Tlak v nalievacom hrdle oleja
Moderátor: Blue Lanos
Tlak v nalievacom hrdle oleja
Pri beznej udrzbe ma vcera zarazil jeden fakt, ktory mozno nie je zavadou, a co ked predsa : Ked dam dole vicko nalievacieho hrdla oleja a prilozim tam ruku pri nastartovanom motore, tak je tam normalne tlak plynu, nie ze by sa to nedalo udrzat, ale je. Ked tam to vicko len tak polozim, normalne nadskakuje. Olej mi to nezerie, olej je dlho cisty po vymene, jazdi normalne, ale zlakol som sa, ci to nie je tlak z valcov prenikajuci do olejovej vane. Vie niekto, o co ide?
Daewoo Lanos 1,5 SX 12/97
- Reklama
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
to je v poradku, kdyz trochu pridas otacek tak tlak by se mel zmirnit, pokud to nehazi olej z merky tak nic se nedeje, motor je skoro jako jeden velky kompresor, akorat skoda ze jeste nevivynuli motor ktery se pohani vlastni energyji, to by spis meli dat za ukol inzenyrum kteri delali na atomove elektrarne Černobyl v osudny den, ty by je to naučili
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..je to uuplne normaalne..
..lebo ked sa zamyslish..
...
tak ked piest ide hore, taq tlaci vzduch vo valci k smerom "k hlave" - KOMPRESIA..
..ale ked ide dole, tak zase vznika neaky ten tlak vzduchu smerom k olejovej vani..
..
taqze..je to normalny jav..
..keby sa to nedial, potom by som mal strach, ze mam poruchu na motore..
..lebo ked sa zamyslish..
...
tak ked piest ide hore, taq tlaci vzduch vo valci k smerom "k hlave" - KOMPRESIA..
..ale ked ide dole, tak zase vznika neaky ten tlak vzduchu smerom k olejovej vani..
..
taqze..je to normalny jav..
..keby sa to nedial, potom by som mal strach, ze mam poruchu na motore..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov