Slamova černá Leganza
Moderátoři: Blue Lanos, pejee, Jajuska95
Slamova černá Leganza
Daewoo Leganza 2.0 CDX (2002)
Pořídil jsem si ji letos začátkem února - pokukoval jsem už nějakou dobu nezávazně po něčem pěkném, vybaveném, s cenou do 180 tisíc a s rokem výroby minimálně 2000. Bohužel ve slušném stavu to byly za těchto podmínek většinou jen malinkatý auta s chudší výbavou, až jsem náhodou na internetu narazil na inzerát s mou (budoucí) Leganzou - za 1,5 hodiny od nalezení inzerátu už jsem si pro ní jel do jednoho autosalónu, kde ji předchozí majitel nechal cca týden předtím protiúčtem za novýho Passata. Auto mě zaujalo nejen designem, ale i výbavou a velký je tak akorát, takže láska na první pohled.
Předtím jsem vystřídal jako většina Čechů pár modelů Škodovek (poslední 130GL hnije u prarodičů na dvorku - shnil jí zadek, jinak do poslední chvíle asi nejspolehlivější 105/120/130, co jsem měl tu čest projíždět). No a předešlýho Forda Scorpiona 2.0 z roku 1993 jsem musel přenechat tátovi, protože už se celkem sype (a hlavně rezne - především zadní blatníky jako u většiny aut tohoto modelu ) a opravovat auta mě vůbec nebaví.
Jinak jak si ve fotogalerii asi mnohý povšimne, jsem asi "divnej", ale z 99% se mi přímo hnusí jakýkoliv tzv. tuning, takže se všechny věci (nejen auta) snažím udržet v co nejpůvodnějším sériovém vzhledu se všemi komponentami na svém místě...
Výčet údajů:
ABS, ASR, elektronicky nastavitelné tlumiče, airbag řidiče a spolujezdce, dálkově ovládané centrální zamykání, el. ovladání bočních oken, el. ovládání zrcátek, imobilizér, automatická klimatizace, kola z lehkých slitin, nastavitelný volant, posilovač řízení, mlhovky, tempomat, tónovaná skla, vyhřívaná zrcátka, tažné zařízení, černá metalíza, autorádio s CD, autopotahy.
1 998 cm3, 93 kW (126 k), vyrobeno v prosinci 2002, nová autobaterie, náhradní plechové disky ze zimními pneu, koupeno v ČR, jsem 2. majitel (1. majitelem byla s.r.o. jedné holandské firmy - auto dali pryč hned po skončení leasingu), servisní knížka, český manuál.
Najeto to má (zatím) 124,5 tisíc. Auto vypadalo i z blízka dobře a zachovale, akorát po celkem krátké době začalo dole něco bouchat při přejezdu nerovností. V servisu mi vyměnili kde co, no nakonec to zjevně bylo akorát těsnění výfuku za necelých 150 Kč.
Autorádio SONY CDX-GT300 - popis např. zde:
http://www.autoradio-prodejce.cz/sony_cdx_gt300.html
Fotogalerie:
http://slm.ic.cz/
Ty "ďupky a chlupy" na karosérii a v interiéru není šum z foťáku ani "opotřebování" auta, ale pyl z kytek (na posledních fotkách navíc ještě s kapkama deště) - nevím, jestli se tak viditelně chytá jen na černou, ale auto je jak pylolapka. Projedu myčkou a za hodinu už je auto zasypaný, za 3 dny tak, že není vidět skrz čelní sklo...
Vlastní fotky jsou v rozlišení 1280x960 (tj. 138 až 451 kB na fotku).
Pořídil jsem si ji letos začátkem února - pokukoval jsem už nějakou dobu nezávazně po něčem pěkném, vybaveném, s cenou do 180 tisíc a s rokem výroby minimálně 2000. Bohužel ve slušném stavu to byly za těchto podmínek většinou jen malinkatý auta s chudší výbavou, až jsem náhodou na internetu narazil na inzerát s mou (budoucí) Leganzou - za 1,5 hodiny od nalezení inzerátu už jsem si pro ní jel do jednoho autosalónu, kde ji předchozí majitel nechal cca týden předtím protiúčtem za novýho Passata. Auto mě zaujalo nejen designem, ale i výbavou a velký je tak akorát, takže láska na první pohled.
