlouho nehne, řekl bych tak kolem 100km, jak kdy... A pokud dochází, tak se jen rozsvítí kontrolka! Tuším, že Matízek má nádrž na 35l...je to tak??? Jen mi je divné, že mi hladový voko nesvítí a pak do něj natankuju 33l Jo a pistole mi většinou vypíná na 29-30l a ještě ty 3l tam dotankuji Ale párkrát už svítilo, takže určitě funguje! No my najedeme většinou na plnou kolem 600km
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
........ a ještě se snažím platit u té samé pumpařky........
...to jako fór , nechápu totiž , proč bych tankoval u té samé pumpy, natož u stejného stojanu......
Stanice jsou snad cejchovaný a podléhají státním kontrolám....
...to jako fór , nechápu totiž , proč bych tankoval u té samé pumpy, natož u stejného stojanu......
Stanice jsou snad cejchovaný a podléhají státním kontrolám....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e