Hmm, mat vsetky okna v elektrike je celkom pohodlne. Ale su s tym aj problemy .
Vcera som otvoril lave zadne okno, zislo tak do polovice, potom uz ani hore ani dole o viac ako 2 cm. Dal som dole tapacir a je to tam dooost nepristupne, vsetko za plechami, nie je tam nic vidiet. Podla hmatu lanko je OK, nazmotane, nepadnute. Okno sa mi nakoniec podarilo zavriet (drzal som vypinac a "pomahal" tlacenim hore).
Vyzera to na spinu v kolajnickach a nenamazanie. Motor je tak slaby, ze to proste neutiahne . A teraz to hlavne: ma niekto skusenosti s vyberanim celeho toho elektro-mechanickeho blazinca ? Je to upevnene dokopy 6-mi skrutkami. Mam obavu, ze ked to vyberiem, tak sa to rozskoci a uz to neposkladam.
Vdaka za rady
Elektricke okna - rozoberanie
Moderátor: Blue Lanos
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Elektricke okna - rozoberanie
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
- Reklama
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tak, a mam to za sebou. Vcera omylom otvorene lave zadne okno sa uz nedalo zavriet. Tak som to rozobral a zistil som ze:
1. vrchna vodiaca kladka z umelej hmoty sa rozpadla na male kusky
2. upevnenie lanka v kladke na motorceku bolo utrhnute
3. lanko vyskocene z drazky v kladke na motorceku a zaseknute o kryt
Summa somarom: nutna vymena kompletne celeho mechanizmu
Vybral som motor a lanko upevnil (uviazal) o plechy dveri tak, aby sa okno nedalo otvorit (celkom fuska) . V tych dverach je strasne malo miesta, ruky mam doskriabane ako keby som ich strcil do kaktusoveho porastu a 10 minut tam tlieskal
Podla servisu cely ten kram aj s vymenou stoji cez 1000 Skk
Nemate nahodou niekto "pod nozickou stola" ten elektromechanizmus (asi nie, SX-iek po SK tak vela nebeha )
Ale ma moze tesit, ze v sucasnosti mam - pravdepodobne asi ako jediny na SK a v blizkom okoli - raritnu vybavu - "elektricke otvaranie troch okien a ako premiu jedno okno ziadnym sposobom neotvaratelne"
1. vrchna vodiaca kladka z umelej hmoty sa rozpadla na male kusky
2. upevnenie lanka v kladke na motorceku bolo utrhnute
3. lanko vyskocene z drazky v kladke na motorceku a zaseknute o kryt
Summa somarom: nutna vymena kompletne celeho mechanizmu
Vybral som motor a lanko upevnil (uviazal) o plechy dveri tak, aby sa okno nedalo otvorit (celkom fuska) . V tych dverach je strasne malo miesta, ruky mam doskriabane ako keby som ich strcil do kaktusoveho porastu a 10 minut tam tlieskal
Podla servisu cely ten kram aj s vymenou stoji cez 1000 Skk
Nemate nahodou niekto "pod nozickou stola" ten elektromechanizmus (asi nie, SX-iek po SK tak vela nebeha )
Ale ma moze tesit, ze v sucasnosti mam - pravdepodobne asi ako jediny na SK a v blizkom okoli - raritnu vybavu - "elektricke otvaranie troch okien a ako premiu jedno okno ziadnym sposobom neotvaratelne"
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
vado -> ja som s nefunkcnym oknom mal takmer problem na hraniciach s polskom . Zadne okna vo foliach a zvonku prakticky nepriehladne a LZ okno sa nedalo stahovat. Pasovak chvilku vyzeral ze by mi strcil hlavu dnu cez vodicove okno ktorym som mu podal pasy aby videl ci ten treti z pasov tam skutocne sedi ale potom si to rozmyslel a zazelal prijemnu cestu.
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Hej, je to take SeX, ale SE by z toho bolo jedine vtedy, ak by som nacapoval benzin, do ktoreho by bolo nieco primiesane a scvrkli by sa mi valce o nejakych 100 ccmeMKa Slovensko píše:no Vado hlavne ze je sranda, ale si vezmi ze ja mam klen dve elektriske a ty mas tri, takze uz to nieje ani plnohdnotne SX-ko
zachvilku budes mat s toho iba SE ako mam ja
edit: az po odoslani a precitani som si uvedomil, co ze za verziu som vymyslel
Ale da sa to vysvetlit asi tak, ze to SeX znamena, ze je
[Dalej citat mozu len >18]
"pojebabrane"
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black