Nubira I wagon CDX páté dveře zámek
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Nubira I wagon CDX páté dveře zámek
Když je chladno nezamyká mi centrál zadní páté dveře (občas). Nemá s tím někdo zkušenosti? Stačí jen rozebrat a promazat ev. očistit zámek ? Není v tom nějaký fígl? Dík za odpovědi.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Reklama
Zadní dveře .....
Dík za info, asi zatím zkusím vše promazat (jestli je co) a když to bude nadále blbnout vyměním motorek. Myslel jsem, že je tam elektromagnet jako u Mitsubishi. Kdysi jsem měl SpaceVagon.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Oživuji jedno hodně staré téma a je pravda, že poslední rok jsem při otvírání zadních pátých dveří musel vždy téměř násilím vracet kliku do základní polohy, protože jinak nefunguje centrál - je to nepříjemné a způsobuje to koroze osy kliky a následné zareznutí kliky v plastových okách.
Situaci jsem vyřešil takto:
1 sundat tapecírunk 5 dveří, už se to tu někde řešilo
2 vyndat kliku a odpojit ji od ovládacího mechanizmu
3 rozebrání vlastní kliky takto: na jedné straně sejmout segrovku a velmi opatrně vyrazit osičku z mechanizmu kliky (dělal jsem to na svěráku a kliku jsem si kvůli možnému prasknutí jakoby vypodložil) po demontáži jsem použil novou osičku a to z 4mm mosazného svářecího drátu. Na jedné straně jsem ji jakoby rozklepal jako nýt a na druhé jsem udělal po přesném odměření pilkou na železo drážku pro segrovku. Poté jsem vše složil zpět s novou osou. Zatím jde vše lehce a klika se lehce vrací do původní polohy a i centrál vždy dveře zamkne.
Jinak všechna spojení táhel v mechnizmu zámku zadních dveří jsou v umělé hmotě a fungují spolehlivě a lehce bez mazání i po cca 8 letech. Možná by mazání paradoxně způsobilo zatuhnutí z důvodu nabalení prachu do spojů táhel.
Situaci jsem vyřešil takto:
1 sundat tapecírunk 5 dveří, už se to tu někde řešilo
2 vyndat kliku a odpojit ji od ovládacího mechanizmu
3 rozebrání vlastní kliky takto: na jedné straně sejmout segrovku a velmi opatrně vyrazit osičku z mechanizmu kliky (dělal jsem to na svěráku a kliku jsem si kvůli možnému prasknutí jakoby vypodložil) po demontáži jsem použil novou osičku a to z 4mm mosazného svářecího drátu. Na jedné straně jsem ji jakoby rozklepal jako nýt a na druhé jsem udělal po přesném odměření pilkou na železo drážku pro segrovku. Poté jsem vše složil zpět s novou osou. Zatím jde vše lehce a klika se lehce vrací do původní polohy a i centrál vždy dveře zamkne.
Jinak všechna spojení táhel v mechnizmu zámku zadních dveří jsou v umělé hmotě a fungují spolehlivě a lehce bez mazání i po cca 8 letech. Možná by mazání paradoxně způsobilo zatuhnutí z důvodu nabalení prachu do spojů táhel.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
dvere
RICHARD mne zase piate dvere len zatvara ono mi motorek ťahá pozeral som to ale potiahne tam nejaký ten mechanizmus ale neotvorí. Zatvaranie je OK
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
Já měl problém v klice otvírání, ta klika musí jít zcela volně a vracet se do výchozí pozice sama (pomocí péra). Jedině pokud je ve výchozí poloze tak zamyká centrál, jinak ne a to byl ten problém. Pokud jsem kliku nevrátil do základní polohy měl jsem zadek otevřenej
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502