NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
Požár auta s plynem. Všimněte si upouštění plynu při zahřátí. No ale bylo to prd platný ...
http://www.rozzlobenimuzi.com/?linkid=14545
Podotýkám že plyn mám a zůstávám celkem klidnej
http://www.rozzlobenimuzi.com/?linkid=14545
Podotýkám že plyn mám a zůstávám celkem klidnej
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC
Ahoj,
i já jsem LPG positive. Zatim poměrně krátce, uvidíme jak to půjde dál..
1. LPG namontovaný z výroby - dovoz Francie
2. Ukazatel je diodama na přepínači - nalepený na přístrojovce
3. Na benzín jsem zatím nikdy nejel, takže nevím..
4. Spotřeba plus mínus 9 litrů na 100 km.
5. litr za 14,70 JET, Černý Most, Praha - bez problémů.
Zdraví J
i já jsem LPG positive. Zatim poměrně krátce, uvidíme jak to půjde dál..
1. LPG namontovaný z výroby - dovoz Francie
2. Ukazatel je diodama na přepínači - nalepený na přístrojovce
3. Na benzín jsem zatím nikdy nejel, takže nevím..
4. Spotřeba plus mínus 9 litrů na 100 km.
5. litr za 14,70 JET, Černý Most, Praha - bez problémů.
Zdraví J
DAEWOO nexia 1,5 16v.
- bjes_des
- Příspěvky: 102
- Registrován: pát srp 21, 2009 22:37
- Bydliště: Nejraději v lese...
- Kontaktovat uživatele:
Re: NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
Nikdo neměl dlouho problém s LPG. Já jeden drobnější mám.
Za jízdy při vyhození rychlosti mi zhasne motor. Chtěl jsem si na radu Palikxe nechat seřídit plyn, ale v servisu mi řekli, že problém je v tom, že nasávání vzduchu do směšovače je v pravém předním blatníku, čili vlastně při vyhození rychlosti dojde ke zvýšení poměru vzduchu na úkor LPG a motor nemá na co běžet. Je fakt, že při snížení rychlosti kolem 30 km/hod. už motor nezhasne. Mohl mít pravdu?
Za jízdy při vyhození rychlosti mi zhasne motor. Chtěl jsem si na radu Palikxe nechat seřídit plyn, ale v servisu mi řekli, že problém je v tom, že nasávání vzduchu do směšovače je v pravém předním blatníku, čili vlastně při vyhození rychlosti dojde ke zvýšení poměru vzduchu na úkor LPG a motor nemá na co běžet. Je fakt, že při snížení rychlosti kolem 30 km/hod. už motor nezhasne. Mohl mít pravdu?
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Re: NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
Na žádost vkládám nějaké fotky uchycení rezervního kola v Lacetti sedanu. Je to jen z mobilu, ale snad budou stačit.
- Přílohy
-
- DSC00031.JPG (90.72 KiB) Zobrazeno 11637 x
-
- DSC00028.JPG (63.36 KiB) Zobrazeno 11637 x
-
- DSC00027.JPG (77.04 KiB) Zobrazeno 11637 x
- bjes_des
- Příspěvky: 102
- Registrován: pát srp 21, 2009 22:37
- Bydliště: Nejraději v lese...
- Kontaktovat uživatele:
Re: NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
Díky! Určitě stačí.Jura píše:Na žádost vkládám nějaké fotky uchycení rezervního kola v Lacetti sedanu. Je to jen z mobilu, ale snad budou stačit.
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Re: NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
Neni zač. Tak ať Ti jezdí.bjes_des píše:Díky! Určitě stačí.
Re: NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
Tak už mě štvalo platit spotřební daň a plnit koryto těmhle kašpárkům....... a nechal jsem předělat Nubi na plyn
no a mám dotaz nejspíš na pehu mám tam nějaký obyčejný zařízení BRC ale je to nějak řízený s tím krokovým motorkem..... a stává se mi, že se rozvěcuje kontrolka CHeck když jedu na plyn (někdy až po chvíli) někdy i sama zhasne. Dá se s tím u Nubi něco udělat? Emulátror vstřiků ev. lambdy???
no a mám dotaz nejspíš na pehu mám tam nějaký obyčejný zařízení BRC ale je to nějak řízený s tím krokovým motorkem..... a stává se mi, že se rozvěcuje kontrolka CHeck když jedu na plyn (někdy až po chvíli) někdy i sama zhasne. Dá se s tím u Nubi něco udělat? Emulátror vstřiků ev. lambdy???
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
Sorry Riško že som si nevšimnul ale už som Ti poslal SY dúfam že pomôže ak nei kludne sa ozvi
Re: NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
Nazdar pani,ja viem,ze sa to tu niekde uz preberalo,ale nemozem to naist,aku mate asi
spotrebu benzinu pri jazde na lpg?Skuste treba povedat,ked natankujete 10l,na ako dlho
vam to vydrzi?Ja viem ze je rozdiel v zime a v lete,tak skuste napisat kolko vydrzi v zime
a kolko v lete,nech mozem porovnat.
Kedy prepinate po nastartovani na plyn?
Mam Nubiru 1.6 16V,2000,plyn se mi prepina pri dosahnuti cca 2000ot.Nechavate auto
trocha zohriat,alebo hned prepinate?Vdaka za odpovede.
spotrebu benzinu pri jazde na lpg?Skuste treba povedat,ked natankujete 10l,na ako dlho
vam to vydrzi?Ja viem ze je rozdiel v zime a v lete,tak skuste napisat kolko vydrzi v zime
a kolko v lete,nech mozem porovnat.
Kedy prepinate po nastartovani na plyn?
Mam Nubiru 1.6 16V,2000,plyn se mi prepina pri dosahnuti cca 2000ot.Nechavate auto
trocha zohriat,alebo hned prepinate?Vdaka za odpovede.
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
Ahoj no takže takto v lete ráno po 5 minutách idem na LPG a v zime asi tak 10 minut no aj keď v zime je lepšie nechať motor zohriať alespon na 30 stupnou ono keby si tam mal teplotné čidlo (mal by ho mať každý reduktor ale mi sme ho zatial nemontovali ani na jeden okrem sekvenčných) tak Ti to bude prepínať podla teploty.Všeobecne je to na tebe ako a kedy prepneš no v lete mám stále zapnutú automatiku a po naštartovaní idem tak 500 m pomali abych nedosiahol 2000 otáčok no a potom zastanem u novinového stánku tak na 3 minutky a pak už si to prepne do plynu ale v zime pri côvaní do garáže LPG vypnem a ráno nechám vypnuté a keď (to som zistil skúšaním môjho motora) už podla mna je teplo tak zapnem LPGčko.Ťažko to aplikovať na tvoje auto lebo v tomto je každý motor indivituálný ale postup je asi tak pre všetky elektroniky rovnaký.Keď tu budeš o LPG čítať tak sa tu nájde aj vysvetlenie prečo je to tak ale mne už sa to nechce znova písať tak hladaj v leganze,nubire,esperu,nexii a lanose
Re: NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
Dobry den vospolok
Kedze som bol nuteny sa rypat poslednych par tyzdnov v lpg montazi lovtec magic 2 az sa ju podarilo uspesne sprevadzkovat, posielm par rad zo skusenosti co som ziskal. Moze to niekomu usetrit dost penazi a hlavne problemov.
Cize lovtec magic 2 je prebaleny KME diego, presne cislene oznacenie neviem, ale da sa to najst. V zasade ide len o jednotku, ku ktorej je mozne nainstalovat vstreky od roznych vyrobcov, dost oblubene na slovensku som videl vstreky znacky valtek, ovladac pod volant znacky KME, cidlo tlaku tiez KME, splynovac je lovtec ale na splynovaci nezalezi, staci lulbovolny ktory ma tepelne cidlo alebo otvor pre cidlo kompatibilny s tym co pozna lpg jednotka. Na vstrekoch tepelne cidlo moze ale nemusi byt. Cidlo plnosti nadrze moze byt vselijake, lednotka pozna 3 alebo 4 druhy podla verzie, ale tiez nie je potrebne.
Cize kedze je to Diego, tak kabel sa pouzie pre tuto jednotku, ide o obycajne seriove rozhranie, bud cez USB alebo RS232. Kabel sa da zohant na polskom allegre a velmi peknu cenu. Viaken ma v ponuke usb (treba driver ale ten je dodajui pri kabli, inak je to driver pre ftdi cip) aj rs232 (cize pre port COM1 az COMx). Kabel je vlasnte len prevodnik medzi predpokladam 5V napatim mikroprocesoru v lpg jednotke a napatim podla standardu co ma RS232. Cize kabel je rovnaky ako pre lpg jednotky ostatncyh znaciek a druhov. Dolezity je len konektor aby pasoval a bola spravne zapojeny. Diego a teda aj lovtec magic ma 2x8pinovy konektor, rovnakeho typu ako je dnes riesene napajanie na matickych doskach v PC.
Software bud stiahnete pocestenu verziu z elpege.cz alebo polsku pre diego. Priznam sa ze polsku som neskusal ale nevidim dovod preco by nemala ist, aj ked ktovie.
Dolezita informacia. Stare jednotky verzie 1.3 vyzaduju software pre jednotky 1.3.x.x Verzia sowtwaru 3 a finalna tusim tiez nejaka 3.x.x.x sice jednotku spozna, ale nenapadne na spodku okna v cervenom pasiku zahlasi nesulad verzii a nezobrazi ziadnu hodnotu. ALe verzie 1.3 softwaru funguje uplne v poriadku. Verzie 1.4 su vraj len pre novsie jednotky, takze tie som ani neskusal, kedze lpg jednotku mam 1.3g.
Co som mal za problem. Problem bol v cidle tlaku. Veriza lpg jednotky 1.3 vie pracovat len s cidlo relativneho tlaku PS-CC1. Toto cidlo tzv. map senzor porovnava tlak na svojich dvoch vstupoch. Neviem ci lpg jednotka pouziva tuto hodnotu na regulacie, ale vyzaduje aspon nejaky minimalny rozdiel tlakov na to aby bola ochotna prepnut do lpg rezimu. Tato hodnota sa da nastavit v software, ale ked je cidlo vadne tak to nepomoze, pretoze jednotak si mysli ze je rozidel 0kPa a odmietne prepnut na lpg.
Novsie jednotky uz pracuju s cidlami absolutnych tlakov, ale 1.3 vyzaduje PS-CC1. Ni eje najlacnejsie, cca 200zlotych cize 50aur, je nahrada za 160zlotych, obe pouzivaju rovnaku hlavnu suciastku MPX4250DP, tlakove cislo 0-250kPa. Stoji cca 400Sk (byvalych, ale nasiel som ho len v SOS a ti ho predavaju minimalne 8kusov). Par zvysnych dielov nehra dolezitu ulohu, sluzia na vyhaldenie napatia a signalu, v zasade netreba dodrzat hodnoty z disla PS-CC1, stacia hodnoty z datasheetu. V PS-CC1 je akurat naviac 13kOhm odpor ktory vybija vyhladzovaci elektrolyticky kondenzator napajania (v datasheete je 1mikroF v PS-CC1 je minimalne 10mikroF, viac som zo zvysku suciastky neprecital) a ochranny 1kOhm odpor na vystupe, ktory netusim ci ma chranit tlakove cidlo alebo lpg jednotku.
Nuz a toto cidlo odislo do vecnych lovist. Kedze je kompletne zaliate v nejakej zivici rozobrat ho je fakt chutovka, ale da sa. AK pri tom zarevu podporne suciaskty nevadi vsetky stoja par korun v hocijakom obchode s elektronickymi suciastkami. Cast, kde je zaliate samotne tlakove cidlo rozrypavat netreba. Pri odrypavani zivice som znicil elektrolyt a utrhol oba smd kondenzatory. Odpory sa ukazali ako nanajvys odolne takze prezili. Naletoval som namiesto znicenych sucistok nieco zo suflikovych zasob podla datasheetu preletoval vsetky spoje ostatnych suciastok s plosnym spojom a cidlo zacalo fungovat ako nove. Takze uz to cele staci len ochranit pred vodou a mam nahradne, kedze som pre istotu medzitym kupil novy mapsenzor PS-CC1.
A este posledna vec. tento lovtec magic 2 je v daewo nubire 1.6l co je velmi jednoduche auto. Jeho benzinova jednotka si necha pacit skutocne cokolvek, takze nastavovanie posunutia a skosenia krivky pomeru dlzky lpg vstrekov voci benzinovym je skutocne nedolezite. Benzinova jednotka ked zisti ze nevie udrzat pomer paliva a kyslika tak aby napatie na kyslikovej sonde kmitalo podla jej predstav, bez odvravania a signalu check engine, do sekundy dvoch upravi dobu vstrekov, takze lpg jednotka to moze len jednoducho tupo kopirovat. Jedine co je dolezite je prechodovy stav, pretoze benzinova jednotka na tomto vozidle pri prudkej akceleracie napcha do valcov benzinu kolko sa len vojde. Bez rozmyslania predlzi dobu vstrekov az na 35ms (volnobeh 2.5ms, ustalena 90km/h 5 az 7ms), aj ked vie ze tym signal z kyslikovej sondy pocas celej akceleracie posunie do bohata. Ked toto lpg jednotka skopiruje, tak motor pekne uchlasta, takze na lpg je potom rozbehnutie velmi vahave. Staci od 5ms rapidne ubrat na krivke pomeru doby vstreku benzin-lpg, mne zatial postacilo 5ms - nechat na 1:1 a nastavit tak aby od 20ms lpg jednotka ubrala 20% z casu vstreku a auto ide ako hodinky. Ale toto plati pre jednoduche bezproblemove daewoo z 90tych rokov. Ine a hlavne moderjensie auta sa mozu chovat inak. ALe snad sa da vzdy sa pri pozorvani sa chovania benzinovej jednotku a signalu z lambdy prist na to, o co sa ktora jednotka snazi a upravit jej hodnty tak aby to fungovalo aj na lpg.
Snad to niekomu pomoze. V pripade otazok alebo problemov s lovtec magicom mozem skusit poradit pomoct, ale neslubujte si od toho vela. Cele je to sice velmi jednoduche ale aj tak je toho velmi vela co o tychto jednotkach neviem a ani sa to nemam odkial dozvediet. Najma o novsich verziach.
Kedze som bol nuteny sa rypat poslednych par tyzdnov v lpg montazi lovtec magic 2 az sa ju podarilo uspesne sprevadzkovat, posielm par rad zo skusenosti co som ziskal. Moze to niekomu usetrit dost penazi a hlavne problemov.
Cize lovtec magic 2 je prebaleny KME diego, presne cislene oznacenie neviem, ale da sa to najst. V zasade ide len o jednotku, ku ktorej je mozne nainstalovat vstreky od roznych vyrobcov, dost oblubene na slovensku som videl vstreky znacky valtek, ovladac pod volant znacky KME, cidlo tlaku tiez KME, splynovac je lovtec ale na splynovaci nezalezi, staci lulbovolny ktory ma tepelne cidlo alebo otvor pre cidlo kompatibilny s tym co pozna lpg jednotka. Na vstrekoch tepelne cidlo moze ale nemusi byt. Cidlo plnosti nadrze moze byt vselijake, lednotka pozna 3 alebo 4 druhy podla verzie, ale tiez nie je potrebne.
Cize kedze je to Diego, tak kabel sa pouzie pre tuto jednotku, ide o obycajne seriove rozhranie, bud cez USB alebo RS232. Kabel sa da zohant na polskom allegre a velmi peknu cenu. Viaken ma v ponuke usb (treba driver ale ten je dodajui pri kabli, inak je to driver pre ftdi cip) aj rs232 (cize pre port COM1 az COMx). Kabel je vlasnte len prevodnik medzi predpokladam 5V napatim mikroprocesoru v lpg jednotke a napatim podla standardu co ma RS232. Cize kabel je rovnaky ako pre lpg jednotky ostatncyh znaciek a druhov. Dolezity je len konektor aby pasoval a bola spravne zapojeny. Diego a teda aj lovtec magic ma 2x8pinovy konektor, rovnakeho typu ako je dnes riesene napajanie na matickych doskach v PC.
Software bud stiahnete pocestenu verziu z elpege.cz alebo polsku pre diego. Priznam sa ze polsku som neskusal ale nevidim dovod preco by nemala ist, aj ked ktovie.
Dolezita informacia. Stare jednotky verzie 1.3 vyzaduju software pre jednotky 1.3.x.x Verzia sowtwaru 3 a finalna tusim tiez nejaka 3.x.x.x sice jednotku spozna, ale nenapadne na spodku okna v cervenom pasiku zahlasi nesulad verzii a nezobrazi ziadnu hodnotu. ALe verzie 1.3 softwaru funguje uplne v poriadku. Verzie 1.4 su vraj len pre novsie jednotky, takze tie som ani neskusal, kedze lpg jednotku mam 1.3g.
Co som mal za problem. Problem bol v cidle tlaku. Veriza lpg jednotky 1.3 vie pracovat len s cidlo relativneho tlaku PS-CC1. Toto cidlo tzv. map senzor porovnava tlak na svojich dvoch vstupoch. Neviem ci lpg jednotka pouziva tuto hodnotu na regulacie, ale vyzaduje aspon nejaky minimalny rozdiel tlakov na to aby bola ochotna prepnut do lpg rezimu. Tato hodnota sa da nastavit v software, ale ked je cidlo vadne tak to nepomoze, pretoze jednotak si mysli ze je rozidel 0kPa a odmietne prepnut na lpg.
Novsie jednotky uz pracuju s cidlami absolutnych tlakov, ale 1.3 vyzaduje PS-CC1. Ni eje najlacnejsie, cca 200zlotych cize 50aur, je nahrada za 160zlotych, obe pouzivaju rovnaku hlavnu suciastku MPX4250DP, tlakove cislo 0-250kPa. Stoji cca 400Sk (byvalych, ale nasiel som ho len v SOS a ti ho predavaju minimalne 8kusov). Par zvysnych dielov nehra dolezitu ulohu, sluzia na vyhaldenie napatia a signalu, v zasade netreba dodrzat hodnoty z disla PS-CC1, stacia hodnoty z datasheetu. V PS-CC1 je akurat naviac 13kOhm odpor ktory vybija vyhladzovaci elektrolyticky kondenzator napajania (v datasheete je 1mikroF v PS-CC1 je minimalne 10mikroF, viac som zo zvysku suciastky neprecital) a ochranny 1kOhm odpor na vystupe, ktory netusim ci ma chranit tlakove cidlo alebo lpg jednotku.
Nuz a toto cidlo odislo do vecnych lovist. Kedze je kompletne zaliate v nejakej zivici rozobrat ho je fakt chutovka, ale da sa. AK pri tom zarevu podporne suciaskty nevadi vsetky stoja par korun v hocijakom obchode s elektronickymi suciastkami. Cast, kde je zaliate samotne tlakove cidlo rozrypavat netreba. Pri odrypavani zivice som znicil elektrolyt a utrhol oba smd kondenzatory. Odpory sa ukazali ako nanajvys odolne takze prezili. Naletoval som namiesto znicenych sucistok nieco zo suflikovych zasob podla datasheetu preletoval vsetky spoje ostatnych suciastok s plosnym spojom a cidlo zacalo fungovat ako nove. Takze uz to cele staci len ochranit pred vodou a mam nahradne, kedze som pre istotu medzitym kupil novy mapsenzor PS-CC1.
