Stránka 1 z 8
NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
Napsal: pon srp 22, 2005 08:14
od DREAM
// EDIT MILOSH - DALSI DISKUSE O LPG JSOU I ZDE, ale prosim piste jen do jednoho, at tady neni 10 stejnych temat. dik
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=259
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=4612
-------------------------------------------------------------------------------------
Tak sem tu nenasel taky vseobecny odpovedi lidi co maj nubcu na lpg:
1/ jakej mate system?
2/ jak mate vyreseny ukazatel paliva u LPG
3/ pocitili jste "ztratu" vykonu oproti benzinu
4/ kolik vam to papka
5/ za kolik tankujete (cena za litr u vas) a jaky mate nazor na "kvalitu" podezrele levnych "benzinek"
a sam odpovim za sebe :
1/BRC montovany v cechach u dealera DAEWOO pred 5 rokama
2/odesli me LEDky co to ukazovali a protoze je nadrz misto rezervy ma budicek (asi) zespodu,takze se k nemu nedostanu - tak porad nuluju tachac a sleduju
3/v malych otackach to nema moc gut akceleraci (chce to vic radit - podrazovat) ,ale jak se to rozjede je to tank co se riti 190km/h - vseobecna spokojenost , hrabe to jezdi to jak silenyyyy
4/nemam to spocitany (nezajima me to,ale rtad bych to vedel) ,jen tak podle oka tak se me zda ze snad i 14lt
(
5/ 40km ode me nejlevnejsi
plyn co jsem videl a to v LOVOSICICH - 11,80 .. u nas ve meste jsou 2 pumpy (ted delaj 3ti) a ty maj stejny ceny :-/ 13,50
Napsal: pon srp 22, 2005 09:05
od PavelZ
Mam Tartarini, sekvencni, namontovany pri koupi noveho auta v roce 2003.
U sekvencniho uz polles vykonu nepoznam, podle mereni u jinych aut poza jeni a nastaveni ma tenhle system dokonce asi o 10% vyssi vykon nez benzin. Problem s tahem v nizkych otackach neni.
Ukazatel mam 5 ledek, 4 zeleny jednu cervenou.
Spotreba do 9.5, chvili sem ted mel cca 10.5, nejspis to bylo tim, ze pri cerpani foukal plyn, takze se do nadrze dostalo min, nez sem odebral a tim vetsi spotreba.
Jedinou nevyhodou tohohle systemu oproti jednobodu BRC, ktery sem mel predtim v Lanosu, je vekla citlivost na kvalitu plynu. To je ale vyvazeny lepsi spotrebou, vetsim vykonem a nesrovnatelne plynulejsim prubehem krouticiho momentu.
Napsal: pon srp 22, 2005 09:31
od ghostik
1. BRC, sekvenční, zřejmě namontován v Itálii, plnící otvor u plnícího otvoru na benál, nutno šroubovat mezikus. Nádrž LPG v rezervě.
2. Ukazatel je řešen 4Ks diod na přepínači. Někdy to ukazuje přesně někdy při plné nádrži ukazuje, že je tam jen asi 10 litrů. Takže se spíš orientuji podle kilometrů.
3.Ztrátu výkonu jsem nepocítil, jede to skvěle
4.To je kámen úrazu. Kombinovaná spotřeba 10 litrů a to nejezdím jak závodník. žádné gumování a žádné vytáčení motoru, jezdím jak se říká pijánko. Při 140km/h je to nějakých 15 l. To se mi zdá nějak moc. Při 110-120km/h tak těch 10 litrů to papne.
5.U nás je LPG za 12,50 - 13,50 Kč. Zatím jsem s tím neměl problém.
Napsal: pon srp 22, 2005 09:46
od PavelZ
15l je dost hodne, obzvlast pri relativne tak male rychlosti, jako je 140km/h. U me se jako horni strop jevi cca 12l a to uz se musi jet hodne rychle a mit zaplou klimosku.
Napsal: pon srp 22, 2005 10:05
od ghostik
Na tu jsem vlastně zapoměl, měl jsem ji zaplou samozřejmě, nevím jestli to mám jít někde proměřit a seřídit.
Napsal: pon srp 22, 2005 10:10
od PavelZ
Ja sem si to daval kontrolovat uz kvuli 10.5 a to jezdim hodne po dalnici a Praze, takze to tu spotrebu negativne ovlivnuje.
Napsal: pon srp 22, 2005 10:18
od DREAM
no ja tocim i jednicku do 6k otacek
)) takze se ty hroznyyyyy spotrebe nedivim,ale je to dost ... pocital jsem pri koupi 10l aby stal tak 1,4kc/km ... takhle jsem na cene turbo dieselu za 1,8-2kc/km
Napsal: pon srp 22, 2005 10:24
od PavelZ
Ja kdyz sem mel moznost jet delsi trasu cca 160-170km/h, ve 3 lidech + ne moc velky zavazadla, se zaplou klimou, tak to bylo neco k tem 12l.
Napsal: pon srp 22, 2005 12:37
od Papetr
1. BRC, sekvenční, zřejmě namontován v Holandsku,
nádrž LPG v rezervě.
2. Ukazatel je řešen 4Ks diod na přepínači. Trvale mi bliká pouze spodní (tak nevím)
3.Ztrátu výkonu poznám,až když mi dochází plyn.jinak ne.
4.Spotřeba asi 10-12l , jak kdy,nějak to už moc nesleduju a mamina má ráda chladněji,tak klima jede skoro pořád a pořídil jsem si auto se 132 koníkama pod kapotou , tak je náležitě využívám.A nejen na dálnici.
5.U nás je LPG za 10,50 - 11,20 Kč.
Najezdím cca 300-350Km na nádrž (30-40L , jak kdy se jim to povede natlačit a to jezdím pouze k jedné pumpě)
Napsal: pon srp 22, 2005 12:47
od PavelZ
Tak ja mam dojezd na nadrz vetsinou tak 450-460km.
Napsal: pon srp 22, 2005 13:00
od Papetr
PavelZ píše:Tak ja mam dojezd na nadrz vetsinou tak 450-460km.
Tak máš pěkně velkou nádrž.
Tu máš v rezervě , nebo v kufru??
Napsal: pon srp 22, 2005 13:02
od PavelZ
V rezerve, v dodatku k technicaku ma napsanou kapacitu 52l (mozna 56l, nejsem si ted uplne jistej
), vleze do ni asi 43-46l. V Lanosu sem mel 42l, tam se darilo nacpat 34-38l.
Napsal: pon srp 22, 2005 13:05
od Papetr
PavelZ píše:V rezerve, v dodatku k technicaku ma napsanou kapacitu 52l (mozna 56l, nejsem si ted uplne jistej
), vleze do ni asi 43-46l. V Lanosu sem mel 42l, tam se darilo nacpat 34-38l.
Tak to je pěknej kousek.
Napsal: pon srp 22, 2005 13:14
od PavelZ
Udelali mi s tim docela radost, ze je o dost vetsi, nez ta predchozi.
Napsal: pon srp 22, 2005 13:27
od DREAM
to je super... bych taky chtel vetsi,ale zase lepsi mensi a v rezerve nez velka a pres pul kufru ..
jinak pepaetr pekna cena tam u vas na chomutovsku ... 10,50 - 11,20 hmm.. sem nevidel skotro po cely republice...
kde to presne je? jen kdybych jel kolem tim smerem nekdy