Stránka 1 z 2
výměna vstřikovacích ventilů
Napsal: pon led 30, 2006 13:52
od lukas
Mám nubirku 1,6 na LPG a po dlouhé době jsem jí zprovoznil benzínové čerpadlo. Nestartuje, vypadá jakoby užuž chtěla chytit, zabere na jedno sešlápnutí plynu otáčky jdou na 2000 a pak to chcípne. Na LPG jede a chytá normálně. Napadají mě
vstřiky, že se dlouho nehýbaly a jsou zalepené. Musí se vyměnit celý vstřik nebo jenom tryska? Nebo to lze celé jenom vyčistit? Jak se to vymontovává? Je třeba si dát na něco pozor?! To je dotazů!!?!
Napsal: pon led 30, 2006 15:24
od Tomáš
hmm ....,
vstřiky jsem ještě nedělal , tak by mě to taky zajímalo , ale spíš mě zaráží , že jsi jezdil pouze na plyn
Napsal: pon led 30, 2006 17:16
od Pavel Beneš
v minulém světě motorů měli reklamu na stojan na čištění vstřikovacích trysek, pošleš je tam (vstřikovače), oni je ultrazvukem vyčistí, dají nové pružiny a nastaví tlak, pošlou zpátky a cena by se měla teoreticky pohybovat do 250 za kousek. Nebo to dělají sami, že akorat přivezeš auto a máš to úplně bez práce.
Mají to na pár místech v republice, stačí si to vyhledat a nebo ten svět motorů, mám ho doma, tak bych ti ještě zítra na ně dal kontakt atd.
Napsal: pon led 30, 2006 17:54
od Pavel Beneš
jo jinak ultrazvukovou čističku mám v práci a je to věc (od šperků až po trysky čistí absolutně dokonale, horší je to s montáží, protože nemám jak zjistit tlaky vstřikovačů, jinak bych je už dávno projel.... a kvůli tomu to rozebírat, když auto šlape... zas nech žít a bude žít..
Napsal: úte led 31, 2006 13:59
od Brainman
Co ja vim tak benzinovy vstrik je jen elmag. ventil. tj. ze ten tlak je uz v benzinovem vedeni, takze nejake tlaky jako u dieselu se tam asi nemeri. U benzinu slouzi vstrik jako doprava paliva do valce , kdezto u dieselu jako doprava a hlavne soucast zazehu. A k tomu cisteni, asi bych pouzil nejakou specialni cisticku vstriku
Napsal: úte led 31, 2006 14:03
od lukas
Brainman píše:Co ja vim tak benzinovy vstrik je jen elmag. ventil. tj. ze ten tlak je uz v benzinovem vedeni, takze nejake tlaky jako u dieselu se tam asi nemeri. U benzinu slouzi vstrik jako doprava paliva do valce , kdezto u dieselu jako doprava a hlavne soucast zazehu. A k tomu cisteni, asi bych pouzil nejakou specialni cisticku vstriku
No a jak se k nim dostanu? Je těžké je vymontírovat? Abych něco neposr....
taky nevím jistě jestli je to těma vstřikama, ale je to pravděpodobné, jesliže jsem nejezdil pár měsíců na benzín. Nenapadá vás něco jiného co bych měl vyzkoušet?
Napsal: úte led 31, 2006 16:23
od Pavel Beneš
tak k tomu ultrazvuku: vyčištění trysek, výměna gumových kroužků, umělohmotné ochranné krytky a filtry.....to na tom mění, nevím, kde jsem vzal tlaky, sorry, ještě jsem myšlenkama u ropáků....
zařízení se jmenuje ASNU.
Dělají to v Prostějově , tel. 582336569
Znojmo, tel. 515227941
Hlučín, tel. 605262957
Jedovnice, tel. 516442198
viz. text Svět motorů.
Ale to čištění ultrazvukem dělají skoro všude v lepších dílnách, na vyndání tělesa vstřikovačů nemáš co zkazit..
Samotné trysky, když je rozebereš a máš Ultrazvuk. čističku, vyčistíš sám, ale kroužky a filtry a krytky.... no nevím.
Napsal: úte led 31, 2006 16:24
od Pavel Beneš
to Brainman: Jako vždy jsi měl zas pravdu, asi ti ta přezdívka sedí, co?
Napsal: stř úno 01, 2006 10:07
od Brainman
Napsal: čtv úno 02, 2006 09:54
od lukas
Tož pánové, včera jsem rozebral
vstřiky. Je to celkem jednoduché: sundám trubky od filtru sání, povolím dva šrouby na palivové liště, vytáhnu konektory
vstřiků (jsou tam takové malinké napružené drátky na vytažení), a pak půl hodiny viklám a šťouchám abych palivovou lištu i se vstřikama vyndal z motoru. Byl jsem upozorňován na gumové kroužky- těsnění, že mám na ně dát pozor, fakt to nešlo - je tam málo místa, ale přestože jsem s nima šolichal dlouho po celem motoru, než jsem tu lištu vykroutil, tak se s nima nic nestalo.
Vstřiky jsou zajištěné v liště jenom malým plíškem. Pak jsem začal s čištěním. nevěděl jsem čím to čistit tak jsem použil fšechno
Nejspíš zabral aceton - mechanické
čištění ničemu nepomohlo, ale když jsem vstříknul zezhora trochu ředidla a pak jsem kontakty připojil na 12V tak to pomaličku ubývalo a za chvilku začalo i kapat spodem!! Po desáté
už to ubývalo rychleji!! pak montáž zpět a ono to začalo chytat!! sice blbě, ale když jsem to dvě minutky držel na 6000/min, tak už to jezdí. Jeden trochu vynechává. Akorát mám slabý zátah v kopci je to hrozně poznat, musím jet na dvojku, hned padají otáčky. nemůže to být malý tlak benzínu?
Napsal: čtv úno 02, 2006 10:09
od Richard
Vidím, že jsi typ, co se nebojí a když už to nejde mrknu se na to
Jinak na pročištění vstřiků a celé palivové soustavy jsem viděl nějakej přípravek, co se leje do nádrže a pak působí. Ale protože jsi jezdil furt na LPG asi nebude nižší tlak benzínu ale nejspíš ještě přicpanej nějakej vstřik a proto nemá motor výkon
Napsal: čtv úno 02, 2006 11:13
od PavelZ
Taky myslim, ze to budou nedostatecne pruchodne vstriky. Zkusil bych do benzinu pridat aditivum na procisteni vstriku, da se koupit skoro na kazdy cerpacce a me na Lanosu pomahalo.
Napsal: čtv úno 02, 2006 18:35
od Pavel Beneš
to lukas: Čéče, já nevím jestli bych šel do toho zrovna takhle, celej pokus se mi moc líbí. Jen si myslím, že ty trysky nevyčistíš dokonale, i kdybys tam lil satanovo nudli..jsou věci, co prostě drží u sebe (ruská vodka v mrazech, karbon na tryskách, C4 na těle člena al-kaidy.....)
Hlavně pro všechny sveřepí šakaly! přísloví lepší než drátem do trysky je v kurzu! už jste viděli, co dělá s průběhem vstřiku paliva malinký šrámek na otvorech trysky, mám obrázek ale za boha mi nejde ztáhnout.
Až to budu dělat, fakt na ten ultrazvuk nedám dopustit.
Napsal: čtv úno 02, 2006 19:43
od Brainman
A proto rikam do auta patri benzin, do kamen nafta a do sporaku plyn
Napsal: pát úno 03, 2006 08:52
od Habron
Brainman píše:A proto rikam do auta patri benzin, do kamen nafta a do sporaku plyn
Tak, tak, moje řeč. Ale teď nám plynaři dají, že jim ten jejich pohon závidíme