A este posledna vec. tento lovtec magic 2 je v daewo nubire 1.6l co je velmi jednoduche auto. Jeho benzinova jednotka si necha pacit skutocne cokolvek, takze nastavovanie posunutia a skosenia krivky pomeru dlzky lpg vstrekov voci benzinovym je skutocne nedolezite. Benzinova jednotka ked zisti ze nevie udrzat pomer paliva a kyslika tak aby napatie na kyslikovej sonde kmitalo podla jej predstav, bez odvravania a signalu check engine, do sekundy dvoch upravi dobu vstrekov, takze lpg jednotka to moze len jednoducho tupo kopirovat. Jedine co je dolezite je prechodovy stav, pretoze benzinova jednotka na tomto vozidle pri prudkej akceleracie napcha do valcov benzinu kolko sa len vojde. Bez rozmyslania predlzi dobu vstrekov az na 35ms (volnobeh 2.5ms, ustalena 90km/h 5 az 7ms), aj ked vie ze tym signal z kyslikovej sondy pocas celej akceleracie posunie do bohata. Ked toto lpg jednotka skopiruje, tak motor pekne uchlasta, takze na lpg je potom rozbehnutie velmi vahave. Staci od 5ms rapidne ubrat na krivke pomeru doby vstreku benzin-lpg, mne zatial postacilo 5ms - nechat na 1:1 a nastavit tak aby od 20ms lpg jednotka ubrala 20% z casu vstreku a auto ide ako hodinky. Ale toto plati pre jednoduche bezproblemove daewoo z 90tych rokov. Ine a hlavne moderjensie auta sa mozu chovat inak. ALe snad sa da vzdy sa pri pozorvani sa chovania benzinovej jednotku a signalu z lambdy prist na to, o co sa ktora jednotka snazi a upravit jej hodnty tak aby to fungovalo aj na lpg.
Snad to niekomu pomoze. V pripade otazok alebo problemov s lovtec magicom mozem skusit poradit pomoct, ale neslubujte si od toho vela. Cele je to sice velmi jednoduche ale aj tak je toho velmi vela co o tychto jednotkach neviem a ani sa to nemam odkial dozvediet. Najma o novsich verziach.
Re: NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
zdravim,
uvažuji o koupi Nubiry/Lacetti v kombíku(od r.2004)s LPG a chci se zeptat, zda jsou motory(1.6 a 1.8 ) u ročníku 2005+ na provoz LPG vhodné, jaký je mezi nimi rozdíl ve spotřebě,zda mají hydroštely a jaký motor by jste mi doporučili?
Dále bych si chtěl ujasnit jednotlivé generace, od kdy do kdy se jaká dělala a od kdy je v prodeji poslední 3-tí generace Nubiry/Lacetti a jaký je vlastně mezi těmito auty rozdíl(respektive v motorech a vstřikování=jaký tip LPG se používá)...
Označení SW a SX je forma výbavy,nebo o co se přesně jedná?
díky
uvažuji o koupi Nubiry/Lacetti v kombíku(od r.2004)s LPG a chci se zeptat, zda jsou motory(1.6 a 1.8 ) u ročníku 2005+ na provoz LPG vhodné, jaký je mezi nimi rozdíl ve spotřebě,zda mají hydroštely a jaký motor by jste mi doporučili?
Dále bych si chtěl ujasnit jednotlivé generace, od kdy do kdy se jaká dělala a od kdy je v prodeji poslední 3-tí generace Nubiry/Lacetti a jaký je vlastně mezi těmito auty rozdíl(respektive v motorech a vstřikování=jaký tip LPG se používá)...
Označení SW a SX je forma výbavy,nebo o co se přesně jedná?
díky
Naposledy upravil(a) mari1300 dne úte led 31, 2012 22:51, celkem upraveno 2 x.
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Re: NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
Volil bych 1.8, nemá problémy s EGR apod., na LPG mám teď najeto něco přes 80.000km, bez problémů, spotřeby plynu 8,6l + cca 1l benzínu.
Re: NUBIRA a PLYN (pro LPG positive)
Jura píše:Volil bych 1.8, nemá problémy s EGR apod., na LPG mám teď najeto něco přes 80.000km, bez problémů, spotřeby plynu 8,6l + cca 1l benzínu.
můžeš se trošku rozepsat o tom EGR, co to přesně je, o jaké problémy konkrétně se jedná a jak jsou finančně nákladné opravy?
Je to bráno v souvislosti s LPG, nebo všeobecně u 1.6ky ?
díky