Alternátor-zkušenost

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět

Máte podobnou zkušenost?

ANO
2
25%
NE
6
75%
 
Celkem hlasů: 8

cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Alternátor-zkušenost

Příspěvek od cubafire »

Jelikož se u mě tento problém vyskytl již po několikáté, tak se chci zeptat, zda máte podobné zkušenosti, nebo zda jsem vyjímka.
Po koupi Nexie (2003) se mi občas ozvalo zapískání v motoru (rozjezdy, studené starty) nicméně myslel jsem, že to je "oleštěný klíňák na altík, tak jsem jej nechal vyměnit. Po cca 1000km to samé. Tak jsem myslel, že se jen natáhl používáním, tak jsem jej došponoval. Asi týden na to se to začalo ozývat znovu a vždy jsem to došponoval a bylo. Dokonce jsem koupil i ten sprej na klíňáky. (560 Kč:-( ) Až jsem to jednou nevydržel a vlezl jsem jen ze zvědavosti pod auto, uviděl jsem, že tam chybí oba ty šrouky co drží altík. Dal jsem tam nové dokonce se zájistnýma matkama (pogumovaný konec-nevím jaký mají přesný název) a teď se mi to začalo znovu ozývat a světe drž se, jeden šroubek zase chybí a druhý tam je, ale nemá matičku. Takže by mě zajímalo jestli se Vám toto taky stalo a jak je možné, že se vyšrubuje "matka s gumičkou" i když tam byla ještě podložka a pérovka...
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Reklama
 

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 145
Registrován: stř čer 15, 2005 17:07
Bydliště: Chodov u KV

Příspěvek od Jenda »

Podobnou zkušenost jsem měl s držákem stabilizátoru na Peugeotu. Třikrát jsem dával šroub i se zajišťovací matkou. Teprve až ten kapalný zajišťovač šroubů to vyřešil, pak to drželo i s obyčejnou matkou.
Daewoo Nubira kombi, 2.0 CDX, 2000, plná výbava
Uživatelský avatar
csali
Příspěvky: 60
Registrován: čtv říj 05, 2006 00:08
Bydliště: Želiezovce

Příspěvek od csali »

A to pískanie bolo od tích šroboch? :shock:

Vyriešilo sa ti to?
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

pískání způsoboval volná řemen. Protože alternátor držel jen na jednom šroubku a to ještě na to, kterým se šponuje, tak nemohl být utažený. Proto to pískalo. Ale ano, jak jsem doplnil šroubky a došponoval tak to hned přestalo.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no..
tak ftom priipade...
takaa dobre hustaa barva na zaavit by mohla vyriesit tvoj probleem..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“