Předtím jsem vystřídal jako většina Čechů pár modelů Škodovek (poslední 130GL hnije u prarodičů na dvorku - shnil jí zadek, jinak do poslední chvíle asi nejspolehlivější 105/120/130, co jsem měl tu čest projíždět). No a předešlýho Forda Scorpiona 2.0 z roku 1993 jsem musel přenechat tátovi, protože už se celkem sype (a hlavně rezne - především zadní blatníky jako u většiny aut tohoto modelu ) a opravovat auta mě vůbec nebaví.
Jinak jak si ve fotogalerii asi mnohý povšimne, jsem asi "divnej", ale z 99% se mi přímo hnusí jakýkoliv tzv. tuning, takže se všechny věci (nejen auta) snažím udržet v co nejpůvodnějším sériovém vzhledu se všemi komponentami na svém místě...
Výčet údajů:
ABS, ASR, elektronicky nastavitelné tlumiče, airbag řidiče a spolujezdce, dálkově ovládané centrální zamykání, el. ovladání bočních oken, el. ovládání zrcátek, imobilizér, automatická klimatizace, kola z lehkých slitin, nastavitelný volant, posilovač řízení, mlhovky, tempomat, tónovaná skla, vyhřívaná zrcátka, tažné zařízení, černá metalíza, autorádio s CD, autopotahy.
1 998 cm3, 93 kW (126 k), vyrobeno v prosinci 2002, nová autobaterie, náhradní plechové disky ze zimními pneu, koupeno v ČR, jsem 2. majitel (1. majitelem byla s.r.o. jedné holandské firmy - auto dali pryč hned po skončení leasingu), servisní knížka, český manuál.
Najeto to má (zatím) 124,5 tisíc. Auto vypadalo i z blízka dobře a zachovale, akorát po celkem krátké době začalo dole něco bouchat při přejezdu nerovností. V servisu mi vyměnili kde co, no nakonec to zjevně bylo akorát těsnění výfuku za necelých 150 Kč.
Autorádio SONY CDX-GT300 - popis např. zde:
http://www.autoradio-prodejce.cz/sony_cdx_gt300.html
Fotogalerie:
http://slm.ic.cz/
Ty "ďupky a chlupy" na karosérii a v interiéru není šum z foťáku ani "opotřebování" auta, ale pyl z kytek (na posledních fotkách navíc ještě s kapkama deště) - nevím, jestli se tak viditelně chytá jen na černou, ale auto je jak pylolapka. Projedu myčkou a za hodinu už je auto zasypaný, za 3 dny tak, že není vidět skrz čelní sklo...
Vlastní fotky jsou v rozlišení 1280x960 (tj. 138 až 451 kB na fotku).
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Reklama
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
Super kocar !!! Vybava dost dobra i barva a vevnitr docela uklizeno
Kolik ti to papa? Hlavne mesto?
Kolik ti to papa? Hlavne mesto?
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Popravde receno jeste nevim, nemel jsem potrebu to zjistovat. Kvuli spotrebe si auta nekupuju. Ale tipl bych, ze to zere jako kazda jina Leganza (i kdyz tahle ma pry neobvykle tichy motor, mi rekli v servisu).milosh píše:Kolik ti to papa? Hlavne mesto?
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
No tak kolik ma nadrz a kolik na ni najedes? neverim ze by sis ji nechal kdyby brala 20 na 100
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
No prave, vzdycky nejak zapomenu vynulovat pocitadlo nebo mi do nadrze prihodi bracha, takze jsem se rozumneho vysledku jeste nedobral. Snad ted (BTW je to ale u me zatim na 99.9% jizda jen po meste na kratky trasy), teda pokud se nezapomenu podivat na pocitadlo, az budu tankovat... Taky mohla mit Lega uz pocitac, bylo by to jednodussi...milosh píše:No tak kolik ma nadrz a kolik na ni najedes? neverim ze by sis ji nechal kdyby brala 20 na 100
Ale jak rikam, kdybych chtel jezdit na spotrebu, tak jezdim jen na kole (jakoze vetsinou na kole stejne jezdim). Auto mam jen pro zabavu a kdyz jsem linej vlizt na kolo nebo tam dojit pesky...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Tak jsem to konecne jakztakz zmeril a spocital a pri 100% mestskem provozu a kratkych trasach to dela cca 10,2 l na 100 km, coz je IMHO uplne bezna hodnota na benzinovy dvoulitr...milosh píše:No tak kolik ma nadrz a kolik na ni najedes? neverim ze by sis ji nechal kdyby brala 20 na 100
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
moc pekna lod !!!!
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Renovace
Jen pro zajimavost prikladam srovnavaci fotky, ktere jsou vysledkem technologie http://www.renovator.cz/ ...kterou pouziva i jedna zdejsi firma, ktere jsem minuly tyden sveril svuj vuz. Samozrejme nektere opravy nejsou uplne dokonale (podobne jako me fotky), ale v kazdem pripade je vysledek pokazde IMHO o dost lepsi nez puvodni stav... Nejsou prilozeny fotky vyhlazenych promacklin, protoze ty se mi nepovedly nafotit dostatecne dobre.
http://sl.ic.cz/
A zde je par fotek, ktere jsou vysledkem vybrouseni a vylesteni cele karoserie toutez firmou...
http://sl.ic.cz/lesk/
PS: Na posledni fotce je pro zajimavost muj novy kondenzator automaticke klimatizace - je to replika od nemecke firmy HELLA a se servismanem (co to menil a plnil klimu) jsme se shodli na tom, ze je lepe technologicky vyresen nez puvodni original, ktery mel uchyty kondenzatoru resene ocelovymi destickami prichycenymi ocelovymi srouby skrz hlinikove zebrovani kondenzatoru => samozrejme kolem 2 sroubu ze 4 to casem vyhnilo a kondenzator prestal plnit svou funkci. Novy kondenzator je kompletne hlinikovy, misto sroubu jsou tam svary.
http://sl.ic.cz/
A zde je par fotek, ktere jsou vysledkem vybrouseni a vylesteni cele karoserie toutez firmou...
http://sl.ic.cz/lesk/
PS: Na posledni fotce je pro zajimavost muj novy kondenzator automaticke klimatizace - je to replika od nemecke firmy HELLA a se servismanem (co to menil a plnil klimu) jsme se shodli na tom, ze je lepe technologicky vyresen nez puvodni original, ktery mel uchyty kondenzatoru resene ocelovymi destickami prichycenymi ocelovymi srouby skrz hlinikove zebrovani kondenzatoru => samozrejme kolem 2 sroubu ze 4 to casem vyhnilo a kondenzator prestal plnit svou funkci. Novy kondenzator je kompletne hlinikovy, misto sroubu jsou tam svary.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Noo, vypadá to super!!!
Na kolik Tě taková sranda vyšla??? Jsem z Pce, takže bych do toho časem možná taky šel!!!
Na kolik Tě taková sranda vyšla??? Jsem z Pce, takže bych do toho časem možná taky šel!!!
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
Levny to asi nebylo, ale s tim jsem pocital:Badger píše:Noo, vypadá to super!!!
Na kolik Tě taková sranda vyšla??? Jsem z Pce, takže bych do toho časem možná taky šel!!!
200,- predni maska
150,- tlacitko na stredovem panelu
1400,- diry po handsfree na pristrojovce a v podbehu
2500,- oprava a prelakovani predniho narazniku
750,- oprava promacklin (zrejme i skrabancu a vrypu)
200,- renovace steracu a umyti motoru
300,- oprava zrcatka
3200,- brouseni a lesteni cele karoserie
------
8700,-
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Noo, není to zrovna nejlevnější ale výsledek za to stojí. Na takovéhle auto určitě na Matízka nevím nevím
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
Ta Leganza je fakt super.....
Len sa pekne o auticko staraj a prajem na nom vela stastnych kilometrov!
Len sa pekne o auticko staraj a prajem na nom vela stastnych kilometrov!
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo